March 03, 2014

Włoska Pizza

Hej! 
   Jak tam u was mija poniedziałek ? U mnie tak jak zawsze. Chciałabym, żeby weekend jeszcze trochę trwał. Rano wstawało mi się koszmarnie, ale wcale się nie dziwię. 
  Przygotowując się dzisiaj na lekcję włoskiego przypomniałam sobie o zdjęcia z Włoch gdzie byłam w listopadzie. Jednym słowem było wspaniale, ale oczywiście jak to ja zapominalska zapomniałam wam pokazać kilku zdjęć. Dzisiaj chciałam wam pokazać włoski przysmak czyli pizzę. Był to jeden z najpyszniejszych przysmaków, które jadłam na szybko i w pośpiechu, ale miło wspominam to jak siedziałyśmy w restauracji/barze i degustowałyśmy pizzę. Mam nadzieję, że w tym roku to powtórzę :).


Pizza powyżej to zwykła pizza z pomidorem i mozzarellą. Była dobra, ale nigdy nie zastąpi mi tej poniżej....


Jest to pizza z szynką, mozzarellą i grzybami. Była tak przepyszna, że kiedy wychodziłam i mijałam ladę gdzie były pizzy ślinka mi ciekła na samą myśl aby jeszcze raz ją spróbować. Polecam! ( Jadłam ją w Rzymie )


Tą pizze jadłam w takim pośpiechu a byłam tak głodna, że nawet nie czułam jej smaku. Nie była jakaś nadzwyczajna - zwykła pizza, ale myślę, że warto spróbować taki przysmak w każdym miejscu we Włoszech. 

xoxo C.

24 comments:

  1. Omg ojejciu. Ja chcę pizzę. Tu i teraz. Haha. Pyszności. Napatrzyć się nie mogę

    Poklikasz w baner? jaiswiatus.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. daj trochę tej pizzy :D
    Zapraszam na Bloga Polskiej Muzułmanki :)
    http://muslimfatmafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Mmm.. Ale mi ochoty narobiłaś!
    Ja jestem chora i nie szłam do szkoły :)

    meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Narobiłaś mi ochotę na pizze!

    http://mietowy-swiat-hi-hi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. włoska pizza to zdecydowanie najlepsza pizza jaką kiedykolwiek jadłam :)



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. mmm musiała być przysznaa!
    Wygląda apetycznie!

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. uwielbiam wloskie jedzenie :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ja najbardziej lubię tą pierwszą- klasyczna! w sumie tylko ją udało mi się zjeść będąc we Włoszech :)

    ReplyDelete
  9. Chociaż nie jestem wielką fanką pizzy, to wygląda smakowicie.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zrobiłaś mi smaka na pizzę :3

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam pizzę, z chęcią spróbowałabym takiej prosto z Włoch :)

    Zapraszam :)
    Cisza Przed Burzą

    ReplyDelete
  12. Zobaczyłam na instagramie - miałam ochotę, teraz widzę - znowu mam ochotę hahahaha..^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Wygląda pysznie :)
    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja za pieczarkami nie przepadam, zazwyczaj jem pizzę 'cztery sery' lub jak robimy sami to z szynką, serem i pomidorem:)
    Powiem Ci że ta druga wygląda pysznie. Miłego tygodnia w szkole:)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Smacznie wygląda. Ale mi ochoty narobiłaś na taką włoską pizzę.

    ReplyDelete
  16. Ale mi smaka narobiłaś! podollblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. no a ja taka głodna a tu pizza...
    choć ostatnio byłam na dobrej.
    lubię serową i ostrąąąą <3

    ReplyDelete
  18. ja uwielbiam pizzę z mozzarellą i pomidorem ;) pychotka

    ReplyDelete
  19. Jejku, ale mi smaka narobiłaś tą pizzą, no! :D

    Pozdrawiam,
    personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Zjadłabym tą drugą heh ;)
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡