November 02, 2014

|Listopad w Modzie|

    Listopad to czas ciepłych swetrów, palt, asymetrycznych płaszczy, dobrej książki i oczekiwania na święta Bożego Narodzenia.  W tym roku listopad nadszedł bardzo szybko, a wraz z nim atmosfera, którą można wyczuć nawet w powietrzu. Pewnie połowa z was chciałaby mnie teraz zastrzelić, ale muszę to powiedzieć. Mimo zimna panującego na dworze, elektryzujących się włosów od wełnianych czapek i szalików, bardzo się cieszę, że ten czas wreszcie nadszedł. Tęskniłam za o rozmiar za dużymi swetrami, lampkami przewieszonymi przez ramę łózka, piątkowymi i sobotnimi wieczorami kiedy mogłam obejrzeć jakiś film ciesząc się z tego 3 razy bardziej.
  Wczoraj kiedy obejrzałam w telewizji pierwszą świąteczną reklamę od razu zapragnęłam poczuć znów zapach świeżych pierniczków w domu, zobaczyć rodziny robiące zakupy w supermarketach i wejść do swojego pokoju pełnego świątecznych ozdób. W pewien sposób poczułam się trochę jakby był już grudzień, a nie listopad haha! Nie bez powodu, ponieważ bohaterka książki, którą teraz czytam obchodzi właśnie Wigilię! Miło czasem przenieść się do czasu, który tak dobrze jest ukazany w naszych wspomnieniach, ale pora wrócić do szarej rzeczywistości, ubrać się ciepło i wyjść do szkoły o 7 rano kiedy jest jeszcze ciemno.



Jesień to zdecydowanie mój ulubiony czas jeśli chodzi o modę. Mimo, że ten okres trwa już od dobrego miesiąca, dopiero teraz postanowiłam zabrać się za napisanie dla was kilku porad. W tym sezonie do mojej listy must have mogę zdecydowanie zaliczyć szalik a la burberry, wzorowane na sztybletach botki na obcasie oraz pudełkowe płaszcze. Porzuciłam też jaskrawe kolory, na które pora była w lipcu oraz sierpniu, i podmieniłam je na niezastąpione i zawsze przydatne: Czerń, biel i szary.
A więc już pora wyjąć z szafy parki, które tak samo jak rok temu są niezastąpione i nadal modne. 

Płaszcz - tutaj 
Buty - tutaj 
Bluza - tutaj
  Od paru lat szukam idealnego płaszcza, który pasowałby do wszystkich moich modowych wymysłów. Oczywiście nie można mieć wszystkiego, więc w tym roku zdecydowanie pozostaję przy prostym schemacie czerni i moim ukochanym palcie z Zary. 
Płaszcz i bluza w kratę uwiodły mnie już od pierwszego wejrzenia, ale nigdy nie mogę zdecydować się na ich zakup. Cóż...może teraz będzie mi dane ich posiadanie!
Tak jak mówiłam na początku, na mojej liście must have górują czarne botki na obcasie. Zdecydowanie polecam wam ich zakup w Zarze lub H&M. Mimo dość wysokiej ceny będą wam służyły przez kilka sezonów :)  


 Sweter- tutaj 
Koszula - tutaj 
Szal- tutaj
Osoby, które mnie dobrze znają, wiedzą, że mam bzika na punkcie "futrzanych" swetrów. Korzystając z tego, że znalazłam właściwie dokładnie taki sam sweterek postanowiłam zarazić was tą "miłością". 
Wraz z białą koszulą prezentuje się fantastycznie. Wystarczy tylko dobrać do tego czarne skórzane rurki, botki i szal, który jak widzicie na zdjęciu, nie gryzie się z całością :) 


Płaszcz - tutaj
Sweter - tutaj 
Koszula - tutaj

Dla tego płaszcza zrobię wyjątek! Mimo miłości do czerni ten kolor mnie urzekł! Może nie do każdej rzeczy by pasował, ale która z nas pogardziłaby takim cudeńkiem :) ?   
Swetry, swetry, swetry! Ten kremowy z suwakami od dawna strasznie mi się podoba.
Chyba białe koszule nigdy mi się nie znudzą. Można je ubrać pod sweter, zwyczajnie do dżinsów albo wpuszczoną w spódnicę! Na taką rzecz jest masę pomysłów, a patrzcie......zwykła biała koszula :) 


Płaszcz- tutaj 
Parka - tutaj

Dokładnie rok temu przemierzałam sklepy w poszukiwaniu idealnej parki. A to za droga, a to nie było rozmiaru, albo źle leżała... Jednak my dziewczyny nie mamy kolorowo :D
Jednak korzystając z przecen w Bershka w grudniu mogłam się pochwalić znaleziskiem za 80 zł - Parką w cudownym jasnobrązowym kolorze. 
Te na zdjęciu to tylko przykłady mojego buszowania w internecie. 
Pierwsza, dla osób, które pozostaną przy niezastąpionej czerni z wytrwałością i futrzanym kołnierzem. 
Druga, dla osób, które wybiorą zieleń army, ze skórkowymi rękawkami i kołnierzem w kratę :) Must have! A cena jeszcze bardziej zachwycająca :)  


Sweter - tutaj 
Szal - tutaj 
Sweter - tutaj

 Swetry, swetrami, ale czy widzieliście już te szale :)? Ja po prostu odkąd zakupiłam mój za 10 zł w H&M jestem w nich zakochana! Ten ze zdjęcia, wyciągnięty z klasycznej kolekcji Burberry podbił już listy must have za granicą. Pewnie wy też nie pogardzilibyście takim cudeńkiem w swojej szafie :)

To co? Gotowi na Listopad? 
Co w tym roku podbiło wasze serca :) ? 

xoxo C.
(Jeśli ktoś kliknie w linki - napisz w komentarzu link do bloga a ja się odwdzięczę :) )

                                       

21 comments:

  1. Świetne ciuchy, bardzo fajna kurta <3

    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. mega! uwielbiam te szaliki i swetry :)

    ReplyDelete
  3. Wybrałaś śliczna ubrania <3

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Przeczytałam cały wpis z niesamowitym zaciekawieniem.
    To co napisałaś ukazało mi jak bardzo kochasz modę i jakie masz na nią spostrzeżenie. Pokazałaś nam również kilka bardzo ciekawych jesiennych trendów oraz zachęciłaś do szukania zdobyczy w jak najtańszych cenach.
    Śledzę Twój blog od baardzo dawna i cały czas dążę do tego, aby mój był również ciekawy jak i Twój.

    W wolnej chwili zapraszam . ;)
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. W tym roku zdecydowanie muszę się wyposażyć w szal w kratę, do tego swetry też są moim ulubieńcem. Zakochałam się w też w sztybletach, ale lubię też zwykłe buty a'la motocyklowe :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Sama również poluję na taki szal oraz idealną parkę. Niestety jeszcze nie znalazłam :)



    www.vivanee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja tam lubię jesień i listopad. Lubię to szybciutkie zmykanie do domu, by tam napić się ciepłej herbaty i zasnąć z dobrą książką w ręku. I swetry o rozmiar za duże też są moimi ulubionymi :)

    ReplyDelete
  8. Ja też czekałam na ten czas, a co do Wigilii to już niedługo, a u mnie już przedświąteczne lampki i kolędy <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładne ubrania.
    gopnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ale super rzeczy, każda z nich bardzo mi się podoba :D

    luszii.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Płaszcz, parka i ostatni biały sweter - genialne <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Czytając wstęp normalnie uśmiechałam się do siebie, tak pięknie przedstawiłaś dopiero rozpoczynający się listopad! Sprawiłaś, że ten miesiąc będzie dla mnie jeszcze lepszy niż zwykle, zainspirowałaś mnie!
    +Ubrania, które wybrałaś tu są jak zwykle piękne. Kliknęłam w część linków i z chęcią przygarnęłabym do siebie ten szal w kratę ;)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetny post!
    Idealne rzeczy ♥
    Również czuję ten klimat zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia :)

    Pozdrawiamy!
    Mój blog - kliik! ¦

    ReplyDelete
  14. Strasznie nie podobają mi się buty na grubym obcasie . Za to kurtki świetne


    http://miinikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. krata teraz bardzo w modzie i cieszę się z tego powodu bo ją uwielbiam :)

    minimalist-only.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. lubie takie posty, jednak jest to bujanie w oblokach o takich rzeczach poniewaz to wszystko jakos wykracza poza mój budżet, np płaszcz.. a szkoda!
    obserwuje
    >> NOWA NOTKA zapraszam na mój blog <<

    ReplyDelete
  17. Śliczny jest ten wełniany sweterek ;3

    http://duchaa99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Śliczne te ubrania!
    http://designsvictoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. kochana poklikalam, proszę cię o to samo u mnie,:) http://myloovelyfun.blogspot.com/2014/10/setny-post-2-stylizacje_24.html

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡