December 16, 2013

Chrismas start time!

                          Cześć Kochani!
Dzisiaj piszę do was ja Weronika z bloga kolorowa1233.blogspot.com .Postanowiłyśmy razem z Karoliną wymienić się postami więc mam nadzieję, że się nie gniewacie, że to ja dzisiaj piszę. Już nie długo pewnie jak wiecie zaczynają się święta, z czego ja osobiście bardzo jestem zadowolona lecz u mnie nie ma śniegu. Nie wyobrażam sobie świąt bez niego! Myślę, że całą tę świąteczną atmosfere dopełnia śnieg. Karolina zasugerowała mi żebym zrobiła posta o fotografi, to jest moja pasja więc na moim blogu znajdziecie kilka zdięć zrobioych przezemnie :)
Wracając do świąt to myślę, że może na moim blogu klik zdąże zrobić jeszcze jakieś przedświąteczne rozdanie, co o tym myślicie? Bardzo serdecznie zapraszam na mojego bloga jeszcze raz, wiem że post był krótki, za co was przepraszam ale "biola wzywa..."

                                                           Pozdrawiam
                                                                    Weronika





13 comments:

  1. Śliczne zdjęcia <33

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Teeż uwielbiam fotografię :) Niech nauka będzie z Tobą.. zresztą i ze mną też, czas zajrzeeć do książek... :D

    ReplyDelete
  3. Świetny post i ładne zdjęcia :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  4. bardzo fajny pomysł :) na taką wymianę :)

    ReplyDelete
  5. U mnie też nie ma śniegu :/ fajny pomysł z ta wymianą!

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. U mnie też nie ma śniegu ;/ Już się nie mogę doczekac świąt! *.*

    nuskalove.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. U mnie także niestety nie ma śniegu! :/

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super post :)
    U mnie tak samo nie ma śniegu :/
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia widać ze znasz się na tym :)

    Zapraszam do mnie : http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ślicznie :)
    Też czekam na śnieg, oby w Święta było go dużo! :D

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Śliczne zdjecia :)
    Podoba mi się twój blog.Obserwujemy ? zacznij i mi napisz a zrobię to samo :*
    pozdrawiam

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡