July 31, 2014

♦ Mój SmashBook ♦

Hej kochani!
    Przychodzę do was z chyba najbardziej wyczekiwanym postem wszchczasów (?). Wielokrotnie wspominałam, że prowadzę smashbook'a i zawsze pojawiały się komentarze typu " mogłabyś go pokazać ?". Dziś nadeszła ta jakże piękna chwila, w której opiszę wam trochę jak doszło do tego, że zaczęłam przygodę ze smashbooking'iem.
  A więc zaczynając od tego, że pewnie nie czyta mnie już tylko grupka bloggerów, ale część moich znajomych - nie wiedzieć czemu (hahaha) czuje się z tym dziwnie- pomijając ten fakt wszystkich was kochani pozdrawiam!
  Nie będę tu ukrywała, że ten post nie będzie jakoś wybitnie długi itp. Stwierdziłam, że zrobię kilka notek pokazujących krok po kroku co i jak. W tym opiszę jak mój smashbook powstał, ponieważ zrobiłam go sama i wszyscy dopytują się jak co i gdzie i jestem już zmęczona ciągłym odpowiadaniem na to samo. Pokażę też kilka stron ( najładniejszych ) z tego zeszytu.
   W następnej notce ze smashbookiem spodziewajcie się małego diy - czyli jak zrobić w prosty sposób stronę, a z fajnym efektem ( ostatnie zdjęcie, strona a la ombre )


Szukałam, szukałam i szukałam, ale nie znalazłam. Byłam chyba w każdym sklepie w pobliżu domu, w którym była malutka szansa, że dostanę idealny zeszyt. Chciałam aby kartki były gładkie, nie za cienkie, aby było ich dużo. Okładka była nieistotna - zawsze można było ją zakleić - ale dzięki mojemu szczęściu nic takiego nie znalazłam. Przeszukałam cały empik, ale nie znalazłam nic oryginalnego, co przykułoby moją uwagę. Niestety w takich sprawach i jestem wymagająca więc jeden mały drobiazg, który mi nie pasował i już szłam dalej oglądać. 
Mój SmashBook powstał bardzo spontanicznie. Ćwicząc na gitarze przypomniałam sobie, że gdzieś na dnie szafki leży mój stary blok z fajnymi cielistymi kartkami, a okładką jest zwykła tektura - którą jak się okazało można fajnie wykorzystać! Był to blok A3 więc wycinanie kartek A5 troszeczkę mi zajęło, ale gdy zobaczyłam końcowy efekt wszystkie moje narzekania gdzieś się ulotniły.
    Może sam zeszyt nie jest jakiś piękny, zjawiskowy, ale oryginalny i jedyny w swoim rodzaju :)! Skupiłam się przede wszystkim na tym, że smashbook - to inaczej zeszyt, w którym robisz wszystko sama, więc stwierdziłam, czemu nie! Niech on będzie sam zrobiony też przeze mnie! Więc kochani! Nożyczki i klej w ruch! I sami stwórzcie coś dzięki czemu będziecie mieli satysfakcje!  
Oto jak powstawał mój Smashbook :


Aby zacząć swoją historię ze Smashbooking'iem, albo jak kto woli ze Scrapbooking'iem oprócz zeszytu potrzebujesz: 



♥ Nożyczki i klej
♥ Kolorowe papiery
♥ Tasiemki gładkie i z różnymi nadrukami
♥  Zdjęcia
♥ Jakieś wycinki z gazet
♥ Stare pamiątki - bilety z zagranicy ( np. na autobus ) , zagraniczne ulotki, bilety z kina itp.
♥ Kredki, długopisy i mazaki
♥ Ołówek i gumkę
♥ Zasuszone rośliny ( hahah to dziwne, ale świetnie wyglądają w takim smashbook'u ) 
 ♥ Klipsy ( Takie jak u mnie w zeszycie - ta krówka )
♥ Taśma dwustronna
♥ Chęć do robienia tego wszystkiego oczywiście :D 
♥ Właściwie możesz wklejać do smashbook'a co tylko chcesz! 

Tu macie kilka stron z mojego zeszytu ;) : 


Pierwsza i druga strona przedstawiają wklejone zdjęcia z podpisami - gdzie zostały zrobione i co przedstawiają. Po kolei od lewej: Zdjęcie kwiatów w Kokkino Nero, Musli, które już znacie z poprzedniej notki, Piękne Ateny, i plażing nad balatonem w Balatonkereszut. Wszystkie te chwile, godne zapamiętania zawarłam właśnie w tych zdjęciach wklejonych do smashbooka. 


Następna strona ( ta po lewej ) jest to jedna z pierwszych stron, które zrobiłam w tym zeszycie. Powycinane z gazety choies outfity i ciuchy ,wklejone zostały razem z tasiemkami oraz biletami na czterogodzinny maraton Igrzysk Śmierci w CinemaCity.
 Strona po lewej przedstawia pierwsze zdjęci zrobione polaroidem, oraz bilet autobusowy z dnia zakończenia roku szkolnego 2013/2014.


I chyba największym zachwytem całej tej notki będzie dla was strona po lewo. Przedstawiająca jak to nazwała jedna z moich koleżanek "stronę ombre", choć to nie jest w 100% ombre Szczerze ? Przed jej wykonaniem sama nie wiedziałam, że tak fantastycznie wyjdzie. Użyłam do niej tak banalnego triku z przedszkola, że kiedy go poznacie sami siebie zapytacie "Jak mogłam/em nie wpaść na to wcześniej ? ", ale to w poście już jutro, o którym dopowiem jeszcze za chwilę. 
Druga strona to pewnie już wszystkim znana smashbookowa strona niczym z tumblr'a czy instagram'a. 

A więc na dzisiaj koniec! To wszystko o czym chciałam dzisiaj powiedzieć o Smashbook'u. Mam nadzieję, że chociaż pomogłam ci w 10 % i zainspirowałam cie do dalszego działania :) Widzimy się w następnej notce.... a właśnie! Następny post właśnie na ten sam temat planuję na jutro - o dokładnie tej samej godzinie czyli 12. Będzie to post DIY - jak "urządzać" strony w smashbook'u. Z reguło powinna to być stu procentowa wasza inicjatywa i wasz pomysł, ale dla ułatwienia tym, którzy dopiero zaczynają - dam kilka przydatnych sposób oraz dopowiem troszkę o tej stronie a la ombre. 

Jeśli masz swojego smashbooka, możesz zrobić zdjęcie najładniejszej strony ( okładki, lub czego chcesz ) i wysłać mi na maila, lub na instagramie otagować pod hasztagiem #fashioncarolinna_smashing . Jeśli wyślecie mi je do wieczora może uda mi się najładniejsze wstawić do jutrzejszego posta jako inspiracje ;). Jakby co mój instagram to @thecarolineblog . 

Prowadzicie SmashBook'a ? 
Która strona mojego podoba wam się najbardziej ?
 Co byście dołożyli do Smashbook'owego "arsenału" ? 
Miłego dnia! 
xoxo C.

Masz pytanie ? Wpadaj na mojego Aska: ask.fm/Carolineblog

46 comments:

  1. Ja nie prowadzę, ale z tego co tu widzę to świetna sprawa!
    Twój SmashBook jest boski! *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładnie to wygląda :)

    maggiee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ciekawy zeszyt. Ja mam swojego, niedawno założyłam, ale nie ma się czym chwalić ;p

    ReplyDelete
  4. Naapewno taki zrobię!
    karoliina-kari.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ciekawy post :)
    Ciekawa jestem, jak zrobiłaś tę stronę "ombre"... Czekam więc na kolejnego posta!

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajny pomysł :) Najlepsza jest według mnie strona z napisem "Athens", fantastycznie wygląda :)

    http://our-womenly-style.blogspot.com/2014/07/108powrot-do-domu.html?showComment=1406750781304#c8772909120636378760

    ReplyDelete
  7. Nie prowadzę SmashBooka, jakoś mnie do niego nie ciągnie.

    nataliaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Nie prowadzę czegoś takiego, ale Twój post zachęcił mnie do założenia ;) Super sprawa ;)

    ReplyDelete
  9. Świetny post , zresztą jak zawsze:*

    zapraszam na konkurs: ♥ Konkurs-klik
    (do wygrania post promujący i inne)

    ReplyDelete
  10. Ja właśnie planuję zacząć robić, ale niestety nigdzie nie mogę znaleźć takiego zeszytu jakiego potrzebuję ;/ Twój wyszedł ślicznie :) ^^ Czekam na następny post

    ReplyDelete
  11. Świetnie Ci to wyszło. Może kiedyś sama taki wykonam. Zapraszam do mnie niedługo nowy post www.wojenkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajne :) Cyba pomyślę o zakupie takiego aparatu :D

    http://creative-diy-and-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetna sprawa, też kiedyś robiłam :) niestety jestem małym leniem i przestałam.

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Ja niestety nie prowadzę, ale chyba zacznę. Twój SmashBook wygląda naprawdę świetnie! :)

    ReplyDelete
  15. Jejku! Ogromnie mnie zainspirowałaś! Od dawna chciałam stworzyć coś takiego i mam nadzieję że Twoje posty mi w tym pomogą - będę śledzić na bieżąco!!! :)))

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ładny jest :)

    http://doska-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Te kartki z pierwszych zdjęć podobają mi się najbardziej ;)
    Świetny pomysł, może i ja coś takiego zrobię czekam na następne notki ;)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja po powrocie z Londynu planuje zaczac prowadzic smashbook'a. Co prawda jakos artystyczna dusza nie jestem, no ale czemu by nie sprobowac? :) Osobiscie nie potrafie wybrac najladniejszej strony z Twojego smashbook'a. Wszystkie sa swietne :)
    http://paulaa-bloog.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  19. Kiedyś chciałam taki robić, ale mój zapał na to nie pozwolił xd

    ReplyDelete
  20. Jaki świetny! Zawsze mi się to podobało ale nigdy nie wiem od czego zacząć i boję się że mogę coś źle zrobić i popsuję cały zeszyt!
    Czekam na kolejne notki o tym! Ja też może się w końcu za swój zabiorę :)

    Pozdrawiam, Zuza xx
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. piękny smashbook aż zachęciłaś mnie żebym sama taki zrobiła. Ja juz obserwuję i liczę na uczciwy rewanżyk. Komentarze jak najbardziej mile widziane. http://summerlightsgirls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. ten smashbook jest genialny <3
    od dawna myślę o zrobieniu czegoś takiego,
    ale jakoś nigdy nie mam czasu ;c

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Swietny zeszyt. Pieknie zrobiony, sliczny! ♥
    Obserwuje :D
    mirela-mirelaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja też szukałam odpowiedniego zeszytu i nigdzie nie mogłam znaleźć. W końcu kupiłam zwykły z czystymi kartkami. Twój wygląda świetnie! :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Bardzo ładny, aż chyba sama założę taki zeszyt, tyle się już na tumblerze naoglądałam, a teraz jeszcze się bardziej zmotywowałam. Zdaje mi się, że to ombre to po prostu porozcierane wiórki wystrugane z kredek bambino ;) Mi baaardzo podoba się strona na której widać Ateny.

    ReplyDelete
  26. Ja jeszcze nie mam smashbooka ale na pewno założę! :)
    Super go prowadzisz i wszystkie strony są śliczne, więc żadna nie jest moją ulubioną :*

    http://natalia-memories.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. JEJKU, Twój smashbook jest naprawdę świetny, super te taśmy, ja nigdzie nie mogłam takich znaleźć :c

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Jaki piękny SmashBook! Ja właśnie zastanawiałam się nad założeniem takiego zeszytu :)
    Ta strona 'ombre' wygląda cudownie ;)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  29. Jej,ale fajny! Dzięki temu zrobię swojego :) Ja prowadzę podobnego bloga :)

    ReplyDelete
  30. Mmmm uwielbiam shamshbook"i!
    W końcu muszę założyć swojego :D

    Pozdrawiam :*

    http://macblooulive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Zawsze chciałam zrobić taki smashbook, ale jakoś nie mam czasu.
    może kiedyś zbiorę się i stworzę.
    Ale twój jest przepiękny!

    fashion-and-not-only.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Sama musze zacząć takiego smashbook'a prowadzić. :)
    Już kiedys zaczęłam, ale coś mi to nie wyszło... ;_;
    Twój jest naprawdę śliczny! ^^

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. już kilka razy próbowałam zrobić takiego smasbook'a ale sama nigdy nie wiem od czego zacząć.. :(


    http://neverlosehopeeeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. strona "ombre" przypomina mi efekt jaki można uzyskać farbą i szczoteczką do zębów :D

    ReplyDelete
  35. Masz ciekawe pomysły! Podobają mi się! :)
    alexxandra-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Świetny pomysł !
    Muszę już zacząć.. to dopiero dałaś mi inspiracji i chęci do zrobienia takiego cudeńka !

    W wolnej chwili wpadnij do mnie
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. dzisiaj pierwszy raz zawitałam na Twoim blogu i muszę przyznać, że jest niesamowity <3 masz niewiarygodne wyczucie stylu ;) i robisz genialne posty <3 jestem zachwycona :o oczywiście obserwuję <3!
    Buziaki i miłych wakacji ;***

    ReplyDelete
  38. ciekawie to wygląda ^^
    zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  39. efekt świetny, ale mi by się nie chciało, więc podziwiam :)

    ReplyDelete
  40. Świetny smashbook ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. a ta strona z tym ombre czy jakoś to tam się pisze to jest ostatnia w twoim SmashBook czy pierwsza bo jeżeli pierwsza to dziwnie się otwiera. NIE UZNAJ TEGO JAKO HEJT!

    karolina-jej-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Świetny smashbook, spróbuje zrobić coś podobnego.
    gopnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Też byłam nad balatonem <3
    Pozdrawiam! :3

    ReplyDelete
  44. Śliczny smashbook!
    http://designsvictoria.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡