December 14, 2014

Christmas Wish List | New In | Instagram, Snapchat | Love, Rosie

Zdecydowanie jestem osobą, która robi rzeczy nie po swojej myśli. Ask'owicze wiedzą, że w niedzielę minionego tygodnia wraz z chórem mieliśmy koncert, tak... wszystko byłoby okej gdybym dzień później nie obudziła się bez głosu. Właśnie tak spędziłam tydzień : Próbne egzaminy gimnazjalne, migrena i nic z tych rzeczy nie było po mojej myśli. Pomysły na świąteczne posty leżą, a nauczyciele nagle wyskakuję z pomysłem zrobienia w ostatni tydzień miliona klasówek, co w ogólne nie komplikuje mi sprawy ( sarkazm ). Gdyby tego było mało, we wtorek mam egzamin z gitary, ale poza tym słynnym dreszczykiem, który zawsze mną zawładnie kiedy jestem przed występem - czuję, że wszystko będzie ok. 
Nawet nie wiecie, jak mi przykro kiedy dostaję od was snapy i pytania kiedy nowy post. Wracając ze szkoły kiedy jest już ciemno - nie mogę zrobić zdjęć. Nagła choroba nie pozwala mi na zdjęcia outfitu , który na dobrą sprawę powinnam zrobić już daaawno temu. 
Dzisiejszy post chciałabym abyście potraktowali trochę z przymrużeniem oka. Będzie to mieszanka nowości, mix instagram i snapchat'a oraz kawałek niedzielnych inspiracji. Ale także przygotowałam dla was Christmas Wish List! 



1. Chyba każda kobieta w swojej szafie powinna mieć chociaż jedną czarną torbę. Pasuje do wszystkiego, można ją założyć do każdego stroju czy będzie on elegancki czy normalny, na miasto. Ta ze zdjęcia jest z H&M i kosztuje 149 zł. Jest to naprawdę bardzo dobra cena zważywszy na to, że spotkałam się z dokładnie takim modelem za 250 zł. Mimo, że posiadam już jedną w swojej małej kolekcji, jest ona moją ulubioną torbą i chciałabym dostać jeszcze jedną! :) 

2. Czytnik ebook'ów Kindle. Jest to chyba najlepszy wynalazek naszych czasów dla osób, które w każdym miejscu i o każdej porze chciałyby coś poczytać. Ja - kochająca książki osoba, może szkoda mi zamienić papier na coś elektronicznego, lecz zważywszy na to, że książki nie kosztują 5 złotych, a kupowanie ich non stop niekoniecznie przypadło mi do gustu, chciałabym dostać właśnie Kindle :) Oczywiście nie rozstałabym się na zawsze z papierową wersją książki, ale fajnie czasem wziąć do szkoły coś lżejszego niż grube tomiszcze mojej lektury. 

3. Po obejrzeniu vlogów moich ulubionych youtuberek, zaraziłam się od nich miłością do świec. Niestety moja wiedza o nich kończy się na tym, że te z Ikea nie utrzymują długo zapachu. Na szczęście w pobliskiej galerii otworzyli stoisko Yankee Candle ( Taaakk! ) i mogą na żywo poczuć zapach dowolnej świeczki :) Ceny może nie zachwycają, ale od czasu do czasu można pozwolić sobie na luksus ładnego i długiego zapachu w pokoju :)

4. Od długiego czasu planuje kupić jakiś porządny zegarek. Przechadzając się ostatnio po Manufakturze natknęłam się na zegarki projektowane przez  Elle i powiem szczerze, że bardzo mi się spodobały! A korzystając z tego, że można skorzystać teraz z pięćdziesięcioprocentowego rabatu na nie hmm.....może mikołaj będzie w tym roku hojny i sprawi mi taki piękny podarunek :) 

5. Przyszedł taki czas w moim życiu, że wszystkie moje perfumy są na wykończeniu. Nie często tak mam. Zawsze były jakieś okazje kiedy ktoś kupował mi jakiś zapach. Tym razem szczęśliwy traf padł na Dot Marc Jacobs. Zawsze jak jestem w Sephor, uwielbiam je oglądać i wąchać ( to wcale nie jest obsesja haha! ) chyba czas aby sprawić sobie własną sztukę! 

6. Książki na tym zdjęciu są przypadkowe, ponieważ to zdjęcie nawet fajnie wyglądało :D Ale jeśli chodzi właśnie o serię krąg, to przeczytałam pierwszą część, a kolejne dwie czekają, z racji tego, że jedna ma chyba 700 stron i potrzebuję mobilizacji, aby je przeczytać :D

7. Ostatnią rzeczą jest Czarny ( albo biały z H&M ) sweter w serek, którym zakochałam się już dawno temu. Ostatnio widziałam go w H&M na wystawie, ale kiedy poszłam tam znowu wczoraj, już go nie było :( 


Buty, które właściwie są u mnie od niedawna, a już mogę tyle dobrego o nich powiedzieć! Wygodne, przede wszystkim czarne o co mi głównie chodziło, w dobrej cenie i świetnie wyglądają! I teraz mam dla was zagadkę, którą rozwiązałby każdy mój przyjaciel haha! Gdzie je kupiłam? Zdecydowanie jest to sklep, w którym najwięcej kupuję! hahaha


Chyba już od czerwca nie zaopatrzyłam się w  case do iPhone'a. Moje stare od firm szczerze trochę mi się już znudziły, a potrzebowałam czegoś stonowanego, klasycznego i niedrogiego. Ten Case kosztował mnie jedyne 20 zł w H&M, a strasznie mi się podobał z uwagi na zmieniający się pysk tygrysa :) 


I rzecz, którą chciałabym wam bardzo bardzo bardzo polecić to zapach do pokoju, który idealnie oddaje świąteczny nastrój. Czuć w nim lekki zapach choinki i.... no ogólnie świąt :D  8 zł Home&You.

Instagram: @thecarolineblog


1 Obrazek sam mówi za siebie :D! | 2. Stare zdjęcie, jeszcze z wakacji.


1. Manufaktura od razu po szkole? Why not | 2. Niektóre dni są tak zimne, że przydałoby się mieć 3 pary rękawiczek na sobie, dwa szale i....z 5 czapek. R.I.P moje martensy :((


1. To co....kto wpada na sałatkę :D? Przepis, który odkryłam w piątek zawładnął moimi kubkami smakowymi! Prosto, ale jak pysznie! Mozzarella, sałata, rukola, pomidorki rzymskie ( koktajlowe ), ogórki i sos włoski z lidl'a haha :D | 2. Nic tak nie ukaja bólu jak czekolada i dobra książka ♥


1. Ziiimnoo! | 2. Trochę zmieniłam ostatnio wystrój mojego pokoju. Tu możecie zobaczyć półkę nad moim łóżkiem, która mimo początkowej niechęci, bardzo mi się spodobała :) 


1. Stres próbnym egzaminem gimnazjalnym? To nie dla nas! :D | 2. Tak się dzieję, kiedy masz lustro na ćwiczeniówce haha!


1,2,3. Snap Snap....Snap everywhere ( me : @queenycaroline ) 


Love, Rosie
Kiedy zobaczyłam, że do kin wchodzi nowy film z Lily i Sam'em (i to obydwoje w jednym) musiałam na niego iść. Jestem miłośniczką akcji i nie lubię za dużo ckliwości, ale ten film w stu procentach podbił moje serce.
 Rosie i Alex od najmłodszych lat są nierozłączni. Dziecięca przyjaźń z każdym dniem przeradza się w młodzieńczą miłość. Życie zadaje im jednak okrutny cios – rodzice Alexa przeprowadzają się z Irlandii do Ameryki, a chłopak nie ma innego wybory jak tylko pojechać tam z nimi. Przyjaźń i miłość zostają wystawione na próbę czasu i tysięcy kilometrów. Czy rozłąka zniszczy w nich zalążek tego pięknego uczucia, czy pokaże, jak wiele dla siebie znaczą? Czy los da im kolejną szansę? Czy zdobędą się na odwagę, by przyznać sami przed sobą, że wraz z wiekiem ich uczucia przybierały na mocy.
Oto kolejna wzruszająca powieść Cecelii Ahern, która pokaże, jak pięknym i potężnym uczuciem jest miłość. 
Polecam!


A jak wy spędzacie czas? Gotowi na święta :) ? Czujecie ten "nastrój świąteczny" ? 
Jak wam się podobał post :) ? 
xoxo C.
Mój ask: www.ask.fm/carolineblog Chętnie odpowiem wam na pytania :)

Zapraszam na fanpage'a ; przyłączajcie się

                                                      

26 comments:

  1. Ja od dawna czuję ten świąteczny nastrój, tylko śniegu nie ma. Teraz tylko poprawianie ocen... Poza tym, kto super post, kocham takie długie posty w twoim wykonaniu!
    http://mirelas-life.blogspot.com/ <------ zajrzysz? będzie mi bardzo miło
    Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  2. Prześliczne zdjęcia i świetna lista, moja jest całkiem podobna <3


    http://julia-and-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Taki mix jest świetny! Podsumowałaś to, co wydarzyło się w ciągu najbliższego czasu. Te budy są cu-do-wne!!! *.* Nie mogę oderwać od nich oczu. Świąteczna lista jak najbardziej dobra. Chciałabym też kupić tą torebkę, ale w moim mieście nie ma H&M.

    piankaofstyle.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  4. Też chciałabym czytnik e-booków <3
    Śliczne zdj *o*
    http://all-nessy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetne botki. Bardzo mi się one podobają :)

    Obserwuję.
    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. buty są śliczne! Uwielbiam twojego instagrama-masz śliczne zdjęcia :)

    http://weronikamat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Bardzo złożony post! Wolałabym poczytać o tym rzeczach osobno.
    Lista bardzo ciekawa - kilka z nich też mam na swojej liście, ale wszystkiego i tak nie uda mi się zrealizować!
    Buty są super! Też takie bym chciała!
    o filmie niestety nie słyszałam i raczej nie prędko wybiorę się do kina ;(
    pozdrawiam i zapraszam na:
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faktycznie może przesadziłam z wkładania tylu rzeczy w jedną notkę, ale chciałam wynagrodzić moim czytelnikom, że długo mnie nie będzie, a przez najbliższy tydzień posty również mogą się nie pojawiać ;(

      Delete
  8. Przeczytałam całego posta, był bardzo ciekawy! Nie wiem czy pamiętasz, ale czytam twojego bloga już bardzo długo (kiedyś miałam bloga life-by-katiee). Bardzo fajny wishlista oraz zaprosiłam cię na snapchacie :)


    http://diadree.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. też bardzo chciałabym ten sweterek z h&m <3
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. cudne rzeczy wybrałaś mi się też podobne podobają
    \dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Buty są cudowne. Poluję na podobne :) A co do świąt, to w ogóle ich nie czuję ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Genialne buty.
    Opłacało się kupić case na telefon za taką niską cene :)
    kolorowe-chmury.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  13. Buty niesamowicie mi się podobają, a ten film zamierzam obejrzeć. :)

    ReplyDelete
  14. WSPANIAŁOSCI
    Cudownie

    pozdrawiam, Ola
    Fashiondoll.pl

    ReplyDelete
  15. Torebka cudowna, racja,że każda powinna mieć chociaż jedną taką :)

    Julajulia.blogspot.com.

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładna jest ta torebka, mnie również by się przydała. A ten sweterek z H&M jest sliczny, choć dotychczas nie lubiłam dekoltów w serek :)
    Bardzo chcę obejrzeć ten film, słyszałam już o nim wiele dobrego ;)

    ReplyDelete
  17. nigdzie nie mogę znaleźć takiego sweterka :/ Chciałam pójść na ten film (uwielbiam Sama) ale nie jest on grany w moim kinie :c

    ReplyDelete
  18. byłam jakiś czas temu w manu... i widziałam te zegarki nieziemskie były! *.*

    KLIK KLIK ✿BLOG✿

    ReplyDelete
  19. Lepiej, że dzień później, niż jakbyś miała stracić głos dzień wcześniej ;))
    Ja mam tablet z czytnikiem ebooków z firmy Prestigio (ale na dobrą sprawę nie polecam- ciągle się wiesza).
    Uwielbiam ten perfum z MJ :3

    ReplyDelete
  20. Zaciekawił mnie ten film, z chęcią go sobie obejrzę :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Śliczna obudowa,zakochałam się w niej.
    Wesołych świąt życzę :)



    Zapraszam
    http://jull-blooog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Czytnik ebook'ów może być dobrym prezentem ale ja zdecydowanie wolę zwykłe książki :)

    aprilen.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. cudowny case!
    przepiękna świąteczna kartka *.*
    super zdjęcia :))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡