July 26, 2014

♣ Jak dobrać idealną sukienkę do swojej figury ? ♣

Hej kochani! :)
    Kupiliście kiedyś jakieś ubranie bez przymierzania ? Było zbyt mało czasu, albo po prostu wszystkie przymierzalnie były zajęte, albo nawet ich nie było? Mi zdarzyło się to tylko raz kiedy byłam na Węgrzech. Musiałam wydać wszystkie forinty, spodobała mi się jedna koszulka a na przymierzenie nie miałam czasu. Chwilowa decyzja w głowie.....i szybko poszłam do kasy. Po powrocie do pensjonatu kompletnie zapomniałam o bluzeczce i dopiero po powrocie do mojego domu udało mi się ją przymierzyć i proszę bardzo! Mam teraz idealną koszulkę na lato :)!
   Przechodząc do dzisiejszego tematu - szczególnie chciałam poruszyć temat letnich sukienek i jak dobrać je do swojej figury ? Kilka lat temu, nie miało dla mnie znaczenia czy sukienka będzie obcisła czy może luźna w jakim kroju i z jakimi detalami, ale teraz ? Od kilka miesięcy stosuje kilka zasad, które dzisiaj chciałabym wam przedstawić.
   Jaka jest wasza figura ?
   Ja jestem dość wysoka ( prawie 170 cm. , ), a moje biodra dobrze sprawują się przy obcisłych sukienkach co chyba najbardziej lubię.

1. Jeśli jesteś niską osobą, będziesz dobrze wyglądała w obcisłej tubie.
    Tuba ( w luźniejszej wersji ) również dobrze się sprawdza u osób, które chciałyby ukryć swoje krągłości.

2. Jeśli masz mały biust - wybierz asymetryczną sukienkę. Ten wariant jest dobry dla osób smukłych. Oprócz sukienek polecam też kombinezony ( góra połączona z dołem ).

biale sukienki
Lace dress, 110 PLN / Bailey 44 dress, 515 PLN / White dress, 115 PLN

3. Grube uda ? Zdecydowanie sukienka rozkloszowana! Maskuje to co niedoskonałe, a góra w postaci gorsetu da nam wrażenie, że wyszczupla naszą górną cześć ciała.

4. Wystający brzuszek, z którym podejrzewam, że ma problem większość kobiet ( nie kryję, że ja też ) da się zamaskować :) Polecam sukienkę tubę, ale bardziej luźną i prostą ( nie obcisłą! ) Jak już mówiłam - ten fason sukienki sprawdza się również u kobiet, które chciałyby ukryć swoje krągłości.


grey dresses


5. Ostatni i chyba najmodniejszy fason w tym sezonie - długie sukienki / maxi / typu greckiego. Maskuje krągłości i wysmukla nasze ciało. Jest to mój ulubiony fason. Posiadam tylko spódnicę maxi, która również sprawdza się w tym wariancie.

boho style

Chyba każdy wie, że czarne sukienki wyszczuplają, a białe sprawiają, że wyglądamy "masywniej". Z tym pierwszym się zgadzam, ale to drugie nie zawsze się sprawdza. Oczywiście wszystko zależy od fasonu itp. Kocham nosić czarne sukienki, ale lato to zdecydowanie nie ten czas. Korzystajmy z tego, że jest ciepło i słonecznie i zacznijmy nosić coś żywszego! :) W to lato szczególnie zwracam uwagę na sukienki białe, w stylu boho i z równymi printami. 

A wy jaki typ zazwyczaj nosicie :) ? 
xoxo C.

24 comments:

  1. O mam bardzo podobną sukienkę do tej 1 białej :)
    Świetny post, nie widziałam jeszcze żadnego tego typu ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. + ja noszę przeróżne typy sukienek w sumie :D

    ReplyDelete
  3. super post! :3
    Dośc rzadko chodzę w sukienkach czy spódnicach, ale jeśli już to uwielbiam takie do połowy uda. Czyli dośc krótkie :D Mój jedyny problem to strasznie długie nogi! Mam 178, a lubię krótkie sukienki. Masz jakiś sposób na to? ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście! Zawsze noś to co ci się podoba :) Jeśli w takim momencie chciałabyś optycznie skrócić swoje nogi noś buty, które dadzą właśnie takie wrażenie :) Czyli trampki do kostki i przede wszystkim zabudowane buty :)

      Delete
  4. super post! :3
    Dośc rzadko chodzę w sukienkach czy spódnicach, ale jeśli już to uwielbiam takie do połowy uda. Czyli dośc krótkie :D Mój jedyny problem to strasznie długie nogi! Mam 178, a lubię krótkie sukienki. Masz jakiś sposób na to? ;>

    ReplyDelete
  5. Ja ogólnie nie noszę sukienek, w mojej szafie jest tylko jedna, czarna ze śliczną koronką na dekolcie :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Nigdy nie zastanawiałam się nad tym, jak sukienka może wpływać na figurę. Ja noszę to, co mi się podoba :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Super porady!!
    http://designsvictoria.blogspot.com/
    xxxx

    ReplyDelete
  8. ja tak często nie nosze sukienek, ale są przeważnie rozkloszowane. ;p
    piękne sukienki. ;)

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja zazwyczaj noszę sukienki podane w punkcie 2, uwielbiam również kombinezony :)
    Bardzo przydatny post ;)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    ReplyDelete
  10. Sukienka na ostatnim zdjęciu, środkowa jest przepiękna, od razu wpadła mi w oko :D.
    Bardzo przydatny post, trochę mi pomógł :D. mogłabyś napisać podobny tyle że o spodniach :D

    ReplyDelete
  11. Ja często noszę rozkloszowane sukienki i spódnice, mam według mnie grube uda, a w tym typie dobrze wyglądają. Sukienki maxi fajnie wyglądają na wysokich osobach :) Ja też mam prawie 170.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Niestety nie każdą sukienkę każda z nas może włożyć :/


    http://miinikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. fajny post , przydatny :)
    fashion-madam.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. jakie śliczne *,*

    Skomentujesz? :*

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/07/muzyka.html

    ReplyDelete
  15. Przydatny post, ja noszę wszystkie :))

    <<< MÓJ BLOG ZALEŻY MI

    ReplyDelete
  16. super post kochanie <3
    ale jak zawsze zreszta
    ja mam bardzo dużo sukienek, hahah

    ReplyDelete
  17. Z białych sukienek ta trzecia jest niesamowita! :) Ja nigdy nie kupuję bez mierzenia :D

    ReplyDelete
  18. Świetny ! :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. przydatny post :)
    rainbboww.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja z internetu jak kupowałam to tylko raz przyszedł zły rozmiar, były za małe.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja zazwyczaj noszę sukienki kloszowane, odcinane w talii, bo najbardziej pasują do mojej figury :3

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡