August 07, 2014

♦ It's Time / Vintage photos ♦

Becky G - Shower

Hej kochani!
    Jestem i znowu wracam do was z kilkoma nowymi rzeczami.
    Po postach ze smashbook'iem czułam się jakby ktoś wymazał mi wszystkie moje pomysły gumką do ścierania. Rano, zawsze po przebudzeniu mówiłam "no to dzisiaj będzie pościk", ale po kilku chwilach uświadamiałam sobie, ale chwila chwila.....o czym on ma być ? Nie wiem kochani, nie wiem co się stało. Miałam tak wielką chęć do was napisać, ale kompletnie nie wiedziałam o czym. I nagle z nieba spadła mi Patrycja wraz z jej pomysłami i ze szczęścia opuściły mnie wszystkie obawy dotyczące bloga.
    Wczorajszy dzień minął tak szybko, że pamiętam jakby to było 5-minutowe zdarzenie. Wraz z Patrycją stwierdziłyśmy, że nakręcimy diy i po kilku godzinach pracy odłożyłyśmy kamerę i miałyśmy czas na pogadanie na różne tematy, ale oczywiście z biegiem wydarzeń wyszłyśmy na zdjęcia i stałam się osobistym fotografem :)
  W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać zdjęcia, które zrobiła mi Patrycja. Przy obrabianiu chciałyśmy zachować je w takim stylu vintage,grunge, co po wielu trudnościach nam się udało! Jesteśmy bardzo zadowolone z efektu jaki otrzymałyśmy! :)










Drugie okulary: KLICK










Koszulka - KLICK / Spódniczka, wisiorek - H&M/ Buty - Zara / Okulary - ebay / okulary: KLICK


Podobają wam się zdjęcia ? Które zdjęcie najbardziej ? 
Jeśli macie jakieś pytanie albo chcielibyście rozwiązać jakiś problem dotyczący bloggera zapraszam na mojego aska: ask.fm/Carolineblog
xxo C.

33 comments:

  1. Jakie ładne zdjęcia.
    Słodki aparat :)
    Obserwuję .
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie : http://namedreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. 5 zdjęcie od dołu po prawo - PERFECTION

    ReplyDelete
  3. Przepiękne zdjecia ale najładniejsze w nich to ty 💗❤http://szanelkaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. fajne zdjecia!
    W ogole stylizacja cudna! I te buty!

    ReplyDelete
  5. to przedostatnie jak leżysz mi się najbardziej podoba, ale wszystkie zdjęcia cudowne jestem pod wrażeniem!
    Mam pytanie gdzie kupiłaś ten "kalendarz" ???? bardzo mi na tkaim zależy ;)

    ReplyDelete
  6. Przecudne zdjęcia. Naprawdę. Bardzo przypadły mi do gustu, są takie... magiczne. Do tego świetne butki, bardzo mi się podobają!

    nataliaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia! zapraszam - podollblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Jeju, zdjecia sa fenomenalne! Bardzo mi sie podobaja! :) Gratuluje pomyslu! Ty jako modelka spisalas sie swietnie, tak samo jak fotograf ^^
    paulaa-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładne zdjęcia! Takie buty bardzo pasują do Twojego stylu :)

    ReplyDelete
  10. Zdjęcia w klimacie Vintage jak najbardziej wyszły :)
    śliczna sukienka.

    fashion-and-not-only.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. piękne butki. *O*

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. OOO piękne zdjęcia, buty, okulary, ciuchy, piękna ty ♥ I love your blog <3 :D
    Zapraszam na mojego bloga o modzie : http://julia-and-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Jeej, ale świetne zdjęcia! Wszystkie mi się na prawdę bardzo podobają ;)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  14. Cudowne zdjęcia k a ż d e z nich obejrzałam po kilka razy. Są piękne!

    natty-and-natty.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. wszystkie zdjęcia mi się bardzo podobają :)
    zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  16. Też mam tak zawsze, po prostu chcę napisać - ale nie mam pomysłu. O zdjęciach mogę powiedzieć tyle że są genialne, nie mam ulubionego :)

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Super zdjęcia, przeglądałam też inne posty, świetne ;)
    Zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba to zaobserwuj ---> blogmalolaty.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetna sesja zdjęciowa :) Taka klimatowa :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. gratuluje efektu zdjęć dziewczyny! :)

    ReplyDelete
  20. Aww zakochałam się w tych zdjęciach *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. fajny filrt na zdjęciach :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. zdjęcia super! niepowtarzalne :D

    www.prusakfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. cudowne zdjęcia <3


    Obserwuję, zapraszam na mój nowy post na NOWYM blog ;3
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetne zdjęcia :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Zdjęcia są cudowne ;)
    Ja też czasem zastanawiam się o czym napisać posta :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Boskie zdjecia, jedno widzialam na instagramie i od razu sie w nim zakochalam a co dopiero reszta? Sa piekne!

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.de/

    ReplyDelete
  27. Miałam ostatnio podobne "zawieszenie postowe" ;)
    Śliczne fotki :)

    ReplyDelete
  28. Świetne zdjęcia! Faktycznie klimat wyszedł naprawdę fajnie.
    my-dreams-my-words.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡