July 22, 2014

Ja i mój blog w Gazecie ?

Hej kochani!
    Na wstępie chciałam chciałam powiedzieć, że jestem zszokowana wydarzeniami z ostatnich 24 godzin. W tak krótkim czasie moje życie obróciło się o 180 stopni - na lepsze. Oczywiście jak to ja zawsze czytam komentarze od was pod koniec dnia - przeważnie koło godziny 22 - więc kiedy zobaczyłam komentarz od Dziamony ( Jej blog klick ) nie mogłam po prostu uwierzyć. W pewnym momencie nie wiedziałam co ze sobą zrobić, jednocześnie nie mogłam uwierzyć, a w drugim chciałam wybiec na ulice i krzyczeć ze szczęścia. Podczas porannego biegania odwiedziłam kilka kiosków w poszukiwaniu sierpniowego BravoGirl, które ukazało się 16 lipca. O dziwo we wszystkich sklepach, które napotkałam na swojej trasie  nie znalazłam tego egzemplarza, ale tak byłam ciekawa co o mnie napisali, że biegłam dalej i dalej aby natrafić na kiosk w którym znajdę tę gazetę. Na szczęście znalazłam i od razu zaczęłam szukać strony, na której jestem. Zauważyłam na stronie 54 swoje zdjęcia i tak się ucieszyłam! Przez całą drogę powrotną do domu byłam uśmiechnięta :) Wspaniała niespodzianka! Nawet napisali o Kenzo haha ! Dziękuję bardzo redaktorom Bravo za tak miły prezent i wam, że nadal tu jesteście !

O i jeszcze jedno. Jeśli jesteś tu pierwszy raz a chcesz obserwować mnie na bieżąco to zapraszam na mojego: 
Twitter'a 
I jeśli masz do mnie jakieś pytanie zapraszam na mojego
Ask'a




Case'a na telefon kupiłam w Atenach, ale możecie go również dostać w Glitter

Zachęcam do kupienia gazety :D 
Jeśli masz ten egzemplarz; sądzisz, że dobrze mnie opisali :) ? Co byś jeszcze dodał/dodała ? 
xoxo C.

69 comments:

  1. Gratuluję! Twój blog jest już opisywany w gazetach ;))

    ReplyDelete
  2. Na pewno kupię gazetę i chyba case



    <<< <<< MÓJ BLOG ZALEŻY MI

    ReplyDelete
  3. gratulacje, to na pewno świetny zastrzyk pozytywnej energii i motywacja do dalszej pracy. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. gratuluję i zazdroszczę :P

    http://madame-violet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ojejku! Ja bym chyba umarła ze szczęścia! Gratuluję takiego osiągnięcia! : )
    paulaa-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Muszę koniecznie lecieć do kiosku po ten egzemplarz! Gratuluję, to duże wyróżnienie <3

    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. No to gratulacje! ♥

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Oo jak fajnie, że Cię wybrali :D Z tego co widzę to Cię ciekawie opisali :)
    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Przyznam szczerze, że teraz w tych gazetach to teraz wgl nie zwracają uwagi o jakich blogerkach piszą, w sumie tak bez sensu. I mówię tutaj o gazetach serii Bravo.

    ReplyDelete
  10. Gazety nie mam, ale wydaję mi się, że jest okej :D Gratuluję.

    ReplyDelete
  11. Dzięki takiemu wpisowi w gazecie na pewno przybędzie Ci czytelników. :)

    ReplyDelete
  12. ostatnio dużo blogerek które czytam pokazują w tej gazecie, ale ja powtarzam to za każdym razem że mogliby informować blogerki o tym że je pokazują w swojej gazecie :)

    pamalowanemarzeniami.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Fajnie opisali. Gratuluje ;) Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  14. Wow! Gratuluję! Obudowa prześliczna!!
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. gratulacje

    zapraszam http://www.iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. ooo gratuluje publikacji w gazecie :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Jak to zrobiłaś, że opisali tam Twój blog? :o

    ReplyDelete
  18. Ojejku, zazdroszczę :) Poza tym- zasłużyłaś na to. Masz naprawdę wspaniałego bloga <3

    onlyimagin.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. No, no, wielkie gratulacje! :-)

    http://miedzy-brzegami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. GRATULUJĘ!
    Też byłam w tej gazecie, miesiąc temu <3.

    ReplyDelete
  21. Gratuluję! ♥

    http://freshgold.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Super! Kiedy dostałam tego snapa bardzo się ucieszyłam z Twojego sukcesu. Zasłużyłaś ;). Oby tak dalej! Trzymam kciuki za dalszy rozwój bloga <3.

    PS Niedawno zaczęłam, zapraszam zainteresowanych :)
    http://blueeberrryy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. ale suoer, mega zaszczyt hehe ;) piękny case !

    ReplyDelete
  24. Gratulujee :)

    zatrzymaniechwil.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Muszę kupić tą gazetę jak będę w Polsce!

    natty-and-natty.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ale Ci gratuluje !! To wielki sukces :)

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Gratuluję! :) To musi być świetne uczucie, chociaż trochę mnie dziwi, że nie kontaktują się wcześniej z osobami, o których, jak by nie patrzeć, piszą artykuł...
    Zapraszam do mnie, KLIK :)

    ReplyDelete
  28. o miła niespodzianka. na pewno :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ooo no to gratuluje !
    Zapraszam na nowy post ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Super! Niestety nie czytam już bravo, ale kiedy byłam młodsza to było moje ulubione czasopismo. :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  31. No to rzeczywiście powód do radości! :D
    Możesz poczuć się doceniona :)
    Świetny blog :> Obserwuję!

    http://alex-teenagesoul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Wielkie, wielkie gratulacje! :) Wysiłek i ciężka praca się opłaca, zwłaszcza jeśli widzi się efekty swojej pracy :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  33. Jejku, gratuluję ! To bardzo duże osiągnięcie! :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  34. Gratuluję! ;) Wyobrażam sobie, jak musiałaś się cieszyć :)

    ReplyDelete
  35. kiedys czytałam te gazety teraz jestem na nie za stara :)

    ReplyDelete
  36. Aae szczęściara z Ciebie, choć muszę przyznać, że zasłużyłaś. Blog świetny, obserwuję :)

    agatinna.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. To świetnie, że cię opisali.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. gratuluję ;* na pewno kupię tą gazetę :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Gratuluję!

    http://itsalreadydoesntmatterbooks.blogspot.com/ <<< Zapraszam; za obserwację i zadanie pytania w komentarzu do ostatniego posta wypromuję twojego bloga w następnym poście ;)

    ReplyDelete
  40. też kiedyś mój blog pojawił się w gazecie ale było to jakoś 3 lata temu :)

    gratuluję! ;)

    ReplyDelete
  41. Chcę ci jeszcze raz bardzo pogratulować kochana!

    ReplyDelete
  42. mam tą gazetę, jednak chyba powinnam już przestań kupować gimbusiarskie gazety, gdyż są bez sensu. ;) jednak gratuluję sukcesu!

    ReplyDelete
  43. ah, co do lustrzanki.. mam nikona 1100d i obiektyw 50 mm 1.8 ;)

    ReplyDelete
  44. Kurczę, ostatnio kupowałam sobie gazetkę i akurat tej nie wzięłam ;/

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. gratuluje kochana<3
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Gratuluję! Ja jeszcze niedawno kupowałam wszystkie miesięczniki, a teraz jakoś zapominam i nie mam kilku numerów ;)
    Blog♡

    ReplyDelete
  47. Gratuluję! Jednak co tu się dziwić. Świetny blog, świetna autorka, więc zdziwiłbym się gdyby o Tobie nie napisali. Pozdrowionka.
    gopnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. To jest niesamowite uczucie, także dla mnie że taka osoba jak ty osiągnęła taki wielki sukces, każdego to spotka w swoim czasie.. A ty w 100% na to zasłużyłaś haha, widzę że kenzo stał się sławny ;* gratulacje !
    Jeżeli masz chęć oraz czas to zapraszam do mnie !
    Matiswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Gratulacje!! : **
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. No to serdecznie gratuluję
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Gratuluję! :) Właśnie dzięki temu egzemplarzowi trafiłam na Twojego bloga. Spodobał mi się design, posty, więc go zaobserwowałam ;)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Gratuluję takiego wyróżnienia, jestem pewna, że szczerze na to zasłużyłaś :D
    Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu, ba jak widać dobrze Ci to idzie.

    lunandraw.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Zazdroszczę, żę Twój blog jest w gazecie :)
    http://agnieszka-bawi-sie-w-blogera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Gratulacje !
    Zasłużyłaś sobie ;)

    Zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Dobrze napisali, gratuluję ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Już przeczytałam :) Masz super bloga! Aż w gazecie cię opisują ! Naprawdę extra blog! Jestem tu nowa i jak przeczytałam większość teoich kreacji i różnych innych rzeczy to po prostu zakochałam się w twoim blogu ! :)

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡