December 16, 2013

Believe, Feel, Love, Be, Create, Inspire - Cześć, na imię mi Patty.

Witajcie! Dzisiejszego - jakże pięknego - wieczoru nie pisze do Was Karolina lecz jej "blogowa koleżanka"... Na imię mi Patrycja, ale w naszym "blogowym świecie" jestem znana jako Patty z bloga kierunkowy48.blogspot.com. Ogólnie wiele osób zna mnie, a raczej wchodzi na mojego bloga, ponieważ tworzę designy/projekty/szablony na blogspot.com oraz przeróżne nagłówki. W tym poście chciałabym nieco opowiedzieć o sobie, o swoim blogu, o niektórych rzeczach, które tworzę oraz jako, że zbliżają się święta to opowiem o moich świątecznych tradycjach i wrzucę kilka inspiracji.

Jak już wyżej wspomniałam na imię mi Patrycja. Urodziłam się w dzień Babci, a więc niebawem ukończę 19 lat. Aktualnie zamieszkuję śliczne mieszkanko razem z ukochanym i dwoma kocurami w okolicy Zielonej Góry. Za dnia uczę się w Technikum Architektury Krajobrazu (jestem na trzecim roku), popołudniami zajmuję się domem, a wieczorami zaglądam na mojego bloga. Interesuję się wieloma rzeczami, od fotografii do projektowania wnętrz, mody oraz ogrodów. Opublikowałam własną książkę. Myślę, że jeżeli chcecie mnie bardziej poznać to zapraszam do czytania i przeglądania mojego bloga. Bloga prowadzę od listopada 2012 roku. Wkładam w niego dużo pracy, pomysłów i 100% mojej energii. Na blogu można przeczytać wiele recenzji, dowiedzieć się o ciekawych rzeczach, które istnieją gdzieś tam w świecie, ale nie każdy o nich wie, można zobaczyć również wiele fotografii jak i inspiracji, no i oczywiście wiele, wiele innych ciekawych rzeczy. Zachęcam do czytania, obserwowania i komentowania - jeżeli macie coś do powiedzenia. OTO JA:


W tym roku święta w moim domu będą wyglądać inaczej niż zawsze, ponieważ pierwszy rok spędzę je z miłością mojego życia w naszym nowym mieszkanku. Będą to magiczne święta, choć prawdopodobnie bez śniegu!
Święta uwielbiam przede wszystkim za tą magię, za to ciepło wśród ludzi, za pięknie ozdobioną choinę, za mrugające lampki, za zapach cynamonu i piernika, za wspaniałe prezenty, za stół Wigilijny, na smaczną sałatkę i za strojenie się w sukienkę i czapkę św. Mikołaja. Święta to na prawdę cudowny czas!
Mam nadzieję, że w tym roku nie tylko ja będę mieć wspaniałe święta, ale również i Wy! Od razu życzę Wam ciepłych, pogodnych i wesołych świąt w gronie najbliższych. Abyście pod choinką znaleźli najciekawsze skarby. Buziaki Kochani! ;*

11 comments:

  1. Pięknie opisane!
    Dla mnie święta są właśnie tym samym tylko nie przebieram się w strój Św. Mikołaja :).
    Zapraszam do mnie: http:slodkiesloneczko.blogspot.com
    Dziękuję. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Jakie piękne ciastka *_*
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ślicznie! *.*
    Już wcześniej znałam twojego bloga :D

    nuskalove.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jak ładnie.napisane ! :*

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetny post <333333
    www.blog017.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  6. Obserwuję cię Patty <3
    Pozdrawiam, obserwuje, zapraszam (u mnie już konkurs♥) http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Mm.. no nie powiem. Zaciekawiłaś mnie :3
    nimi-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. O no to zazdroszczę⌂, udanych świąt :)
    Fajny post ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Śliczna jesteś, super piszesz bloga ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam na mojego bloga o muzyce, modzie i różnych innych rzeczach, jestem chętna na wymianę obserwacjami ;)

    ReplyDelete
  10. Ślicznie piszesz :)
    Świetnego masz bloga :)
    ładne inspiracje :)

    ReplyDelete
  11. Dziękuję bardzo za życzenia i oczywiście nawzajem!
    Powiem ci że to pierwsza taka notka "wymienna" która mnie zaciekawiła. Wydajesz się być przesympatyczną osobą i piszesz tak, że mam ochotę cię poznać ;). Na pewno na twojego bloga wpadnę, możesz być pewna.

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡