August 17, 2016

Kastel Stari

Moja wakacyjna przygoda w Chorwacji, we Włoszech i Niemczech dobiegła końca. Rok temu zdecydowanie nie cieszyłam się z powrotu do domu, ale teraz? Jakoś łatwiej wrócić i spać w swoim łóżku, pracować przy biurku, pełnym zarysowań od całorocznej nauki (to był ciężki czas) popijając ulubioną herbatę. Wyjazdy dobrze robią, ale nie myślcie, że jestem jeszcze w domu.
Przyjechałam do Kielc, gdzie zamierzam trochę zabawić u Jessici (here). Już w pierwszy dzień pokazała mi ona przepiękne miejsca, których jeszcze nie widziałam w Polsce. Owszem, byłam w naprawdę ładnych zakątkach naszego kraju, ale bądźmy szczerzy. Nic nie jest takie samo. Tylko czekam, aby iść tam z aparatem i zrobić pare zdjęć, które zresztą sami niedługo zobaczycie.
Mam zamiar wreszcie powrócić do systematycznego blogowania, ale nie myślcie, że to takie łatwe. Odzwyczaiłam się od obrabiania zdjęć, pisania, właściwie wszystkiego. Nie przychodzi mi już to tak łatwo, ale zdecydowanie nie chcę działać pod przymusem. Jedyne o co proszę to chwila cierpliwości, która myślę, że z czasem się opłaci :).
Poniżej zdjęcia z Chorwacji, z Kastel Stari. Przepiękne miejsce, przepiękne uliczki, niezapomniane chwile. xx K.
skirt | STRADIVARIUS
top | STRADIVARIUS
shoes | PEPE JEANS

 Instagram | @thecarolineblog | Snapchat | queenycaroline

17 comments:

  1. Też lubię wyjeżdżać, ale w domu i tak czuję się najlepiej.:) Ładne zdjęcia. :D

    ReplyDelete
  2. fajne zdjęcia :)
    zapraszam domikla.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ślicznie

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Cieszę się, że powoli wracasz i mam po cichu nadzieję, że już na dobre :*

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjęcia, wyglądasz pięknie! Cieszę się, że wracasz do blogowania, śledzę Twojego bloga od kiedy byłaś pierwszy raz w Jessmilli i uwielbiam Twoje posty :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetny post. Wszystkich zapraszam do mnie i przydadzą mi się porady. I obserwatorzy!
    https://zninnasblog.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  8. swietne zdjecia:) zycze wiec latwego powrotu do internetu, haha!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjecia, widzę że dużo się u ciebie dzieje w tego roczne wakacje :)

    pamalowanemarzeniami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. super zdjęcia :)

    Pozdrawiam :)

    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam również podróżować! Jednak wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej. :)

    ReplyDelete
  12. Genialne zdjęcia! Mega mi się podobają :) Zazdroszczę tych wszystkich większych i mniejszych podróży! I nawet nie wiesz jak się cieszę jak widzę każdy kolejny nowy post, cierpliwie (albo i nie!) czekam aż znów się rozkręcisz i mocno trzymam kciuki!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  13. Kielce są cudowne <3 Najbardziej podoba mi się Kadzielnia, a Tobie co?
    Pozdrawiam i zapraszam: klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Cudowne zdjęcia i przepiękna spódnica, ostatnio się zastanawiałam nad taką :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Byłam w Chorwacji trzy razy, między innymi w tym roku i jestem w tym kraju zakochana! 😁
    +śliczne zdjęcia, Obserwuję! :*

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡