February 18, 2014

♥ top 5 blogów z linkowania ♥

Kochani!
    Oto 5 blogów, które wygrały niedzielne linkowanie! Wybór był naprawdę trudny, ponieważ każda z was ma świetnego bloga i pamiętajcie, że w następnym linkowaniu też macie szanse znaleźć się w takim poście :)
 
   1. www.noemisoul.blogspot.com - W stu procentach i z czystym sumieniem mogę dać posiadaczce tego bloga złoty medal. Idealny design, idealne notki, idealne zdjęcia. Aż grzech nie zaobserwować takiego bloga.... Nawet poznaje posiadaczkę z nicka noemisoul , że często przebywa na moim blogu i to od dawna :)
   Osobiście zaobserwowałam już tego bloga i jestem bardzo zadowolona, że na niego wpadłam :)


    2. Następnym świetnym blogiem jakiego wychaczyłam z waszych komentarzy to: www.zatrzymujac-czas.blogspot.com . Świetny design i styl pisania. Dziewczyna bardzo się stara i to widać za co daje jej wielki plus. Mimo iż większość zdjęć to inspiracje zaczerpnięte z internetu lub z innych blogów to i tak jej blog bardzo mi się podoba i można się naprawdę zainspirować ♥


3.  www.different-view-of-the-life.blogspot.com  A S I A
13-letnia dziewczyna z ogromem planów na przyszłość. Mieszka w Polsce, ale jej ulubionym krajem jest Japonia, uwielbia styl w tym kraju, mangę, anime i język japoński! Pasją jest fotografia, a także rysowanie.

Po samym opisie można wywnioskować, że jej blog jest ciekawy i inspirujący. Chociaż moje motto to nie oceniaj książki po okładce..... nawet po samej szacie graficznej widać, że dziewczyna stara i się i blogowanie to naprawdę jej hobby! Działaj dalej dziewczyno a osiągniesz bardzo dużo :) 


4. www.oliiwia.blogspot.com - blog mojej kochanej Oliwii <3 Dopiero wróciła do blogowania a od razu widać, że się stara i ma naprawdę ciekawe zdjęcia :) Może powinna jeszcze popracować nad designem....ale tak naprawdę każdy kiedyś przechodził przez fazę pracowania nad "wnętrzem".


5. Na koniec blog :www.malinowe-ciasto.blogspot.com. Prosty ale zarazem przejrzysty design. Niektóre zdjęcia są niedopracowane co niestety jest wielkim minusem ponieważ zawsze jak wchodzimy na czyjś blog to pierwsza rzecz, która skupia naszą uwagę to...zdjęcia! Ale za to dużym plusem jest to, że dziewczyna bardzo starannie i ciekawi pisze. Podoba mi się jej zasób słów i to, że posługuje się kulturalnym językiem. :)


i jeszcze dwa blogi które również są warte uwagi :) : 
xoxo C.

Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)! Do wygrania Converse'y lub Vansy !!
http://fashioncarolinna.blogspot.com/2014/02/wygraj-dowolne-vansy-i-conversey.html 

20 comments:

  1. Wybrałaś świetne blogi, obserwuję tylko z wymienionych Asię :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. świetny blog. muszę zajrzeć na te wszystkie blogi, bo wydają się niezwykle interesujące ! :)

    zapraszam do mnie:

    positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ojeju! Poleciłaś mojego bloga! Naprawdę nie wierzyłam, że aż tak go docenisz. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę :* :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  4. Nigdy na tych blogach nie byłam, ale zaglądnę

    http://miinikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Szczerze mówiąc nie znałam wcześniej żadnej z tych blogerek, ale na pewno zajrzę do każdej z nich.

    my-world-lol.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. bardzo podobają mi się te blogi,są ciekawe!
    dobra decyzja i gratulacje dziewczynom :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. nie znam żadnego z tych blogów co wymieniłaś.

    ReplyDelete
  8. Suuper :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. wszystkie blogi, które wybrałaś mają piękną szatę graficzną ;)

    ReplyDelete
  10. Znam ten pierwszy blog!
    Oj rzeczywiście wszystkie świetnee ;)

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetne blogi wybrałaś! Wszystkie znam i bardzo lubię :**

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. A czy ten drugi blog nie przypomina Ci za bardzo: http://www.zatrzymujacczas.pl/ ? :))

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajna notka :) Zajrzałam na te blogi i muszę przyznać, że znalazłam jedną perełkę :P

    ReplyDelete
  14. swój swojego pozna :D dziękuję za złoty medal, czuje się wyróżniona :)
    reszta blogów również ciekawa :)
    pozdrawiam
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. no to będę miała kilka blogów do czytania :)




    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Rzeczywiście blogi są bardzo fajne, najbardziej spodobał mi się pierwszy i od dłuższego czasu jestem czytelniczką bloga Malinowe Ciasto, bardzo lubię jej bloga :)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Genialne te blogi ♥
    www.blog017.blogspot.com
    obserwuję ♥

    ReplyDelete
  18. Mam nadzieję że za kilka lat też się tutaj znajdę :)
    http://paulinkaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡