August 08, 2014

Słodyczy nigdy za wiele.

Hej kochani!
    Dzisiaj, wreszcie moja głowa wypełniła się po same brzegi pomysłami na notki. Mimo, że nie najlepiej się czuję w powodu bolącego brzucha to mam ogromną chęć na dokończenie mojego diy, które zaczęłyśmy wraz z Patrycją na filmiku. Myślę, że te post jak i filmik, który już jest nakręcony - wam się spodobają.
   Wraz z dobrymi wiadomościami przychodzą też złe - mianowicie 13 sierpnia wyjeżdżam nad morze i szansa, że będę tam miała internet jest mała ALE za to w drugim tygodniu mojego wyjazdu będę w miejscowości koło Kołobrzegu więc prędzej tam będę miała internet. Przynajmniej mam nadzieję, że pogoda dopisze! :)
Do tych, którzy mieszkają lub spędzają teraz wakacje nad Bałtykiem: Czy pogoda jest ok :D ?
    Niestety dowiedziałam się też, że w Łodzi 16 sierpnia będzie zmianoholiczka. Bardzo mnie to zasmuciło, że nie będę mogła jej poznać, ponieważ lubię jej filmiki a taka okazja może się w najbliższym czasie nie powtórzyć. No, ale trudno! :) Myślmy pozytywnie! :)

    Polaroid, dobre otoczenie, kocyk i poduszka - tyle wystarczy aby powstała świetna atmosfera do robienia zdjęć.
Wraz z Patrycją stwierdziłyśmy, że zdjęcia, które jej zrobiłam powinny być słodkie i uroczę. Myślę, że ten efekt jak i wcześniejszy vintage'owy nam się udał :) Ale to nie koniec fotek na ten tydzień kochani! W weekend wybieramy się na większy teren i będziemy miały możliwość zrobienia po raz kolejny świetnych zdjęć! :)













Na zdjęciach jest Patrycja z bloga: http://www.patrycjaplazewska.blogspot.com/

xoxo C.

27 comments:

  1. Zdjęcia wyszły świetnie, instax <3
    Miłego wypoczynku nad morzem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Swietne zdjecia! Mam nadzieje, ze pogoda nad morzem dopisze :)
    paulaa-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia :D Mam nadzieję, że będziesz miała internet nad morzem ^^ Czekam na fotki znad Bałtyku :D
    Zapraszam do mnie, organizuję konkurs :D http://julia-and-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zdięcia są świetne:).
    Zapraszamy do nas

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ale mi się podoba przedostatnie zdjęcie! No boskie, zakochałam się normalnie! <3
    W ogóle wszystkie są świetne :)
    Obyś miała Internet jak wyjedziesz, ja myślałam, że nie będzie, a jednak jest :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia ;3 Miłego wyjazdu nad morze! ;)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  7. Zdjęcia jak najbardziej udane! :)
    BOMBOWE, więcej takich sesji.

    fashion-and-not-only.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Musiałyście się świetnie bawić! U mnie nie ma mowy o pickniku, bo pada co chwilę! :(
    pozdrawiam
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. śliczne zdjęcia,mają w sobie coś magicznego :)
    http://blog017.blogspot.com/2014/08/koniakow.html

    ReplyDelete
  10. ale śliczne zdjęcia! :)

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja mieszkam w Gdańsku, pogoda jest całkiem niezła, aczkolwiek mogłoby być lepiej, ponieważ trochę zawiewa chłodnym wiaterkiem. :)
    Cudowne zdjęcia, mój ulubiony kolor w roli głównej <3
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Piękne zdjęcia! Super sesja.

    http://lunettesrosesn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. 3 od końca zdjęcie <333
    Prześliczne je zrobiłaś. No i ten instax... Kolejny wspwniały post. Mówiąc szczerze, gdyby się tak dało, za obserwowałabym cię jeszcze z pięć razy. Wspaniały blog!
    natty-and-natty.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetne te zdjęcia :)


    http://oligatorekk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Zdjęcia są rewelacyjne :) co do twojego wyjazdu nad morze, to zazdroszczę, że wybierasz się w tamte okolice. Mieszkam prawie nad morzem, ale obecnie spędzam czas w okolicach Sieradza, już zaczyna mi się tutaj nudzić. A co do Łodzi, w poniedziałek byłam tam na zakupach w Porcie :)

    ReplyDelete
  16. Świetne zdjęcia ;) Ja nad morzem byłam 3 tygodnie temu i pogoda była świetna :)
    asiek-asieeek.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Cudowne zdjęcia!
    Te okulary nadają świetnego charakteru :)
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ale cudowne okularki.

    my-world-lol.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Słodka ta wasza sesja.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjęcia :))
    Udanej zabawy nad morzem!

    ReplyDelete
  21. Śliczne zdjęcia, bardzo inspirujące.
    gopnes.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡