February 16, 2014

Linkowanie!

Hej kochani!
    Na początku chciałam wam podziękować za bardzo miłe komentarze pod ostatnim postem :) Dało mi to dużo i przychodzę do was z nową motywacją. Ciesz się, że jest kilka stałych tu bywalców, którzy nie pozwalają mi się poddać, to bardzo miłe :)!!
    Pierwszą rzeczą jaką chciałam zrobić to Linkowanie! Ale nie byle jakie ;) Chciałabym abyście w komentarzu podali linki do swoich blogów, po czym opisali trochę siebie, swój blog oraz powiedzieli od kiedy zaglądacie na mój blog i jak często. Wybiorę pięć najlepszych i najkreatywniejszych blogów, ale nie poddawajcie się, ponieważ resztę będę polecała w dalszych postach :) Zaczynamy!!! Wyniki wieczorem :) !


xoxo 
C.

41 comments:

  1. Cieszę się że zrobiłaś taki post! :)
    Jestem Asia z tego bloga: different-view-of-the-life.blogspot.com
    Bloga założyłam w październiku, zawsze ciągnęło mnie do tego typu rzeczy, ale dopiero wtedy zdecydowałam się na jego założenie. Jak dla mnie była to jedna z najlepszych decyzji, dzięki niemu rozwinęłam się, stałam się innym człowiekiem! To dzięki blogom, całej blogosferze zainteresowałam się fotografią, która jest teraz moją największą pasją. Zmieniłam też poniekąd moje podejście do niektórych rzeczy, stałam się bardziej otwarta, mniej przejmuję się opinią innych. Twojego bloga czytam od dwóch miesięcy i najbardziej lubię w nim to, że robisz dużo recenzji, postów których mi brakuje na innych blogach, a także przecudowne zdjęcia *.* które dodatkowo mnie zachęcają. Masz też świetny styl <3

    ReplyDelete
  2. Więc tak, mam na imię Weronika mam 14 lat [rocznikowo] jestem z Katowic. Interesuję się modą, blogowaniem i dekorowaniem wnętrz. Moim hobby jest piłka nożna, którą trenuję już z 5 lat, oraz takim ''nowym'' hobby jest chyba taniec ;) Na moim blogu znajdziesz różnego rodzaju posty, od inspiracji przez tematyczne do takich z pamiętnika <3

    Obserwuję już od dawna <3 Może wpadniesz do mnie, a jak Ci się spodoba to się odwdzięczysz ? Zapraszam do skomentowania posta - http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/02/valentine.html

    ReplyDelete
  3. Ciesze się ze komentarze sie podobały.
    Nie mam bloga sama lecz z przyjaciółką .Nasz blog jest dość nie przemyślany ale nad ty pracuejmy .
    Nie umiem tego opisac przepraszam :/
    Twojego bloga czytam od jakiś 4 mieśięcy ;)
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. http://malinowe-ciasto.blogspot.com/
    KATARZYNA
    Jest to miła, lecz często humorystyczna nastolatka, która zawsze patrzy na świat z pesymizmem. Ma czternaście lat, pochodzi z Polski. Uwielbia czytać książki, zaparzać chińszczyznę, pisać opowiadania. Nie ma problemów z tremą a wszystko co można zrobić publicznie przychodzi jej bez większego wysiłku. Dąży do idealnego błoga. Jest to też wielka marzycielka, małymi krokami pokazuje tym, który już dawno w nią zwątpili, że kiedyś w przyszłości osiągnie sukces.

    ReplyDelete
  5. www.my-life-is-pastel.blogspot.com
    Mnie już znasz :) Nazywam się Gabi i rocznikowo mam 14 lat. Prowadzę bloga o życiu, ale dodaje rownież stylizacje i przemyślenia. Blogowanie to moje hobby. Bloga mam już prawie 2 lata. Ta pamiętna rocznica będzie 26 września 2014 :)

    Twojego bloga czytam od jakiegoś czasu. Nie zawsze komentuje, bo często jestem na telefonie i mi po prostu nie wygodnie, ale wiedz, że czytam! :D

    ReplyDelete
  6. Świetny pomysł z tym linkowaniem.No to tak mój blog to nataa-liiaa.blogspot.com. Założyłam bloga z myślą dobrej zabawy, ale z czasem gdy liczba obserwatorów wzrastała blog stał się moją pasją.
    Twój blog obserwuję już od pewnego czasu, parę miesięcy. Uważam że jest cudowny. Posty są świetne, przemyślane. Design przejrzysty. Wchodzę na twój blog codziennie, i oczekuję nowej wspaniałej notki :)

    ReplyDelete
  7. Mój blog piszę od października 2012. Sama nie wiem co mnie podkusiło do tego, aby go założyć..Może zwyczajna nuda? Może chęć spróbowania czegoś nowego? A może inne blogerki mnie do tego zainspirowały?? Teraz to już mało istotne. WIem jednak, że od tamtego dnia, kiedy opublikowałam post moje życie się zmieniło. Codziennie gdy coś robię, w mojej głowie jest tysiące myśli o czym mogłabym napisać do moich czytelników, gdzie i jak zrobić zdjęcia :) Jestem szczęśliwa i wiem, że to była jedna z lepszych dezycji w moim życiu :)
    Co do Twojego bloga to zaglądam już na niego kilka miesięcy. Naprawdę bardzo mi się podoba, desing jest świetny, posty ciekawe i przede wszystkim dodajesz śliczne zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. sycaaaaaa.blogspot.com/

    A więc tak zaczynam:
    Mam na imię Sylwia,lat 15.Swoją przygodę z blogiem zaczęłam w październiku 2012 roku.Interesuję się modą,blogowaniem,fotografią,gotowaniem.Mam dużo zainteresowań,można byłoby wymieniać i wymieniać.Na swoim blogu piszę o wszystkim i o niczym.Codzienność,posty tematyczne.Opsisuję siebie,swoje życie.Tak nie potrafie tak dobrze opisać siebie.Na twój blog zaglądam tak często jak tylko mogę,przeczytałam chyba każdy twój post.Zdjęcia masz naprawdę śliczne co przyciąga uwagę czytelnika.W ostatnim czasie dawno mnie nie było u ciebie ale to powód szkoły i nauki.Teraz postaram się to nadrobić i przeczytać posty,których nie czytałam.Trochę się rozpisałam.Myślę,że niczego nie pominęłam.Pewnie nie mam szans na wygranie.Ale warto spróbować ''kto nie ryzykuje ten nie zyskuje''.

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładny wygląd blogaa, miło się czyta. ; )
    Zapraszam :
    taliaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. http://sweet-dol.blogspot.com/ - Mam 13 lat, interesuję się modą, fotografią i chyba najbardziej muzyką. Sama kiedyś chodziłam do szkoły muzycznej. W wolnych chwilach uwielbiam oglądać filmy romantyczne. Robię to co lubię i nie przejmuję się tym co inni o tym myślą. Na moim blogu najczęściej można znaleźć posty z codziennego życia ale także recenzje kosmetyków. Nie długo także mam zamiar wprowadzić notki tematyczne. Większość zastanawia się czemu taka nazwa na bloga, powiem tak było to jakiś czas temu kiedy jeszcze interesowałam się lalkami kolekcjonerskimi. Na twojego bloga zaglądam od około 3 miesięcy. Można powiedzieć że jestem tu każdego dnia, aby nie przegapić nowej notki. Uwielbiam to jak piszesz, bo na prawdę można zauważyć, że jesteś bardzo ciepłą i miłą osobą.

    ReplyDelete
  11. http://naty-emily.blogspot.com/
    No to mam na imię Natalia swojego bloga prowadze z Emily od jakiegoś miesiąca na twój blog zaglądam od tygodnia codziennie i czekam na nowe wpisy ;) Twój blog mnie bardzo inspiruje i staram się dojść chociaż w połowie do tego co ty osiągnełaś na tym właśnie blogu :D Z Emily dopiero zaczynamy i staramy się szukać inspiracji lub różnych rzeczy dzięki którym mogłybyśmy osiągnąć między innymi to co ty :) Mam nadzieje że spodoba ci się nasz blog tak jak mi twój ;) - Naty ♥

    ReplyDelete
  12. Świetny pomysł na post, u nikogo takiego jeszcze nie widziałam :)

    Mam na imię Marta i jestem trzynastolatką pochodzącą z Poznania. Chodzę do szkoły baletowej. Interesuję się modą, fotografią, tańcem i oczywiście blogowaniem. Na swoim blogu piszę posty z życia codziennego, o moich zainteresowaniach, ale zdarzają się również posty tematyczne. Blog jest dla mnie pewnego rodzaju internetowym pamiętnikiem. Oczywiście nie zdradzam tam swoich sekretów, ale prowadzę go dla przyjemności i mogę podzielić się z innymi swoimi myślami. Dużą satysfakcję z tego co robię dają mi moi czytelnicy. Dzięki nim wiem, że moja praca nie idzie na marne i mam motywację, aby pisać dalej. Serdecznie zapraszam na mojego bloga! ♥ meyssely.blogspot.com ♥

    Buziaki,
    Marta ♥

    ReplyDelete
  13. Do mojego poprzedniego komentarza zapomniałam jeszcze dodać, że twój blog obserwuję już od kliku miesięcy i odwiedzam go zawsze kiedy pojawi się nowy post.

    ReplyDelete
  14. http://ola-ollaa.blogspot.com/
    No więc jestem Ola, mam 14lat. Interesuję się fotografią i aktorstwem. Na blogu opisuje siebie, swoje codzienne życie i to co mnie interesuje. Jest dla mnie takim oderwaniem się od rzeczywistości.
    Na twojego bloga wchodze tak mniej wiecej raz na 3-4dni i patrze czy dodalas cos nowego :)

    ReplyDelete
  15. www.lenalovelovelovedance.blogspot.com
    Ciężko pisać o sobie, ale postaram się ;) Więc jestem Marlena, ale dla znajomych Lena/Lenka/Leni, whatever. Mam od groma zainteresowań, mieszanka wybuchowa wszystkich możliwych cech :)
    Blogowanie również stało się jedną z moich pasji, na blogu piszę o wszystkim, o czym tylko się da, stąd też jego nazwa- "Wszystko i nic" :)
    Na Twój blog zaglądam jakoś od kilku miesięcy, kiedy tylko pojawia się nowy post :)

    ReplyDelete
  16. http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    Nazywam się Natalia i mam 15 lat. Jestem typową nastolatką, która kocha muzykę, mode, makijaż i dekorowanie wnętrz. Pewnego dnia stwierdziłam, że chcę wrócić do blogowania i tak mam go już od połowy grudnia.Jest on typowy życiowy. Pojawiają się też tagi, recenzje. Na twój blog zaglądam 3-4 razy w tygodniu. Jestem z Tobą od miesiąca. :)

    ReplyDelete
  17. http://neelly-blog.blogspot.com/

    A więc ja. Dziwnie pisać tak o sobie. Bo jestem osobą która nie lubi się 'przedstawiać' itp. Ale spróbuję. Nie jestem normalna tak na wstępie. Ciężko mnie zrozumieć, zdanie zmieniam co 5 minut, płaczę a za 3 minuty się śmieje. Chociaż mam paniczny lęk wysokości i czasem zdarza mi się płakać jak jestem gdzieś wysoko i spojrzę w dół, chcę skoczyć ze spadochronem. Zrobiłabym wszystko żeby wylecieć do Nowego Jorku, uwielbiam to miasto mimo, że nigdy tam nie byłam. Chciałabym spotkać Justina..Podziękować za wszystko i takie tam..Tyle o mnie. Teraz o blogu. Blog jest częścią mnie, bo w końcu ja go pisze. Niedawno usunęłam posty i zaczęłam 'od nowa', bo tamte posty były..ugh..Chciałabym mieć 1000 obserwatorów, ale na razie mam 68, ale wszystko powoli, muszę się chyba bardziej starać, a wszystko przyjdzie z czasem, powoli. Mam tyle planów związanych z tym blogiem, ale nie wiadomo czy coś w ogóle z tego będzie, ale wierzę w to z całego serducha, mam nadzieję i wierzę.
    Twojego Bloga czytam jakieś 4 miesiące niecałe, zaglądam jak pojawi się notka, albo czasem czytam sobie tą samą notkę po 2 razy jak mi się nudzi. :)

    ReplyDelete
  18. Nie zgłaszam sie by dać innym sznase haha ♥♥

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com <------ wideo ♥

    ReplyDelete
  19. Nazywam się Gabrysia i mam 14 lat. Mój blog jest praktycznie o wszystkim. Na Twój blog zaglądam zawsze, gdy pojawia się nowy post :)

    http://gabby-inspirations.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. świetny pomysł! :)
    http://wllarol.blogspot.com/
    Mam na imię Ola. Jestem prawie 13-letnią, pozytywną dziewczyną. Interesuję się fotografią i modą. Bardzo lubię wychodzić na dwór o każdej porze dnia i w każdej pogodzie, by móc pstryknąć kilka zdjęć. Moim najczęstszym modelem jest mój pies... haha! :) Blogować zaczęłam na początku 2013 roku, jednak nie miałam wcale weny, więc porzuciłam bloga. Wróciła jednak do pisania w połowie wakacji i jakoś się staram. Bardzo lubię czytać Twojego bloga, zaglądam na niego parę razy w tygodniu i podoba mi się on! Czasami czerpię inspiracje :) Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  21. Hej :) a więc mam na imię Klaudia i mam 15 lat . Interesuje się modą i muzyką . Każdą z dwóch moich pasji staram się rozwijać . Muzycznie rozwijam się w prywatnej szkole muzycznej ( gram na gitarze , pianinie oraz śpiewam). Swoją pasję związaną z modą rozwijam na blogu , który jest właśnie poświęcony modzie i kosmetyką , ale nie tylko staram się dodawać różne tagi. Na moim blogu można znaleźć różne outfity , recenzje kosmetyków , pomysły na pomalowanie paznokci oraz pomysły na makijaż . Twój blog znam od niedawna , i jestem na nim po raz trzeci , ale bardzo mi się spodobał a więc obserwuje i będę wpadać :)

    Buziaczki , Klaudia xx

    Ps. czekam na Anti Boyfriend Tag :)
    fashion-madam.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Na twoje bloga zaglądam nie długo, bo jakieś półtora miesiąca.
    Staram się widzieć na bieżąco każdy nowy post, chociaż rzadko komentuję.
    Jeśli chodzi o mojego bloga, prowadzę go dla frajdy! Jest to swojego rodzaju praca i poświęcony czas, ale jaka jestem zadowolona kiedy napiszę notkę i potem komentują to inni ;) Na moim blogu znajdzie się moje życie codzienne, opinie na pewne tematy i kilka faktów o mnie, nie prowadzę bloga długo, więc jeszcze bardziej urozmaicone posty przede mną. Jeśli chodzi o mnie jest pozytywnie zakręconą dziewczyną, otwartą na wszelkie sugestie, nowe znajomości, po prostu staram się nie ograniczać. Staram się zawsze chodzić uśmiechnięta i nie poddawać się nawet przy tych ciężkich chwilach.

    Zapraszam do siebie > Mój blog!

    ReplyDelete
  23. inka-and-inka.blogspot.com

    Jestem karolina. Interesuję się fotografią. Niestety nie mam profesjonalnego aparatu , tylko zwykłą cyfrówke ale uważam że jeśli odpowiednio jej użyje zdiecia będą i tak bardzo dobre. Zalożyłam boga aby otworzyć się na innych , ponieważ pewne zdarzenia sprawiły że jestem zamknięta w sobie. Prowadze bloga dopiero od ok miesią i mam malo obserwatorów ale to nic może kiedyś będzie wiecej . A na twojego bloga zaglądam od live`e z sarą albo binka juz nie pamętam ;)

    ReplyDelete
  24. http://camille-and-camille.blogspot.com/ ----------> blog o wszystkim co mnie interesuje lub pasjonuje, staram się prowadzić go jak najlepiej, wkładam serce w pisanie postów, kocham moich czytelników, teraz staram się zmienić odrobinkę tematykę bloga :)
    Kocham czytać książki, czasami staram się napisać swoją, jednak mi nie wychodzi :P śpiewam i moi znajomi mówią, że jestem psychiczna i to jest prawda :D

    ReplyDelete
  25. http://ayumigirl.blogspot.com/
    Mojego bloga prowadzę od maja ubiegłego roku. Jest on o moim codziennym życiu.
    Na twojego bloga zaglądam z każdym nowym wpisem, gdyż mam cię w obserwowanych. Obserwuję tylko te naprawdę fajne blogi, które mi się podobają i które z chęcią czytam, więc zazwyczaj trafiał na każdy twój nowy post ;p

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Mój blog : kunikk.blogspot.com
    Nazwa może być odrobinę odrażająca, ale gdy wejdziesz, zmienisz zdanie. Naprawdę się staram, aby blog był przyjazny. Nie jestem zbytnio popularna i chciałabym dostawać więcej niż 1 komentarz.
    Blog jest głównie o tematyce lifestylowej, ale często dodaję tagi i posty tematyczne.
    Do blogowania wróciłam kilka miesięcy temu, a już mi się bardzo podoba, i narazie nie zamierzam przestawać.
    Teraz trochę o mnie :
    Moim ulubionym zwierzęciem jest sowa, a mój ulubiony gatunek to sowa śnieżna. Zbytnio nie obchodzi mnie zdanie innych, chyba że jest to jakaś porada, albo po prostu miły komentarz. Mój ulubiony kolor to różowy i fioletowy. Mam czteroletniego psa rasy maltańczyk o imieniu Nelly, a bardzo chciałabym mieć chomika albo królika. Moją idolką jest Ariana Grande, uwielbiam ją za jej talent i ogólnie jej piękność. ♥
    Na Twojego bloga wchodzę zawsze, gdy jest nowy post, i szczerze - kocham!
    Mam nadzieję, że tyle starczy. :))

    ReplyDelete
  27. My blog: thecoolmint.blogspot.com
    Więc bloga prowadzę od początku wakacji, na początku prowadziłam go z koleżanką, ale w końcu ona założyła własnego.
    Mój blog nie ma zbyt wielu obserwatorów, nie zraża mnie to jednak by działać dalej. Bardzo chciałabym zdobyć stałych czytelników!
    Na moim blogu pojawiają się posty modowe, tematyczne itpd chcę by każdy znalazł w nim coś dla siebie.
    Mam na imię Kinga i mam 13 lat, uwielbiam Ariane Grande, Macklemore, One republic, Imagine Dragons.
    Kocham pływać!
    Twojego bloga bloga czytam odkąd założyłam swojego. Kocham czytać twoje posty, inspirujesz mnie.
    Jestem twoją wielką fanką, każdy Twój post, jest taki dopracowany. Mam nadzieję że kiedyś będę tak dobrą blogerką jak ty!

    ReplyDelete
  28. Fajny konkurs,ale jednak nie wezmą udziału.
    Super blog, obserwuje i liczę na to sampo:jaiswiatus.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Hej, fajny pomysł z tym postem :)
    Jestem Allex z bloga allex-xo.blogspot.com. Prowadzę go od 4 miesięcy, z krótką przerwą. Blogowanie jest jedną z tych rzeczy, którą kocham najbardziej. Na prawdę! Cieszę się, że ludziom się podoba to co piszę. Każdy komentarz i nowy obserwator bardzo mnie motywuje do dalszego pisania. Osobiście poza blogowaniem zajmuję się rycerstwem (a dokładniej łucznictwem) oraz muzyką. Gram na gitarze elektrycznej, trochę śpiewam. W przyszłości chciałabym mieć swój zespół, bo aktualny niestety się rozpadł. Na moim blogu opisuję głównie moje życie, lecz mam zamiar również wstawiać outffity, być może w niedalekiej przyszłości zacząć współpracować z różnymi firmami.
    A co do Twojego bloga, jest naprawdę świetny. Czytam go od dawna, Twoje posty czyta się bardzo przyjemnie. Bardzo się cieszę, że nie zrezygnowałaś z bloga, ponieważ myślę że zawiodłabyś wiele osób. W końcu, prawie 900 obserwatorów to nie lada wyczyn! Też bym tyle chciała :p i mam nadzieję, że tak jak i Tobie, mi się kiedyś uda.

    ReplyDelete
  30. Mój blog ; oliiwia.blogspot.com
    Hej ! Jestem Oliwia . 19 września skończę 13 lat .Moje miasto nazywa się Żary mimo , że jest małe można znaleźć tu wiele ciekawych miejsc . W wolnych chwilach lubię pograć w siatkówkę . Najbardziej w niej podoba mi się to , że mogę się odstresować. Mimo , że bloga założyłam kilka dni temu to już wcześniej planowałam go mieć , bo wiem , że na nim będę mogła oderwać się od rzeczywistości , oraz wyrazić swoją opinie na dany temat . Za kilka lat fajnie będzie usiąść przed komputerem i poczytać to co wydarzyło się , w młodych latach .W końcu dzieciństwo jest najpiękniejszym wiekiem . Zawsze lubiłam podbierać mamie wysokie buty ubierać jej za duże sukienki i malować się szminką, czułam się wtedy jak księżniczka, którą zawsze chciałam być jako dziecko . Na co dzień jestem optymistką , ale czasem dopada mnie nutka pesymizmu. Jestem strasznym śpiochem, mimo że siostra budzi mnie sto razy, to ja i tak śpię dalej, dlatego mogę powiedzieć że uwielbiam długo spać. Kolejną rzeczą ,którą lubię jest spotykanie się z przyjaciółmi, może nie jest ich zbyt wiele, ale są zawsze przy mnie, to oni poprawiają mi dzień i motywują mnie do życia, dzięki nim wiem, że jak coś źle zrobię, oni zawsze będą przy mnie. W przyszłości chciałabym zostać architektem wnętrz. Twojego bloga odwiedzam od jakiegoś roku za każdym razem kiedy jest nowy post jak i dopada mnie nuda :)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    ReplyDelete
  31. mój blog: noemisoul.blogspot.com
    Twojego bloga czytam hmm od taka dawna, że prawdę mówiąc nie pamiętam by podać konkretną datę. Ja sama mam świeżo skończone (bo w walentynki) 19 lat i prowadzę bloga już prawie od roku. Uwielbiam fotografię. Największą przyjemnością dla mnie jest grzebanie w kodzie html i częste zmienianie designu. Uwielbiam wszelkiego rodzaju kreowanie wizerunki, tworzenie grafik, dobrą muzykę, gorącą kawę i zachody słońca. Mój blog jest o mnie i świecie w którym żyję :)

    ReplyDelete
  32. powodzenia wszystkim mi jest ciężko opisać samą siebie :)

    endrie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. http://misiaczek2000.blogspot.com
    Mój blog jest o moim codziennym życiu czego się nauczyłam i jak patrzę na świat.Również lubię robić ulubieńców miesiąca i pokazywać outfity.Ale niestety ciężko mi się wybić.Twojego bloga czytam od 5 miesięcy i go uwielbiam <33

    ReplyDelete
  34. Blog : http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com
    Twojego bloga obserwuję od około dwóch miesięcy. Znalazłam go przypadkiem, poczytałam najnowsze posty, stwierdziłam, że robisz dobre zdjęcia a więc kliknęłam Obserwuj. Ja nazywam się Zuzia i mam 14 lat. Rok temu miałam swojego pierwszego bloga, jakoś nie bardzo rozumiałam całej blogosfery. Miałam w postach pełno minek, błędy ortograficzne, zdjęcia zrobione byle jak. Później zaczęłam czytać książki, pochłoneło mnie to. Obeznałam się z blogosferą, nauczyłam się robić trochę lepsze zdjęcia, pisać poprawnie i założyłam tego bloga. Na początku mi nie szło, ale niedawno stwierdziłam, źe się nie poddam i ten blog będę prowadziła systematycznie. Na razie dobiłam około 70 obserwatorów, ale i tak jestem dumna. Co prawda nie jest to wielki sukces jednak każdy obserwator daje mi większą motywacje do blogowania. Na blogu staram się pokazać część mojego życia. Cały czas dopracowuję wygląd bloga, kombinuję. Na pewno dążę do czegoś lepszego, kiedyś zobaczę co mi z tego wyszło:)

    ReplyDelete
  35. Blog : http://kli-photography.blogspot.com/

    Mam na imię Anita, jestem z Łodzi. Interesuję się fotografią krajobrazowo-przyrodniczą. Zdarzają się także mini sesje zdjęciowe. Jestem uczennica Technikum Turystycznego nr 1 w Łodzi. Bardzo kręci mnie ten temat, dlatego półtora roku temu wybrałam ta szkołę. Jestem już pełnoletnia od ponad miesiąca, lecz uważam, że pełnoletność to tylko dowód. Dorasta, każdy w swoim czasie. Mój blog nie jest zbyt popularny, ale mam nadzieję, że kiedyś moje zdjęcia ujrzy większa liczba odbiorców i z miłą chęcią będą wpadać do mnie częściej. Jestem dziewczyną która lubi zabawę, ale jeśli muszę to potrafię to ograniczyć. Uważam się za osobę pewną siebie i bardzo wesołą. Prócz fotograf, lubię podróżować i od niedawna zaczęłam czytać książki (nie wiem jak wcześniej mogłam tego nie lubić). To byłoby na tyle o mnie. Jeśli się spóźniłam to trudno, fajnie, że zorganizowałaś coś takiego, aby poznać swoje obserwatorki .


    WYTRWAŁA w działaniach ANITA <3

    ReplyDelete
  36. Mam na imię Zosia, ale wolę zagraniczną wersję mojego imienia - Sophie. Ogólnie biorąc jestem dość normalną, aczkolwiek szaloną nastolatką. Moimi pasjami są fotografia, pisanie i podróże. Blog to miejsce, w którym dzielę się moją codziennością. Piszę post tak właściwie o wszystkim, co mnie poruszy, zaciekawi, albo po prostu opisuję mój dzień. Głównie pojawiają się tam w miarę krótkie, (mam nadzieję) lekkie i przyjemne wpisy. Moim skromnym zdaniem blog jest warty chwili uwagi :)

    http://my-world-by-sophie.blogspot.com/

    Twój blog czytam od może 2-3 miesięcy. Jest to jeden z nielicznych blogów, na które zaglądam regularnie, po ukazaniu się każdego nowego posta. :)

    ReplyDelete
  37. Blog : www.katiebykate.blogspot.com

    Twojego bloga czytam już od dawna podoba mi się , że wkładasz w niego tyle serca i starasz sie żeby twoje posty były takie kreatywne i dopracowane? ♥

    Mam na imię Kasia i mam 14lat .
    Prowadzę bloga i pomimo , że jest on świeży bardzo mi na nim zależy i jest on moją odskocznią.
    Pomaga mi kiedy mam doła albo jestem wyjątkowo szczęśliwa!
    Staram się jak najlepiej go prowadzić ale nadal popełniam błędy i dobrze o tym wiem.
    Jest to mój drugi blog...
    Pierwszego prowadziłam z siostrą i przyjaciółką , niestety tylko ja związałam się z blogowaniem a blog podupadł...
    Nie chciałam prowadzić dalej tego bloga i zaczęłam wszystko od początku ale nie żałuję!
    Czytam naprawdę wiele blogów i dzięki nim powoli rozwijam się :)
    Uwielbiam czytać , gotować, piec i rysować-to jest to co kocham oprócz blogowania.
    Staram się prowadzić bloga systematycznie ale nie jest to łatwe :(
    Jak na razie mam 71 obserwatorów...
    Dużo czy mało?
    Z jednej strony mało gdy widzę blogi , które mają po 1000, 2000 ale wiem, że te blogi wypracowały sobie taką liczbę obserwatorów i bardzo im Gratuluję! ♥

    Ja jestem szczęśliwa z 71obserwatorów i mam nadzieję, że w przyszłości będzie ich więcej :)

    ReplyDelete
  38. Nazywam się Marta. Mam 14 lat i jestem w woj. Mazowieckiego. Mój blog to koffam-zelki.blogspot.com, bloguje od ponad roku, a aktualny blog prowadzę od 3 mies. Uwielbiam DIY i CIY. Mój blog zawiera wszystko: przepisy, lifestyle, recenzje.
    Na twojego bloga zaglądam od dawna i często.

    ReplyDelete
  39. Nicolasmickey.blogspot.com

    Jestem Mikołaj, jednak w internecie jestem Nicolas. Mam 13 lat. Codziennie robię zdjęcia, ponieważ fotografowanie jest moją pasją. Jestem otwartą osobą - nie mam problemu z poznawaniem nowych osób. Uwielbiam słuchać muzyki i mam sporo albumów muzycznych. Gdy byłem młodszy oglądałem nałogowo Scoob'iego Doo! W wieku 9 czy 8 lat miałem anemię, a rok później astmę i tak do teraz. Na codzień jestem osobą kreatywną, z dużą ilością pomysłów. Bloga założyłem około 9 miesięcy temu i mam 167 obserwatorów. Od 2 tygodni mój blog lifestyle zmienił się na blog o fotografii. Moimulubionym zwierzakiem jest pies

    ReplyDelete
  40. Twojego bloga znam od 2 miesięcy i wchodzę na niego gdy pojawi się nowy post

    ReplyDelete
  41. Widac że w tego bloga włożyłaś całe swoje serce <3 Jest świetny, szczerze? Dawno nie czytałam lepszego :D Zapraszam do mnie : http://moje-szkice-i-rysunki.blogspot.com *,*

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡