September 11, 2016

Coffeetime

Dzisiejszy dzień zakończę wielkim ziewem i nawet w tym wypadku kawa mi nie pomoże. 

Pierwszy tydzień szkoły wlókł się niemiłosiernie, za to weekend (o ironio) kończy się tak szybko, że patrząc z perspektywy czasu, ten rok będzie bardzo dłuuugi. Na szczęście przy rozszerzeniach (jeszcze) nie jest tak źle. Robię to co lubię, nie kończę tak późno jak myślałam i mogę chociaż odrobinę nacieszyć się czasem wolnym. Mimo wszystko nie zastąpi mi to wakacji, spotkań z przyjaciółmi, którzy mieszkają w innych miastach i wyjazdów za granicę. Strasznie za tym tęsknie i w najbliższym czasie chciałabym chociaż na trochę spotkać się z bliskimi mi osobami. Dlaczego tak świetni ludzie nie mieszkają w Łodzi? Halo, proszę się przeprowadzić do mnie!!!

W zeszłym tygodniu byłam razem z rodziną na jeden dzień w Warszawie. Klasycznie zrobiłam kilka zdjęć w Starbucksie i odwiedziłam Złote Tarasy. Znowu nie udało mi się niczego kupić w Topshopie (głownie z tego powodu, że wszystko co tam jest już w mojej szafie gości, lol), nic straconego, bo w przyszłym tygodniu otwierają w Manufakturze Forever21. Trochę wspomnień z Wiednia i Londynu, aczkolwiek mój portfel ucierpi, znowu. 
 Niedługo mam w planie ponownie odwiedzić Warszawę w celach bardziej "magazynowych". Jeśli wiecie o co mi chodzi :). Obserwujcie mnie na moich social medias! Instagram: @thecarolineblog, Snapchat: @queenycaroline. Napiszcie mi w komentarzu jak tam wasze szkoły! Niedługo znowu się tu pojawię. xx K. Buzi!

dress | ZARA
vans | tk-maxx

 Instagram | @thecarolineblog | Snapchat | queenycaroline

20 comments:

  1. Ja zaczęłam drugą LO, mam nadzieję, że pójdzie mi bez większych problemów ;>

    http://daruciaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jakie piękne, przepiękne zdjęcia!
    Oj też żałuję, że niektórzy ludzie nie mieszkają bliżej mnie - ale dzięki temu spotykanie ich w wolne dni, typu wakacje, ma swój niepowtarzalny urok!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  3. Niestety, ale to prawda, że szkolne zajęcia wysysają z nas masę energii. I dokładnie tak, jak napisałaś niekiedy nawet kawa nie jest w stanie nic zdziałać! Karola, trzymam za Ciebie kciuki i życzę Ci powodzenia w szkole! Zdjęcia są bardzo klimatyczne, aż czuć zapach tej kawy!
    Buziaki, xoxo!

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. u mnie w szkole tez masakraa, rozszerzenia juz po pierwszym tygodniu zawalaja mi glowe:((

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja zaczęłam przygodę z liceum i pomimo tego, że szkoła trwa dopiero tydzień to już mam jej dosyć :( Świetne zdjęcia :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Zazdroszczę Ci tego F21 serio :(
    U mnie z rozszerzeniami trochę gorzej, bo to już 3 liceum....Kiedy to zleciało :D
    Genialne zdjęcia, stylizacja sztos.

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Cudowne zdjęcia, chyba musze w końcu odwiedzic starbucka :)

    Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Oj jak ja dawno Starbucks'a nie odwiedziłam! Jeśli chodzi o mój tydzień szkolny to zaczęłam go genialnie, aż sama z siebie jestem dumna:)
    Świetne fotki

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. U mnie w szkole trochę podobnie jak u Ciebie :) Mega zdjęcia!

    ReplyDelete
  10. Fajnie, że otwierają F21! Bardzo ładne zdjęcia! ♥ Właśnie zobaczyłam ceny kubków i szczęka mi opadła :D

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Kawa zawsze i wszędzie. Cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Mam bardzo podobnie i boję się pomyśleć co będę mieć w przyszłym roku w nowej szkole. Świetne zdjęcia! :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Po pierwsze świetne zdjęcia! A w szkole jak to w szkole, lekcje się dłużą, a weekend jak zwykle ucieka. Rozszerzenia jakoś mi idą, a plan nie jest aż taki zły :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  14. Mam dokładnie tak samo, dni tak mi się dłużą, że czuję się jakby weekendy w ogóle nie istniały, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  15. Mi bardzo szybko minął pierwszy tydzień szkoły :) Świetne zdjęcia :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Zdjęcia śliczne, a co do mojej szkoły w tym roku doszły mi rozszerzenia i już pierwszy tydzień miałam zawalony nauką :(

    pamalowanemarzeniami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia! Czekam z utęsknieniem na kolejne posty, bo uwielbiam je czytać. Należysz do grona nielicznych blogerek, których posty pochłaniam od początku do końca. Jesteś bardzo inteligentną dziewczyną

    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia!
    Ja również zaczęłam 2 lo i myślałam, że przy rozszerzeniach nie będę miała na nic czasu, a tu pozytywnie się zaskoczyłam :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡