July 27, 2014

Recenzja : Fuji film Instax mini 8

Hej kochani!
    Wreszcie jakiś tematyczny post! Tak długo na to czekałam, a tak długo w mojej głowie była pusta. Przez pewien czas nie wiedziałam gdzie się podziać i co ze sobą zrobić. Dni wakacji lecą bardzo szybko a ja stoję w miejscu i nie mogę zrobić ani kroku w tył ani w przód (?).
   Kiedy moja głowa otworzyła się na nowe pomysły od razu zaczęłam się za to zabierać. Zdjęcia, zdjęcia i zdjęcia! Nad tym teraz pracuję. Designem bloga zajmę się w inny dzień. Kiedy będę gotowa na takie zmiany i kiedy znajdzie się osoba, która mi w tym pomoże ( help! ). Jak na razie chcę skupić się bardziej na tym aby was nie znudzić na śmierć.
   Oczywiście jak na złość mój komputer nie chce ze mną współpracować. A to się co chwilkę zacina i klawisz enter nie chce działać.
   Ale są i bardzo dobre wiadomości! :) Moje wakacje nie skończą się na ciągłym przesiadywaniu w domu. W drugim tygodniu sierpnia wybieram się nad morze z rodzicami i siostrą! :) Mimo, że wrócimy prawie pod koniec sierpnia i zostanie mi bardzo mało czasu na przygotowanie do szkoły - to i tak bardzo się cieszę! Wreszcie jakieś większe pole do pobiegania! Ach, ale będzie zabawa. Spotkam się z moją kochaną Michaliną, która mieszka nad morzem. Jest to jedyny moment w którym będziemy mogły się zobaczyć. Ona niestety nie może przyjechać do mnie ani ja do niej więc spotkamy się w mieście w środku drogi :)
   A właśnie! A propos biegania! Niedawno zaczęłam ćwiczyć i biegać i myślę, że wakacje to idealna na to pora. Oczywiście jak już zaczęłam to w roku szkolnym znajdę jakąś chwilkę na to, ale przy moim 'grafiku' będzie to bardzo krótka chwilka w weekendy. Więc teraz ignoruje wszystkie zakwasy jakie w ostatnim czasie mnie dopadły i biegnę przed siebie.
 
  Dzisiejszym tematem notki będzie Instax mini 8. Wyczekiwany post przez niektórych z was już jest :) Szczerze, to ja też nie mogłam się doczekać dłuższej wypowiedzi o zdjęciach i o samym aparacie. Robienie fotek sprawia wielką radość i przyjemność! Niektóre z nich wiszą już nad moim łóżkiem przypominając mi o chwilach spędzonych w Grecji, a niektóre zobaczycie już niedługo w poście w którym pokażę mój smash book.


 Instax podczas mojej wycieczki do Grecji był dla mnie niezbędny! Nie wyobrażam sobie momentu w którym wracam bez zdjęć jakie tam zrobiłam.
  Zaczynając od początku mojej historii z tym polaroidem - zakupiłam go na allegro za 319 zł razem z paczką filmów ( 10 zdjęć ). Lecz stwierdziłam, że dziesięć mi nie wystarczy więc na stronie MediaMarkt kupiłam dodatkowe 20 zdjęć za jedynie 39.90. Jest to bardzo niska cena za tyle wkładów. Niestety nie mogę znaleźć teraz tej oferty. Najprawdopodobniej została ona skasowana, ale jeszcze upewnię się i sprawdzę to wraz z moim tatą.
  Początkowe zdjęcia czasem wychodziły, czasem nie. Było to raczej obeznanie z aparatem niż robienie zdjęć ( haha ). Teraz swobodnie cykam fotki i już nie mogę się doczekać, aż zabiorę aparat nad morze!
   Wracając do pytania: Czemu nie kupiłam instaxa w białym kolorze? Od razu już wam mówię, że po raz drugi nie żałuję tego wyboru. Uwielbiam biały kolor, ale ile już można mieć tego białego w pokoju i wokół siebie ? Stwierdziłam, że porzucę monotonię i zdam się na instynkt. Jestem mega zadowolona, że wybrałam kolor różowy!
   Do czego oprócz robienia zdjęć można mieć jeszcze ten polaroid ? Ależ to proste pytanie! Oprócz tego instax też świetnie wygląda na zdjęciach! Przykładowo - zdjęcia w tym poście, ale też jeśli mamy zamiar zrobić zdjęcia w naszym pokoju, instax idealnie do tego pasuje!


Zdjęcia zrobione instax'em od razu przypominają mi kiedy je robiłam i co chciałam prze to zapamiętać. To chyba jest najpiękniejsze. Jest to najlepsza pamiątka jaką przywiozłam z Grecji. Kilka zdjęć szczególnie chciałam wam pokazać w tym poście i przy okazji opiszę co i jak!



Pierwsze zdjęcie ( od lewej ) przedstawia stoliki w restauracji nad brzegiem morza Egejskiego . Był to bardzo piękny widok a to zdjęcie wyszło jakby było robione na Hawajach! :)
    Drugie zdjęcie przedstawia nasze klasyczne popołudnie - czyli picie frappe i czyhanie na darmowe wifi. Oj o to było trudno, ale przynajmniej było zabawnie! :)
   Czyż plaża nie jest piękna?  Kokkino Nero to naprawdę piękne miasteczko, a plaże tam, choć kamieniste - na zdjęciach wychodzą ślicznie! :)
   Nasza kolacja w postaci słodyczy i chipsów na Węgrzech zawsze kończyła się, albo zdjęciami.....albo psikaniem Off'em w komary :D  Bawiłam się z dziewczynami świetni i za to bardzo im dziękuję! Bez was nie byłoby takiej zabawy :)


Widok na plażę, tym razem z drugiej strony. 
Drugie zdjęcie przedstawia zdjęcie naszych 'nóg' hahah. Nigdy nie umiem tego ubrać w słowa, ale wiecie o co chodzi :D. Zdjęcie jeszcze kiedy byłyśmy nad Balatonem. 
Moje okulary na tle wody w Grecji. Niestety moje okulary zamówione z ebay się popsuły więc musiałam zadowolić się tymi z H&M'u. 
Oczywiście Selfie w Grecji musi być! Bardzo lubię to zdjęcie ze względu na to, że był to bardzo fajny, plażowy dzień. Zostałyśmy wtedy przez chwilę same na plaży i robiłyśmy sobie zdjęcia i rozmawiałyśmy :) 
Wiśniowa coca cola ? Może nie lepsza od waniliowej, ale też bardzo dobra! W kuchniach świata widziałam teraz waniliową za 3,50 więc nie jest tak źle :D


Aparat bardzo mi się spodobał i jak dotąd nie mam do niego żadnych zastrzeżeń :). Świetnie się sprawuje w każdej chwili, tylko trzeba myśleć czy na pewno chcemy zrobić zdjęcie akurat teraz. Nie ma po co robić i marnować zdjęć w bezsensownej sytuacji. Są lepsze chwile, które chcemy zapamiętać na dłużej, a akurat wtedy możemy nie mieć już filmu. Miałam tylko raz taką sytuację .Wtedy powiedziałam sobie: A mogłam nie robić temu czy tamtemu zdjęcia! Achh :) I tak nie żałuję!
   I jeszcze jedno. Dla tych, którzy myślą, że jest to strata pieniędzy na aparat i ciągłe kupowanie zdjęć są w bardzo dużym błędzie! Uwieczniane tak chwile są o wiele wiele więcej warte! :) Jeśli będziecie kiedyś mieli styczność z tym aparatem sami się przekonajcie :D!

Jeśli macie jeszcze do mnie jakieś pytanie w sprawie tego polaroidu to spokojnie mi możecie je zadać w komentarzu lub tu
Mieliście już styczność z tego typu aparatem :) ? Jakie jest wasze zdanie. 
xoxo C.

51 comments:

  1. Planuję zakup tego aparatu. Jest uroczy, totalny must have :D

    ReplyDelete
  2. Zawsze chciałam mieć ten aparat!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nigdy nie miałam styczności z takim aparatem, ale przez Twojego posta mam ochotę sobie taki kupić. Świetne zdjęcia widoków, bardzo mi się podobają i ładnie wyglądają te zdjęcia tak wszystkie przypięte :D Taka inspiracja :)
    http://ordinary-reality.blogspot.com/ <- Zapraszam :)

    ReplyDelete
  4. też zaczęłam się więcej ruszać w te wakacje i zaczęłam biegać ;) Ten aparat jest super ! Sama chcialabym go mieć ;)!

    ReplyDelete
  5. Coraz częściej widuję te aparaty.Polaroidy są świetne, takie romantyczne. No i wyglądają uroczo ^^

    ReplyDelete
  6. Też chcę sobie kupić takiego polaroida :o haha zdjęcia naprawdę fajne ;)

    zapraszam do mnie na nowy post! --> chocolate0monster.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Nigdy nie miałam styczności z tego typu aparatem. Ale myślę, że to naprawdę fajna sprawa! Zdjęcia są świetną pamiątką i w dodatku ładnie wyglądają :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Myślę nad zakupem tego cudeńka już od prawie roku i może w końcu się skuszę :D

    ReplyDelete
  9. JA niestety nie mogę go kupić, bo rodzice twierdzą że za dużo kosztów jest z nim związanych :/

    Pozdrawiam ;* Obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. No jest świetny..
    Jeszcze go nie mam, ale bardzo dużo dobrych rzeczy o nim słyszałam ;)

    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Chciałabym mieć ten aparat jest super, może chłopak mi taki kupi ;) Zapraszam na giveaway u mnie !

    ReplyDelete
  12. Śliczny kolor. Nawet różowy jest moim zdaniem ładniejszy niż biały :)

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Kiedyś sobie taki kupię, ale na razie zadowalam się swoim kompaktem i jak chcę mogę normalnie wywołać zdjęcia ;)

    Mój blog :)

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajnie ten Instax wygląda, ale ja uważam, ze to bardziej jest zabawka, niż aparat fotograficzny. Oczywiście zdjęcia mają swój urok i fajnie tak od razu je zobaczyć, ale zdjęcia np, nie wyjdą tak ostre jak przy aparacie. Jednak uważam, że jest to naprawdę spoko rzecz i jako aparacik-zabawka jest świetny :)
    dziamonablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetny jest ten aparat! Myślę nad jego kupnem :)
    Zdjęcia wyglądają przepięknie ;)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    ReplyDelete
  16. Rewelacja! świetna z Ciebie kobitka ;-)
    nieziemskie cudeńko <3
    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. jeju, efekt zdjęć mnie powalił!
    sama zastanawiałam się nad kupnem tego aparatu ale ciągle kupuje co innego haha :)

    fashion-and-not-only.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Cały czas się na niego czaję, ale boję się, że jakość wykonywanych zdjęć nie będzie mnie zadowalać. Jestem dość wymagająca pod tym względem. :P

    sylwiaa-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetny blog! Też chciałabym mieć polaroid :) Jeśli zainteresuje Cię mój blog to zapraszam do obserwowania. Ja już obserwuję twój :)

    rehab-of-pessimism.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Fajnie,że wyjeżdżasz nad morze :) Fajny ten aparat,ja jednak chyba raczej nie będę go kupować,bo jest zbędny :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Jest to bardzo ciekawy aparat, jednak mnie odrzuca cena tych (zapomniałam nazwy, ale no tego papieru) :)
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Też tak uważam! I kolejną rzeczą, którą chcę kupić będzie instax, uwielbiam te zdjęcia!
    designsvictoria.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ten aparat jest na pewno bardzo praktyczny ale nie nastawiam się na jego zakup, jakoś mnie do niego nie ciągnie.

    nataliaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. ze mną to by się pewnie skończyło tak że bym wypstrykała wszystkie zdjęcia w jeden wieczór :)



    sweetcuuupcake.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. ale fajne zdjęcia z niego wychodzą :) chciałabym taki mieć tylko biały
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. ciekawe zdjęcia :)
    http://ksiazniczkablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Zawsze marzyłam o tym, aby zakupić kiedyś taki aparat. Twój polaroid wygląda cudownie, a zdjęcia nim wykonane to idealne źródło najpiękniejszych wspomnień.
    Powodzenia w dalszym ćwiczeniu! :)

    ReplyDelete
  28. Nie miałam jeszcze styczności z tym aparatem ale z chęciom porobiłabym nim kilka zdjęć ;)

    Pozdrawiam ')
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Nie miałam styczności z tym aparatem.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Aparat bardzo mi sie podoba! Jest strasznie słodki ;) zapraszam do siebie.
    patyskaa.blogspot.be

    ReplyDelete
  31. Śliczny jest ten Instax :)
    Chciałabym go mieć ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Jejku rewelacja <33
    Muszę namówić rodziców :D

    realweronika.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Bardzo chciałabym mieć ten aparat, jest cudowny! *,*

    ReplyDelete
  34. Muszę kupić ten aparat. Wszędzie teraz o nim mówią, nie wiem jak można go nie znać. Totalny must have!

    natty-and-natty.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Mi sie Instax starsznie podoba, ale mam tez bardzo duzo innych wydatkow, wiec bedzie musial poczekac
    Fajniutka recenzja tez ostatnio bylam w Grecji.
    Rzeczywiscie ladnie wyglada na zdjeciach!

    Pozdrawiam
    Zajrzysz?
    vframlii.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. taki aparat ma moja kuzynka :) jest świetny ;) ja bardzo lubie twojego bloga ;) zapraszam do mnie zaczynam http://zizifashionhause.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. chciałabym go kupić i chyba się skuszę :)
    fashion-madam.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Te Instaxy są boskie, dają super zdjęcia moim zdaniem :)
    Twój różowy jest prześliczny :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Zawsze chciałam miec taki aparat, zazdroszczę c:

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Zazdroszczę aparatu ;)

    Zapraszam do siebie: http://justhappyintheclouds.blogspot.com
    Będzie mi miło jeśli zostawisz jakiś znak po sobie w formie komentarza lub obserwacji;)

    ReplyDelete
  41. Miałam kupić ten aparat, ale ceny wkładów zniechęcają :(

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Świetne, muszę postarać się takiego kupić.
    gopnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Ja mam pytanie czy zdjecia zrobione tym aparatem po jakims czasie blakna?

    ReplyDelete
  44. Ja mam pytanie czy zdjecia zrobione tym aparatem po jakims czasie blakną?

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡