January 24, 2014

hejty, hejty

Witam wszystkich serdecznie! :D
Dzisiaj nie przeczytacie notki od Karoliny, ale ode mnie czyli Sary z bloga http://chesire-blog.blogspot.com/ . Zanim przejdę do tematu z tytułu posta napiszę kilka słów o sobie. Więc jestem 14-latką, w kwietniu będę obchodzić swoje 15 urodziny. Interesuję się przede wszystkim fotografią, moje zdjęcia możecie zobaczyć na blogu i ocenić sami oraz modą, modelingiem, dekorowaniem wnętrz i oczywiście blogowaniem. Własne blogi prowadzę właściwie od zawsze, jednak ten jest najpoważniejszy i prowadzę go najdokładniej ze wszystkich, więc jest dla mnie bardzo ważny. Pisanie na nim to już w pewnym sensie moja rutyna i nie wyobrażam sobie, że mogłabym przestać dzielić się wszystkim z moimi czytelnikami. ♥



 Chyba nie ma osoby, która nigdy w życiu nie dostałaby hejta. To nieodmienny element wiążący się z posiadaniem aska czy bloga, na którym jest opcja anonimowa. Hejterzy to lubia, mogą obrażać Cię do woli, nikt nie dowie się kim są i nie poniosą żadnych konsekwencji. Wiele osób nie radzi sobie z tymi docinkami, mają ochotę usunąć swoje stronki. Często hejty dotyczą też naszego wyglądu, twarzy, figury... Rzeczy na które nie zawsze mamy wpływ. Przecież to nie moja wina, że mam małe usta, więc czemu ta osoba mnie na to nienawidzi...


Hejterzy to osoby bez własnego życia, często z tych anonimowych docinków, a czasem nawet gróźb pod wszelaką postacią bije zazdrość. Tak, zazdrość. Ludzie nie mogą przeżyć, że ktoś w czymś jest lepszy, może lepiej mu iść w szkole, ma własne hobby, jest odmienny. Oni sobą nic nie reprezentują, nie wezmą się sami za siebie, przecież też pewnie mają własne zainteresowania, które chcieliby rozwijać. Ale co robią? Siedzą przed ekranem komputera "24/7" i piszą Ci nie miłe rzeczy, aby zniechęcić Cię, po to byś przestał robić coś co lubisz i tym samym chcą zyskać satysfakcję.


Co robić jak już dostanie się jakieś hejty? Nic, kompletnie je olewać! Nic nie denerwuje tak hejterów jak Twoja obojętność na ich słowa. Męczą się nad tą klawiaturą myśląc co napisać, aby Cię obrazić, więc olej to. Na początku nie będą odpuszczać, ale po jakimś czasie im się to po prostu znudzi. Bo po co mają marnować swój cenny czas, skoro nie zwracasz na nich uwagi?
Jeśli jednak to nie skończy się na anonimowych docinkach na portalu typu ask.fm, a ktoś będzie Ci groził bądź założy jakieś obrażające Cię konto zgłoś to koniecznie do kogoś dorosłego! Jeśli dorosły uzna to za słuszne, możecie iść na policję. Anonimowość to tylko przykrywka, bez problemu można znaleźć numer IP komputera takiej osoby. Wtedy już nie będzie mu tak miło. :)


No i przede wszystkim: jakichkolwiek rzeczy byście się od hejterów naczytali, nie przejmujcie się! To WY robicie coś fajnego na co jego nie stać, to WY jesteście od niego ładniejsi, to WY jesteście sobą, a nie jakimś głupim anonimem! Jeśli macie jakiś problem i nie radzicie sobie z tym możecie napisać do mnie na maila: sarcia1113@wp.pl . Mogę spróbować Wam pomóc. :)

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, piszcie w komentarzach jakie Wy macie zdanie na temat hejtów i samych hejterów! :)

~Sara z http://chesire-blog.blogspot.com/

31 comments:

  1. Ciekawy post :3 Odwiedzę z chęcią tego bloga <3

    carlyyy-m.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też napisałam niedawno o tym post :)
      http://camille-and-camille.blogspot.com/

      Delete
  2. Hety mają swoją pozytywną stronę.
    Kształtują tych, którzy się z nimi zmagają.

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Twoje włosy :) I śliczna koszula!
    Ja nigdy nie zrozumiem hejterów, bo czy naprawdę tak wiele przyjemności im sprawia obrażanie kogoś? ;/

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Piękna koszula *.* Masz rację apropo hejtów, trzeba po prostu pomyśleć, że ci ludzie nie mają własnego życia tylko wolę siedzieć i pisać cokolwiek beznadziejnie głupiego żeby cię zdołować, taka prawda :/

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  5. Ja tam hejty olewam i zapominam, ze coś takiego instnieje xD

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. śliczna z ciebie blądyneczka :*

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. świetny post ;)
    nigdy na twoim blogu nie byłam.. ale wpadnę :d
    śliczna jesteś ;*

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. mam takie samo zdanie jak Ty, hejterzy to puste osoby, które nie mają ani krzty kreatywności :/

    juliejuulie1.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bardzo mądrze! :) ja jednak jestem akceptowana i nie mam problemów z hejterami ;d

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. pastele zdecydowane należą do Ciebie! twarzowo:) śliczna dziewczyna! i jak to ostatnio bywa bardzo młodziutka:)

    ReplyDelete
  11. Zgadzam się! Hejterzy to zazdrośnicy i ludzie bez własnego życia. Nie warto się nimi przejmowac.
    daydreamin-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajny post, pocieszne słowa.Uwielbiam czytać twojego bloga! Śledzę każdą notke :)

    cheerie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. masz w 100% procentach rację :D
    obserwuję i proszę o to samo z Twojej strony (ja dopiero zaczynam blogować) :D

    http://heroine-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. świetne słowa!
    obserwuję twojego bloga,
    weszłam na niego i jest na prawdę świetny!

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Na moim poprzednim blogu spotykałam się z wieloma hejtami. Nowego bloga podałam znajomym tylko nie Weronice i co? Hejtów już nie ma. Nie przejmuję się takimi, rzeczami bo z anonima to ja też mogę wszystkich pohejtować.

    Pozdrawiam, Zuza <3
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. jesteś śliczna ;p
    super post ;d

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Jaka Ty śliczna jesteś *__*
    Super post. Fajnie, że poruszyłaś taki temat.
    Moje zdanie na temat hejterów jest jasne. Osoby, które mają tak nudne zycie, że zajmują się wszystkimi innymi i hejtują ze względu na zazdrość :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Zgadzam się z Tobą. :)
    Jaka Ty jesteś śliczna. ♥

    ReplyDelete
  19. Podobał się ;) też w kwietniu skończę 15 lat ;)
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  20. Nienawidzę hejterów. Kiedyś, jak jeszcze prowadziłam starego bloga, a jeden z ludzi, którzy zazdroszczą nam czegoś postanowił mi coś napisać po prostu go ignorowałam i tak, jak napisałaś odpuścili! Dlatego to samo polecam innym ;)

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Moim zdaniem, nie należy przejmować się hejtami, ponieważ zawsze i wszędzie znajdzie się takowy człowiek, bez wartości życiowej i niedostrzegający sensu istnienia, pragnący uprzykrzyć innym przyjemności. Zawsze i wszędzie - Nie zależnie od tego, czy mamy lat 10, 14, czy 18 - Zawsze - Może na yt, na asku, na blogu, na facebooku - Wszędzie. Będzie taka osoba i dla większości z nas, hejt jest rzeczą nieuniknioną, a jednak niewiadomą. Nie wiadomo, kiedy zaatakuje i czy w ogóle będzie miał miejsce. Ale wiadomo jedno: Przejmować się nim nie warto. Hejter ma moc słowo, my mamy moc czynu - Zawsze można zgłosić jego zachowanie na policję.
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    ReplyDelete
  22. Mam takie samo zdanie, świetny post ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem zakupowym ;D

    ReplyDelete
  23. Ja dosyć często dostaję hejty. Staram się nimi nie przejmować jednak czasem mi to nie wychodzi.

    http://zazu-zazuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. ale ty ładna *-*

    mery-mery13.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęcia :) Mam takie samo zdanie.
    http://ada-addda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ciekawy post! Nie ma co się przejmować hejtami, ale konstruktywna krytyka to dopiero potrafi zdołować ;p

    http://youcallmereckless.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Zgadzam się z komentarzem na górze ;)

    http://nicolasmickey.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Blog odwiedzony ;)
    http://kinnnga.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡