January 25, 2014

Your type of Music

Hej kochani!
   Zauważyłam, że dość popularny jest tag; your type of music. Otagowała mnie Asia , a, ponieważ muzyka to część mojego życia ( bo chodzę do szkoły muzycznej ) stwierdziłam, że bardzo chętnie odpowiem na kilka pytań z nią związanych. Aby nie przeciągać i nie zanudzać was tym moim paplaniem, zapraszam na tag:
1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki, czy słuchasz tego co "wpadnie ci w ucho"?
 Różnie. Przeważnie słucham to co mi wpadnie w ucho :) 

2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz?
Próbuję różnych gatunków i tak naprawdę nie ograniczam się do tego jedynego. Na mojej playliście przeważnie można znaleźć Pop, Soul, R&B, ale inne piosenki też się znajdą :) 

3. Należysz do jakiegoś fandomu?
Oczywiście :) Myślę, że każdy nastolatek należy do jakiegoś. Jestem: Rihanna Navy, Lovatic, Arianator.

4. Ulubiona piosenkarka?
Nie mam tej jedynej ulubionej piosenkarki. Ale uwielbiam  Rihanne, Demi Lovato, Miley Cyrus, Ariane Grande, Nicki Minaj, Selene Gomez za ich wspaniałą muzykę <3

5. Ulubiony piosenkarz?
Hmm. Andrew Belle ma piękne piosenki. Conor Maynard też ale chyba moim ulubionym piosenkarzem jest zdecydowanie Ed Sheeran.

6. Ulubiony zespół?
Little Mix i One Direction! :)
7. Wolisz spokojną muzykę, czy raczej żywą?
Oj to zależy. Gustuję bardziej w smutnych melancholijnych piosenkach, ale to też zależy od mojego humoru i co teraz robię. 

8. Piosenki jakiego wykonawcy/zespołu zajmują najwięcej miejsca na twoim telefonie?
Różnie to bywa. Na mojej liście górują piosenki mniej znanych wokalistów, ale myślę że najwięcej utworów posiadam Demi Lovato oraz Little Mix. 

9. Jaki masz dzwonek telefonu?
Standardowy iPhone'owy dźwięk który miałam ustawiony od samego początku :) 

10. Jakiej muzyki nie znosisz?
Nie lubię metalu :o Ale dużo moich koleżanek tego słucha :) Mi to jedna nie przeszkadza :> 

11. Wykonawca, którego najbardziej nie lubisz?
Nie przepadam za Britney Spears :P 

12. Lubisz śpiewać? Umiesz?
Ojjj moje arie pod prysznicem nie najlepiej działają na domowników, ale jak coś mi wpadnie w ucho to potrafie to śpiewać kilkanaście dni. Nie wiem czemu zawsze jak jestem sama w domu  śpiewam I follow you ..... xd

13. Jakiej stacji radiowej słuchasz?
Radio Zet, Eska

14.  Jaki jest twój ulubiony program muzyczny?
4fun tv, viva i czasem mtv 

15.Czy jest taka piosenka, którą słyszałaś tyle razy, że jak znów ją słyszysz to od razu zmieniasz na inną?
Oj dużo tego :P Kilka piosenek Lady Gagi i  Gangnam Style.

16. Ulubione piosenki?

Pharrell Williams - Happy
Ariana Grande - Piano

LORDE - Royals

John Newman - Love Me Again

Maddi Jane - #Beautiful

Nie jestem jakąś fanką Dawida, ale ta piosenka strasznie mi się kojarzy z nowym rokiem :) 
Dawid Kwiatkowski - Tathagata


xoxo C.
Ps O godzinie 19 odbędzie się Tinychta z Sarą! link: http://tinychat.com/thecarolineblog
Przed rozpoczęciem dam wam jeszcze przypominajke :)

28 comments:

  1. świetny tag!
    best-frieend.blogspot.com ~ ♡ zapraszam ♡

    ReplyDelete
  2. Też uwielbiam One Direction ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem zakupowym ;D

    ReplyDelete
  3. Ja uwielbiam Demi Lovato i Eda Sheerana <333
    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mamy podobny gust muzyczny :)

    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jaka Ty śliczna :)
    Super tag ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. hej fajny blog :D uper piszesz :D az chce sie czytsc :D

    ******************************************************
    zapraszamy do nas :D :
    http://pingusie-pingusie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam piosenkę Happy <3
    Ogółem bardzo lubię ten tag, bo nie zdarzają się takie same odpowiedzi u nikogo (;
    http://kolooorowy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Też bardzo lubięArianę, Mile i Kwiata ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetny TAG! Również nie znoszę metalu i jestem Arianator i Lovatic :)
    daydreamin-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Też uwielbiam Ariane Grande i jestem Arianator.
    Oj też wkurza mnie Gangam Style.
    Love me again, Piano, Happy <333

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Mamy wiele wspólnego :)
    Uwielbiam One Direction <3
    blog-klik

    ReplyDelete
  12. Haha, kurcze xd Na każdym blogu na którym jest ten tag, każdy piszę ,że nie cierpi metalu a ja kocham ! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  13. Też słucham Dawida Kwiatkowskiego <333

    carlyyy-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Słucham zupełnie innej muzyki niż Ty, ale przyjemnie się czytało! :)

    http://youcallmereckless.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Fajny tag :) i zdjęcia :)
    http://ada-addda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Również słucham wszystkiego. :)
    Lorde genialna! :D


    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam Happy! <3
    Mam takie pytanie... jak zrobiłaś to, że nie ma video tylko sam ten tak jakby odtwarzacz? :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam nową piosenkę Pharrella <3 wuess.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Jeejku widzę tu mojego idola DAWIDA ♥ I oczywiście moja druga ulubiona piosenka z tych wszytskich to Ariany Grande Piano :D bardzo ciekawy post

    miki-and-nessy.blogspot.com

    rewanż ?

    ReplyDelete
  20. Lorde słucham ; ) u mnie podobny post, zapraszam..

    http://nicolasmickey.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Fajny tag! ;) tez lubie piosenke Dawida mimo ze nie jestem jego fanka xd
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  22. Kwiat *.* Ariana <3
    fajny post :3

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Happy! ^^ Też post o tym temacie
    Zapraszam, http://kinnnga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam Dawida i jestem jego ogromną fanką:) a ty jesteś prześliczna :)
    zapraszam do mnie, a może obserwujemy ?

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡