January 19, 2015

Cuz I’m an Albatraoz

AronChupa - I'm an Albatraoz


ph by Patrycja Płażewska // FashionCarolinna

Pogoda za oknem zaczyna mi odpowiadać. Noszenie lekkiego płaszcza jest dużo lepsze niż puchowej kurtki kiedy nie ma nawet milimetra śniegu. Gdzie w tym zimowa frajda? Halo, jest już styczeń. Dziękuję bardzo za śnieg w kwietniu.
Zauważyłam, że niedawno zaczęłam interesować się makijażem i pielęgnacją włosów. Aktualnie mój make-up składa się z kresek eyelinerem, podkreślenia rzęs, zatuszowania worów pod oczami oraz niezidentyfikowanych kropeczek na policzkach kremem z pudrem. Może mam jeszcze czas na używanie pudrów, cieni itp., ale chcę być już przygotowana wejście w ten "okres"i ustalić co w trawie piszczy - co kupować, aby nie stracić pieniędzy. A co do włosów - ostatnio zainspirowałam się fryzurami le happy, ale nie wszystkie są odpowiednikami dla mnie. Luanna ma bardziej pociągłą twarz, a ja....po prostu inną.
Więc proszę nie zdziwcie się jeśli na moim blogu zaczną się pojawiać inspiracje, gdzie głównym wątkiem będą włosy lub make-up. Myślę, że wiele osób zainteresuje ta tematyka :)

  Ostatnim razem kiedy zakręciłam sobie włosy byłam wtedy przed komunią. Pamiętam to jak przez mgłę, ale wiem, że niesamowicie się cieszyłam - po co się oszukiwać, teraz było tak samo! Nie często mój grafik pozwala mi na takie "bajery", ale efekty są zachwycające. Z reguły mam cienkie włosy i często pod koniec dnia już oklapłe, ale dzięki lokom nabrały objętości, a lakier do włosów, który zakupiłam dzisiaj w rossmanie zwiększy ją jeszcze bardziej. Niestety od wysokiej temperatury lokówki i prostownicy  włosy się niszczą, więc w najbliższym czasie planuje zakup preparatu, który ochroni je przed tym. Polecacie coś :) ? 

Zdjęcie nr. 2 - mina dziecka słońca.





Spodnie - H&M | Bluza - Cdn | Mentalnie widoczne buty - Nike | Płaszcz - New Yorker 

~ Zapraszam na fanpage'a gdzie możecie dowiadywać się kiedy nowe posty, a także obserwować co nowego u mnie :) :


                                                      

xoxo C.

Przypominam o konkursie:

53 comments:

  1. Sliczne masz włoski :)
    Obserwuję, może moj blog Ci przypadnie do gustu i zrobisz to samo.Zapraszam do siebie, wlasnie zmieniłam wygląd bloga :)

    ReplyDelete
  2. ślicznie ci w takich delikatnych lokach :)
    mogę polecić ci jedwab do włosów
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Taką tematyką interesuję się od kilku lat.
    Termoochrona z Marona - tani i skuteczny. :)

    ReplyDelete
  4. Ślicznie Ci w takich lokach! Czekam na kolejny newstseller! :)

    ReplyDelete
  5. Czemu masz pomarańczowy ryj?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak nazywa się to karnacja, a po dodaniu pogłębienia w zdjęciach może być bardziej widoczna. To nic strasznego, że na jednym zdjęciu przesadziłam z efektami.
      Zdjęcie mogę przerobić od nowa, a tobie radzę nauczyć się ładnego wypowiadania :)

      Delete
  6. Za ciemna twarz wyszła ci na zdjęciach, ale za to włosy mają świetne fale :)

    ReplyDelete
  7. masz piękne włosy :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ja też ostatnio zaczęłam interesować się bardziej makijażami i fryzurami. :D Stylizacja jest świetna! :)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia, a jakie piękne włosy! ♥
    Również przymierzam się do kupna jakiegoś preparatu, który chroni włosy przed wysoką temperaturą :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    ReplyDelete
  10. swietne zdjecia i stylizacja
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. świetna stylizacja, podoba mi się ta piosenka ;)

    ReplyDelete
  12. Masz prześliczne włosy! ♥

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Wow, ślicznie wyglądasz :*

    lovebooks777.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Cudne masz włosy! *.* Ja przed prostowaniem używam serum Marion TermoOchrona :))

    ReplyDelete
  15. Masz prześliczne włosy, uwielbiam Cię po prostu ♥
    Kocham tu zaglądać ;)
    Maya-Blog

    ReplyDelete
  16. Śliczne włoski! Ja zapuszczam :)

    ReplyDelete
  17. piękne zdjęcia//ja polecam Ci taki ciemno granatowy spray z rossmanu :) (nie znam dokładnej nazwy)

    Zapraszam♡
    pisanepasja.blogspot.com - kliknij tu!

    ReplyDelete
  18. Masz cudowne włosy :) Zapraszam na nowy post :-) Pozdrawiam ♥ bitherphobia.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. przesliczny blog

    http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  20. Mam w domu preparat do włosów do ochrony przez ciepłem, ale nie lubię go używać bo włosy po nim robią się jakieś dziwne. Do tego nie pachnie najwspanialej, więc leży w łazience. Postanowiłam zostać przy odżywkach i olejku rycynowym, by tylko polepszyć kondycję moich włosów. ;)

    mój blog :)

    ReplyDelete
  21. Piękne zdjęcia! Ta stylizacja zdecydowanie do ciebie pasuje! :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  22. Idealna *-* Masz przepiękne włosy <3 Heh, ja też wolałabym, żeby był już śnieg ;) A co do włosów, to ja też pierwszy raz kręciłam je na komunię, tyle że wałkami... teraz zdecydowanie brak mi lokówki, więc w najbliższym czasie muszę ją sobie kupić! :) Pozdrawiam <3


    U mnie rozdanie i nowy post!

    ♦ Julia Blog – NOWY POST I ROZDANIE KLIK ♦

    ReplyDelete
  23. wygladsz super w loczkach, a ja tematyke wlosow i makijazu uwielbiam

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  24. Świetna notka! Strasznie podobają mi się twoje włosy, są idealne!

    http://anna-lada.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ślicznie Ci w lokach, ja mam podobne naturalne, lecz za nimi nie przepadam, więc je prostuje.

    www.cassey-cassey.com

    ReplyDelete
  26. Bardzo ładnie wyglądasz w lokach :)

    ReplyDelete
  27. ślicznie wyglądasz w lokach, ja ostatnio je miałam w sylwestra

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Masz prześliczne włosy! Preparat? Hmm.. mogę ci polecić taki fioletowy z ISANA :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    ReplyDelete
  29. Ale śliczne zdjęcia !
    Niestety nie ma śniegu a tak chciałabym zimę ! :)
    Zapraszam na rozdanie gdzie nagrodą jest Eos i książka klik

    ReplyDelete
  30. Hej! Mogłabyś powiedzieć, jak robisz to, że na początku posta masz miniaturkę piosenek i widać tylko wąski pasek? próbowałam tyle razy i mi nie wychodzi :(

    ReplyDelete
  31. Ja niestety o słońcu mogę sobie tylko pomarzyć jak na razie :)
    Śliczne zdjęcia!!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  32. Świetnie wyglądasz w lokach, ja też nie kręciłam włosów od komunii (z tym, że pamiętam jak doszłam do kościoła i po moich lokach nic już nie zostało, bo nie wpadło mi do głowy spryskanie ich lakierem :D).
    http://rosylette.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Masz tak idealną figurę ;')_
    smilenecia.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ładnie Ci w takich włosach :) Też mam cienkie włosy, polecam Ci balsam do włosów Nivea Flexible Curl, który robi lekkie loki, ale nie sprawdzi się, jeśli masz totalnie proste włosy bez prostowania.

    ReplyDelete
  35. Prześliczne loki! <3 Pięknie wyglądasz!
    Ja też raczej nie kręcę włosów, codziennie mam takie lekko pofalowane :)

    http://diadree.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Cudownie wyglądasz w kręconych włoskach!
    Kocham twój styl♥.
    XoXo,
    -natty-and-natty.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ślicznie ci w kręconych włoskach :3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. naszyjnik przypomina mi czasy mojej młodości - podobne nosiły starsze dziewczyny gdy ja byłam w podstawówce :)
    Piękne włosy ! :)

    ReplyDelete
  39. Dokładnie ja tak samo chyba ostatnim razem kiedy robiłam sobie loki to było to na komunii ;)
    Również nie mam czasu na takiego bajery ale chyba za niedługo sobie coś poeksperymentuje
    Buziaki i zapraszam do siebie ♥

    kammage12.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Jejku jesteś strasznie ładna !!! Powodzenia !

    http://majka-bloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Jestem tu pierwszy raz i podoba mi się Twój blog. Ciekawie piszesz.
    Może jakiś jedwab do włosów? Zawsze coś tam ochroni. :)
    Zapraszam: hirikari.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. To świetnie, że będą pojawiać się inspiracje właśnie o takich tematach. Nie wiem jak przez tyle lat od komunii nie użyłaś ani razu lokówki, ale muszę przyznać, w lokach wyglądasz świetnie, ale i w swoich naturalnych włosach również. Ja polecam Ci iść do fryzjera w sprawie jakiegoś preparatu niech dobierze Ci go do włosów, ponieważ naprawdę warto mieć dobry preparat i pamiętaj, żeby nie popaść w manie kręcenia i prostowania włosów, gdyż potem będą Ci się puszyć i będą zniszczone, ale raz na jakiś czas nie zaszkodzi.
    Pozdrawiam,aleksandraxa.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. piękna bluzka, właśnie takiej szukałam! cudowne zdjęcia, pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡