March 04, 2017

Sth gold, sth black

ph. | Magdalena D. 

23:43 - siedzę z maseczką na twarzy z Lusha, kiedy powinnam już dawno, dawno iść spać. Powód jeden: wykończenie, wycieńczenie i 20 innych synonimów, które dobrze określiłyby jak zmęczona jestem. Powód numer dwa: jutro muszę wstać o 5.30, nie polecam.
Weekend w Wiedniu zleciał bardzo szybko, a ja za każdym razem zostawiam tutaj cząstkę siebie, czekając na kolejny przyjazd. Uwielbiam to tętniące życiem miasto i wrażenie, że zawsze coś się tutaj dzieje, że gdzie się nie obejrzę, spotkam świetnych i interesujących ludzi. Jestem typem człowieka, który potrzebuje ciągłego ruchu, biegu i pracy. Czegoś co napędza życie i powoduje, że chwile wytchnienia są jeszcze bardziej magiczne niż normalnie. Można tu żyć, jednocześnie odpoczywając i to doceniam w każdej sekundzie przebywania w Wiedniu.
Trzymajcie się i skomentujcie, jak podobaj wam się zdjęcia! Oczywiście robione jeszcze dzisiaj, świeżutkie, w nowej kurtce, która podbiła moje serce do tego stopnia, że przez 20 minut nie potrafiłam jej zdjąć w przymierzalni. Klasycznie. Xx K. 

Ps. Maseczka z Lusha dała radę, moja skóra nie wije się jak papirus, polecam!
all | ZARA
shoes | PUMA
watch | FOSSIL

 Instagram | @thecarolineblog | Snapchat | queenycaroline

14 comments:

  1. Zdjęcia są absolutnie fenomenalne! Bardzo podoba mi się stylizacja. Dzięki Tobie zaczynam lubić Zarę :) i zazdroszczę wyjazdu do Wiednia!

    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam maseczki z lusha! ślicznie wyglądasz! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Piękna stylizacja :)
    Nigdy nie byłam w Wiedniu, a szkoda..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Genialny makijaż i takie śliczne zdjęcia! Mam nadzieję, że i ja kiedyś odwiedzę Wiedeń i skreślę go z listy podróżniczych celów! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  5. Ja tak mam z Pragą, cudowne miejsce!Świetne zdjęcia ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Zdjęcia są świetne! Kurtka bardzo mi się podoba :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  7. Fajny klimat zdjęć
    Pozdrawiam :)

    alicekadubiec.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz wspaniale! Chciałabym kiedyś odwiedzić Wiedeń.:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡