May 31, 2015

#Jessmilia

Britney Spears,Iggy Azalea - Pretty Girls

Będąc małą dziewczynką zawsze lubiłam rysować, tworzyć nowe rzeczy, zmieniać i łączyć różne printy. W pewien sposób wykreowało to we mnie rodzaju pogląd, który wielokrotnie daje mi teraz o sobie znać. Nigdy nie lubiłam nudy a tym bardziej monotonności i ograniczeń. Moda, muzyka, inspiracje to to, co najbardziej pobudza mnie do działania.
 Kiedy dostałam propozycje uczestniczenia w Jessmilii nie zastanawiałam się długo. Uwielbiam dzielić się z czytelnikami tym co robię, inspirować ich do działania, a szansa na poruszenie z dziewczynami większej grupy osób - to jest to! 




Na czym to wszystko polega? Głównymi organizatorkami są Jessika i Emilia.To im zawdzięczamy cały pomysł i bardzo się cieszę, że wreszcie w internecie powstała właśnie taka akcja.
Jak sam plakat głosi - zarażamy pozytywną energią. W tym miesiącu motywem przewodnim jest uroda i pielęgnacja duszy i ciała. Strzał w dziesiątkę! Już od jakiegoś czasu miałam zamiar ruszyć z serią na właśnie taki temat, ale potrzebowałam jakiegoś kopa. Właśnie tym okazała się JE. Mam masę pomysłów, a dzielenie się nimi na forum Jessmilii będzie samą przyjemnością.

Każda z nas jest aktywna na instagramie w inny dzień tygodnia. Moim dniem jest niedziela, ale obiecuję być aktywna tak samo na innych social media.

 Tu nas znajdziecie:
Instagramklik
Fanpage - klik
Snapchat - @jessmilia99

Chcecie wiedzieć kto w tym miesiącu będzie z wami?

ORGANIZATORKI
REDAKTORKI
-Ja
-Ola
-Martyna

Każda z nas zarazi was inną energią, ale obiecuję, że będziecie tak samo zmotywowani w każdy dzień tygodnia. Co musicie zrobić? 
Wystarczy, że do nas dołączycie. 

xoxo C.
-----
-Fanpage FashionCarolinna-

                         


21 comments:

  1. Oglądałam dziewczyny w tym miesiącu na snapie i naprawdę bardzo podoba mi się pomysł z akcją. Fajnie, że w tym miesiącu będziesz też Ty :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ooo bardzo fajnie, ze bedziesz czescia tej akcji! obserwuje dziewczyny na snapie i mam nadzieje, ze bedziesz tam aktywna, bo wlasnie tam zagladam najczesciej ^^

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  3. Świetna akcja, naprawdę chylę czoła bo czegoś takiego jeszcze nie widziałąm!:)

    ALQXX

    ReplyDelete
  4. Ja już jestem na bieząco

    Pozdrawiam :)
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetna akcja, słyszałam już o niej i będę śledzić!

    beneaththeblanket.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to czekamy na niedziele ;3
      nataa-liiaa.blogspot.com

      Delete
  6. Dzięki tej akcji trafiłam na twojego bloga :)
    Kolejny super miesiąc się zapowiada :)
    Obserwuję
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  7. czekam na posty,

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ale super pomysł! Natchniecie wiele dziewczyn :). Uwielbiam takie akcje w Internecie, coś pozytywnego w tej szarej codzienności.
    Trzymaj się ciepło :)

    http://blueeberrryy.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zazdroszczę i mam nadzieję, że kiedyś też dziewczyny mnie wybiorą :) jak na razie z chęcią oglądam snapy! To czekam i na Twoje:*

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Gratuluję i zazdroszczę Twojego uczestnictwa w tej akcji! Już nie mogę się doczekać tego miesiąca!
    Julajulia.blogspot.com
    Zapraszam na konkurs!

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam Jessmilię! :) Mam nadzieje, że nowy skład będzie równie świetny ;)

    ReplyDelete
  12. super że w tym miesiacu będziesz ty:) oglądam akcje od początku i jest mega!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  13. Szczerze? Strasznie mnie ucieszyło, że się pojawisz, bo pamiętam jeszcze tiny z Tobą i Jess, które wtedy strasznie mi się podobało! <3

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetnie, że będziesz się udzielała w tej akcji ;3

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
  15. Cieszę się, że dołączyłaś :)) Uwielbiam tą akcję ;3
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  16. Super pomysł! Fajnie, że na to wpadłyście. Zaraz dodaję Was na snapchacie i obserwuję na instagramie! :)

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com/2015/06/dzien-dziecka-z-intercity.html

    ReplyDelete
  17. Gratuluję i zazdroszczę! <33
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Dołączyłam do akcji już na samym początku i cały czas ją śledzę :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. To na prawdę świetnie, że jesteś w Jessmilii! :D Uwielbiam Cię więc bardzo się cieszę ♥ Powodzenia ;)

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – Nowy post! KLIK ✿

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡