February 15, 2014

Prośba o pomoc.

Hej kochani!
   Dzisiaj był dość dziwny dzień. Dużo myślałam o różnych rzeczach ( w tym też o blogu ) i wywnioskowałam kilka rzeczy. Powoli nie czuje już tego blogowania. Wydaje mi się, że z pewnym czasem wszystko się ulatnia. Ale mimo wszystko jest jeszcze jakaś we mnie iskierka nadziei. Ale bez waszej pomocy ona szybko zgaśnie. Więc proszę was teraz o 100 % pomoc. Nie tylko o to, żeby tu zaglądać bo i tak widzę kilka osób, które systematycznie tu wchodzą, ale też o to abyście nie zostawiali pod postami komentarze typu "super!! Zapraszam do mnie" bo to każdy bolesny cios wymierzony we mnie kiedy ja się staram pisać do was jak najczęściej i jak najciekawiej. Lubię czytać wasze wypowiedzi na tematy, które piszę posty i w pewien sposób każdy taki komentarz podnosi mnie na duchu. Nawet jeśli pisze to jakiś anonim.
   Liczę na was i brakuje mi tych długich komentarzy które kiedyś zostawialiście pod postami. Pamiętajcie o tym jeśli będziecie komentować notki..
xoxo C. 
Napiszcie mi wszystko co teraz myślicie. Co powinnam zmienić tutaj, w notkach, w wyglądzie. Jakich notek brakuje itp. Chciałabym zrobić dla was wszystko.
Nie chce miliona komentarzy ale tylko kilka prawdziwych  i szczerych 

20 comments:

  1. Mi tam się podoba jak jest i nie chcę abyś coś zmieniała ♥ Zrób może jakieś linkowanie, to pomoże się wybić tym początkującym ;3

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com <------- wideo ♥

    ReplyDelete
  2. Również nie lubię takich komentarzy. Czuję się jakby ktoś przeczytał tylko pół notki, o ile ją w ogóle przeczytał...
    Jeszcze szczególnie nie lubię jak ktoś skomentuje "obs za obs? *link*" - ręce mi przy tym opadają. Cokolwiek bym nie napisała i tak będą pojawiać się takie komentarze. :(
    Mam nadzieje, że mimo wszystko nie zrezygnujesz z bloga. Uwielbiam tu zaglądać! :)

    ReplyDelete
  3. Na twoim blogu na prawdę niczego nie brakuje. Dodajesz posty bardzo często, są one ciekawe i masz śliczny wygląd bloga. Tutaj raczej problem tkwi w ludziach, którym zależy tylko na reklamie...

    ReplyDelete
  4. Ja staram się szczerze komentować Twoje posty, każdy jest ciekawy. Często wchodzę na tego bloga, bo na prawdę pzypadł mi do gustu.
    Pamiętaj o tym, że każdy ma kiedyś gorszy dzień.. ale to nie powód, żeby od razu się poddać! Wierzę, że się pozbierasz i jeszcze długo będziesz prowadziła tego bloga, dla nas i dla samej siebie <3

    BLOG - klik :D
    TUMBLR - klik :D

    ReplyDelete
  5. Chyba nie będę osobą, która Ci pomoże. Bo jako że zaobserwowałam Twojego bloga, znaczy to, że nie brakuje mi u Ciebie jakiegoś specjalnego rodzaju notek, i nie zmieniałabym nic w wyglądzie. Po prostu lubię Twój blog taki jaki jest! Czasem kiedy za dużo myślimy na jakiś temat, dochodzimy do błędnych wniosków ;)

    ReplyDelete
  6. tez nienawidze komentarzy tego typu, troszke przykro :/

    take-moments.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Właściwie mi tu nic nie brakuje jesteś moim lub blogiem na 1 miejscu :) <3

    ReplyDelete
  8. Mi się tutaj nie podoba tylko nagłówek ; ) Często wpadam na twój blog

    ReplyDelete
  9. Hmm.. nie martw się. ! Ją mimo to że nie często komentuje to lubie twojego bloga . Myślę ze powinna dodawać więcej qufitow , i jakichś posłów tematycznych . Wiele osób, ma również mało czasu co nie pozwala im zaglądać na żadnego bloga . N8e martw sieeeee ! Jesteś świetną blogerka, ! I napewno to wiesz więc nie martw uśmiechnij się. :-)

    ReplyDelete
  10. Hmm.. nie martw się. ! Ją mimo to że nie często komentuje to lubie twojego bloga . Myślę ze powinna dodawać więcej qufitow , i jakichś posłów tematycznych . Wiele osób, ma również mało czasu co nie pozwala im zaglądać na żadnego bloga . N8e martw sieeeee ! Jesteś świetną blogerka, ! I napewno to wiesz więc nie martw uśmiechnij się. :-)

    ReplyDelete
  11. Tylko teraz nie rezygnuj. Osiągnęłaś za wiele. Masz grono swoich czytelników, a ci którzy komentują w taki sposób ,, fajny blog", po prostu nie są prawdziwymi bloggerami.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Mi się podoba tak, jak jest. Ciekawy wygląd, interesujace posty, ale rozumiem Cię w 100%. Też jak spojrzę wstecz - komentarze były całkiem inne. Teraz? Teraz to są bitwy o wejścia na blog, obserwacje i wieczne "kopiuj - wklej". Po prostu - ignoruj te komentarze, a odwiedzaj blogi prawdziwie komentujących.
    Buziaki!

    ReplyDelete
  13. Nie poddawaj się i nie rezygnuj bo uwielbiam Twój blog. Hm.. a jakie notki ? Ja bym z chęcią zobaczyła trochę więcej kulinarnych i modowych. Natomiast komentarze ,,super blog, wpadnij do mnie" to mnie tak wkurza, ze nie mogę wysiedzieć.

    ReplyDelete
  14. Zgadzam się ze wszystkimi nade mną.
    Twój blog jest idealny i NIE powinnaś się poddawać, bo nie wiem jak inni, ale mi byłoby smutno trochę jakbyś przestała :(


    ♥ kunikk.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  15. Masz fajnego bloga i nie powinnas nic zmieniac. Mozesz czasami dodac post z OOTD.

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ja na ogół staram się nie pisać tylko, że super post tylko napisać kilka zdań odnośnie tego co o nim uważam itp. co chyba możesz zauważyć :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Na tym blogu na prawdę niczego nie brakuje. No może ja na Twoim miejscu zmieniłabym zdjęcie, które jest powyżej tego co piszesz o sobie :)

    ReplyDelete
  18. Hmm..Tak właśnie jest. Nawet jak ktoś nie przeczytał notki i tak napisze że 'super'. Jak zdjęcia mu się nie podobają i tak napisze że 'piękne zdjęcia', a potem zostawi link do swojego bloga i tyle. Mi nie raz zdarzało się zobaczyć że jakaś dziewczyna skomentowała tak samo 7 wpisów różnych blogerek (w tym ja).. To boli, bo gdy chcesz zobaczyć szczery komentarz widzisz tylko te 'sztuczne'
    Trzymaj się.

    ReplyDelete
  19. Twój blog jest świetny. Zawsze po szkole sprawdzam czy nie wstawiłaś czegoś nowego. Masz bardzo fajny styl i sposób pisania. Robisz naprawdę dobre zdjęcia. Nie wiem czy taki post juz był ale jeśli nie to zrobisz: Moje sposoby na naukę? :)
    Nie przestawaj prowadzić bloga, bo bardzo dobrze ci to wychodzi. Przepraszam że z anonima piszę ale coś mi się zryło i nie mogę kliknąć "konto google".
    Miłego dnia ;)
    Zosia ♡

    ReplyDelete
  20. Twoje posty wszystkie są ciekawe ! ♥

    Zapraszam też na mojego bloga! Spodoba ci cię to skomentuj lub dodaj do obserwatorów :) ja już obserwuje takiego pięknego bloga :3
    http://edtka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡