July 30, 2016

Hi, there

Ph | Ania Guzik (Instagram: @guzik.ania  - no trochę nie wysiliła się z tą nazwą)
W oczekiwaniu na załadownie się nowego odcinka Teen Wolf postanowiłam napisać do was w przeddzień mojej wyprawy do Chorwacji. Czy się cieszę? Yep. Czy jestem już spakowana? Nope. Za to zastanawiam się jak zabiorę mój komputer, który jest w tak bardzo opłakanym stanie, że patrząc na niego nie mam pojęcia jak to możliwe, że jeszcze z niego korzystam - nie pytajcie, nie pytajcie.
Właściwie zrobiłam sobie krótką przerwę od układania stosików krótkich spodenek i topów do walizki. Muszę się wam pochwalić/pożalić: myślałam, że te wakacje będą totalną klapą, ale sierpień...sierpień zapowiada się naprawdę obiecująco. Pod względem wypoczynku, znajomości jak i magazynu Trivis, o którym na pewno już wiecie - jeśli nie to zapraszam tutaj >> TRIVIS. Zdecydowanie jest się czym pochwalić i jeśli każdy ma swoją gwiazdkę z nieba, to moją jest właśnie ta mała przestrzeń w internecie. Wiem, wiem, potrafię o tym wspominać w każdym poście, ale nie miejcie mi tego za złe.

Wracając do wyjazdu, niezmiernie się cieszę, że mogę wyrwać się z miasta na trochę czasu. Nie żebym narzekała, bo jednak trochę tych wyjazdów uzbierało się w tym roku, ale wiecie. Lato to lato; opalanie, klimat danego kraju i ta chwila wytchnienia od codzienności. Zdecydowanie tego mi potrzeba przed nowym startem we wrześniu, ale też nie zapomnę o swoich "obowiązkach". Odwiedzajcie mojego snapa (@queenycaroline) i mojego instagrama (@thecarolineblog) po "odłamki" mojej wyprawy. Za to jeśli znowu zapomnę aparatu na podróż, przysięgam, że się własnoręcznie zastrzelę. 
Mogłabym nazwać to już uzależnieniem (oczywiście krótko mówiąc). Kocham seriale za to, że fabuła nie kończy się po 1,5h - chociaż, jeśli czytacie od dłuższego czasu mojego bloga, to wiecie, że równie mocno kocham film, książkę jak i serial. Nadal się nie zdecydowałam.
Odkryłam swoją miłość do Teen Wolf, Pamiętników Carrie i Orange Is The New Black i generalnie zaczęłam się zastanawiać co robiłam przez całe swoje życie, do momentu, aż odkryłam co tak naprawdę warto obejrzeć, ale jeśli znowu coś mi strzeli do głowy i będę chciała nadrabiać odcinki Kardashianek - lol - to każcie iść mi się uczyć. 

Na zdjęciach szczęsliwy człowiek z przyjaciółką nad morzem. Spontaniczny i niezapomniany wyjazd, ale jeśli śmiać się do rozpuku, to tylko z odpowiednią osobą. 
Trzymajcie się. Xx K

17 comments:

  1. Miałam podobnie. Myślałam, że te wakacje będą kompletną klapą, a jak przyszło co do czego, to udało mi się wyjechać przynajmniej samej w podróż do stolicy. Warszawa jest piękna! Miałam dużo przygód, i te pierwsze zamawianie w Starbucksie (marzyłam, żeby odwiedzić tam tą kawiarnie, haha). Poza tym na twoim instagramie widziałam cudowne zdjęcia. Serio, są niczym z Tumblr'a! Zdjęcia jak zwykle świetne, nie mam nic do zarzucenia. Moją serialową miłością są teraz "Pamiętniki wampirów". Ta zmieniająca się fabuła, pojawiające się nowe postacie... Ogólnikowo polecam ten serial, jeżeli jeszcze go nie obejrzałaś. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oglądałam, oglądałam. To była moja pierwsza miłość, choć zatrzymałam się na 4 sezonie, ale nadal mam dużo dobrych wspomnień z tym serialem :).
      Warszawa jest piękna! Mam zamiar wybrać się tam pod koniec sierpnia!

      Delete
  2. Cieszę się, że twoje wakacje są udane. Ja jak na razie byłam w Hiszpanii i odwiedziłam kuzynów. Natomiast jeśli chodzi o seriale to ja chyba się do nich nie nadaję, już od jakiegoś czasu zbieram się i zbieram aby jakiś obejrzeć, ale ciągle mi to nie wychodzi. Za to z książek mogę polecić "Byliśmy Łgarzami", serio świetna historia. Udanej reszty wakacji! A i czekam na nowe wydanie Trivis, zawsze z chęcią czytam wasz magazyn - odwalacie kawał dobrej roboty. ;)
    think-poositive.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. To świetnie, że mogłaś gdzieś wyjechać :)

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  4. Ale super, że jedziesz na wakacje do Chorowacji ♥

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    ReplyDelete
  5. Zazdroszczę twojego wyjazdu!:) a te zdjecia sa swietne.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Mam nadzieje, ze pojawi się relacja z Chorwacji :) Świetne zdjęcia! Chorwacja jest na pewno piękna, choć Chorwaci już przesadzili z cenami, tak według mnie :d

    londonkidx.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  7. Na początku też tak myślałam, ale na szczęście moje wakacje póki co są super <3
    Świetne zdjęcia :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zaczęłam już oglądać kilka seriali, ale jeszcze żadnego nie skończyłam haha :') Mimo, że jestem na wakacjach to nie mam chwili żeby usiąść, a co dopiero siedzieć i coś oglądać! Jednak takie tempo nie jest złe :)

    Czekam na morze (adriatyk) zdjęć!

    Tylko się mnie nie przestrasz, proszę :) Dziwoloąg

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    ReplyDelete
  9. W tym roku nie miałam, żadnych planów na wakacje. Wszystko układa się tak, że są jedne z lepszych w ostatnich latach. Trochę plaży, stara znajomość, wyjazdy do znajomych z internetu i koncert Rihanny-ale to tylko połowa wakacji, zobaczymy co przyniesie druga.
    Ja take jestem uzależniona od seriali i z całego serca polecam ci The 100, to jest cudo! Teen wolf to też moja miłość! Szkoda, że 6 sezon będzie ostatnim :(
    http://nesssy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. świetne zdjecia :)! xx ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Czekam na dużo zdjęć z wakacji! Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Te zdjęcia są cudowne, zakochałam się w nich! Zazdroszczę morza i zbliżającego się ( chociaż z tego co pamiętam to chyba już aktualnego ) wyjazdu!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  13. Osobiście mam za sobą 'Pamiętniki Wampirów', ale zatrzymałam się na 4 sezonie i jakoś nie mam sił oglądać tego dalej! Teraz będę brała się za serial 'The 100', wcześniej o nim nie słyszałam, ale wiele osób mi go poleca. Więc, ja to polecanie przekażę dalej ;)
    Jestem nowa w blogosferze! Właśnie dodałam pierwszego posta, byłoby mi miło, gdyby ktoś zajrzał i ocenił moją pracę!
    Link do posta! poza--granicami.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. A ja seriali nie oglądam prawie w ogóle haha!
    Udanego wyjazdu!
    Zapraszam na relację ze Swiatowych Dni Młodzieży https://karka-skoczek.blogspot.com/2016/08/swiatowe-dni-modziezywyd.html

    ReplyDelete
  15. Zdjęcia jak leżysz są mega pozytywne! Przekazują sobą jakąś energie :D

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡