May 01, 2014

❀ Vintage photos - Jeans jacket, leopard sneakers ☯

Hej!
   Wreszcie znalazłam to idealne obrobienie zdjęć, dzięki czemu zdjęcia nie tracą na jakości i wyglądają bardzo dobrze. Myślałam, że po tym obrobieniu wyjdą tak samo jak poprzednio, ale na szczęście nic takiego się nie stało. Od razu poprawiło mi to humor!
  Znowu mamy kilka dni wolnego, ale niestety nie dla mnie. Będę uczyć się do egzaminu z Literatury i muszę wykuć na pamięć całą książkę. No nic, ale postaram się żeby notki były codziennie tym bardziej, że w moim domu niedługo ktoś nowy zawita i koniecznie będę musiała się z wami tym podzielić :) Jestem taka szczęśliwa, że aż nie mogę wam tego opisać :) Mam nadzieję, że u was wszystko ok! Zapraszam do oglądania zdjęć i pisania w komentarzach co o tym sądzicie!





/ Buty - Zara / Spodnie i plecak - H&M / Koszulka - Bershka / Bransoletka - Sinsay / Jeansowa kurtka/koszula - KLIK /

Mam do was jeszcze jedną sprawę. Nie chcę wprowadzać konfliktów, ale ostatnio połapałam się, że niektóre blogerki zostały oszukane. Mianowicie, pamiętacie jak robiłam konkurs na Vansy i Converse'y ? Sponsorowała go pewna blogerka -  MyLifeIsPastel - , która zrobiła takie konkursy z prawie 20 blogerkami. Teraz ma ponad 3000 obserwatorów a żadna osoba która wygrała taki konkurs nie dostała nagrody - wiem to z własnego doświadczenia -  rozmawiałam z osobą, która u mnie go wygrała - , oraz skontaktowałam się z niektórymi osobami, które również zorganizowały z nią konkursy . Szczerze? Jest to wstyd na tle blogerek, tym bardziej, że ta dziewczyna sfałszowała dokument potwierdzający wysłanie paczki.
  Chciałam po prostu was ostrzec, żebyście się nie zawiedli i nie nabijajcie jej obserwatorów, ponieważ podejrzewam, że połowa konkursów, które ona zrobiła, również były na takiej zasadzie. - Nabije sobie obserwatorów, a później nie wyśle, żadnej nagrody. Jakbyście mogli przekazujecie dalej tę informację, aby ludzie się nie nabierali! Takie zachowanie powinno być potępione!!!

Jak wam się podoba Outfit ? Co sądzicie o tej sprawie ? 
xoxo C.

48 comments:

  1. śliczne zdjęcia, jak zawsze zresztą.
    outfit idealny na wiosnę <3
    uwielbiam twojego bloga nooo ♥
    btw, kupa z ciebie :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej! Jestem zachwycona Twoimi pomysłami i blogiem. Naprawdę fajnie piszesz! Kolejne świetne blog, na który trafiłam przypadkiem. Masz talent, zdecydowanie powinnaś pisać dalej.
      Mój blog nie liczy wielu wyświetleń ani komentarzy. Miło mi więc będzie, jeśli wpadniesz i poświęcisz chwilę na przeczytanie chociaż jednego posta.

      http://julia-lifestyle-blog.blogspot.com/

      Delete
  2. Powodzenia na egzaminie , szkoda że w Majówkę musisz się uczyć ;/
    Dobrze , że mówisz o tej sprawie! Dokładnie wczoraj wzięłam udział w jej konkursie .
    Co za oszustwo , nie sądzę że ktokolwiek będzie miło wspominał jej bloga.
    Cudowna stylizacja ! Zapraszam do mnie przy odrobinie czasu .

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie. Dlatego nie lubię oszukiwać ludzi bo i tak wszystko później wyjdzie na jaw.

      Delete
  3. Te buty są świetne! :D Kojarzę ten konkurs z My life is pastel... Nawet ją obserwowałam, ale teraz zablokowała konto. Jak dla mnie, żałosna sprawa, no i bardzo przykro dla tych, którzy brali udział w rozdaniu. Do czego ludzie są zdolni, by nabić sobie statystyki. Ach. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie! Ale po co skoro jak ktoś mam fajny blog to duże statystyki i obserwatorzy sami przyjdą :)

      Delete
  4. Śliczny oufit, a z tym oszustwem to totalna porażka, nie wiem skąd tyle głupoty żeby oszukiwać i tylko nabijać sobie obserwacji ;c

    http://tinnqu.blogspot.com/

    Możesz dać dokładny link do tej dziewczyny co oszukuje? :)

    ReplyDelete
  5. Świetne buty!
    Co do tej sprawy to już dawno myślałam, że coś jest nie tak. No, bo haloo, kto w takich konkursach proponuje tak drogie buty. Najśmieszniejsze jest to, że sama MyLifeIsPastel kilkakrotnie pisała, że nie zależy jej na obserwatorach, a co robi? Organizuje niezliczone ilości konkursów, w których warunkiem jest obserwacja jej bloga, instagrama i fanpage'a.

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja ;)
    Haah, nie wierzę, że tyle osób się na to nabrało !

    ReplyDelete
  7. Zawsze wydawało mi się podejrzane, że dziewczyna robi tyle konkursów.
    A co do zdjęć, bardzo podobają mi się trampki! :)

    ReplyDelete
  8. Właśnie otworzyłaś mi na nią oczy! Ja wygrałam u niej bluzę, a potem mi napisała, że odesłali jej paczkę i napisali, że nie mnie nie zastali, a taką paczkę raczej powinno się zostawić na poczcie i w skrzynce zostawić karteczkę z powiadomieniem.

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Och zapłaciłaś dziesięć zł za paczkę. Zdajesz sobie sprawę, że powinnaś wysłać 20 par butów do 20 osób? Każda para butów ponad 200 zł.

      Delete
    4. Pffffff ja z ciebie nie mogę dziewczyno xDDD ojejku jaka biedna 10 zł zapłaciła. Człowieku ty masz 2000 do wydania na buty! Lepiej zacznij już zbierać. Po obiecuję ci że ja też się do tego przyczynie, żebyś poniosła konsekwencje.

      Delete
    5. This comment has been removed by the author.

      Delete
  9. :o Widziałam te konkursy, nie brałam w nich udziału, ale też nigdy nie podejrzewałam, że może to być oszustwo! Zwłaszcza, że to taki popularny blog...
    Bardzo ładna kurtka, czekam niecierpliwie na kolejne posty :)

    ReplyDelete
  10. Ładne zdjęcia. A co do tych konkursów, to jest mega głupie jej zachowanie.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajnie wyglądasz! :)

    aki-akkie.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Super outfit o zdjęcia.
    Uff. Dzięki że mnie ostrzegłaś :)
    dziamonablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ciekawe co to za nowy przyjaciel w domu..Może jakieś zwierzątko?? :)
    Co do tej sprawy to właśnie dziś Gabrysia ogłosiła kolejny konkurs na Conversy, a zorientowałam się, że żaden wcześniejszy nie był rozstrzygnięty..To jest strasznie nia fair :/
    A strój śliczny ^^
    Btw. Dopiero przeczytałam, że mieszkasz w Łodzi czyli blisko mnie :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. O i się wydało :D Tak zwierzątko <3 już niedługo więcej o tym :)

      Delete
  14. outfit jest świetny! :) bardzo fajna kurtka, miałam ją zamawiać na sheinside.
    nie słyszałam nic o tej dziewczynie ale to zwykłe oszustwo. i fałszowanie dokumentu? jak tak można.. brak słów.
    świetny blog, obserwuję :)
    zapraszam:

    http://kars-and-kars.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Bardzo lubię tą kurtkę! Serdecznie polecam! A tak poza tym fajny ootd:))

    ReplyDelete
  16. Masz rację , na jej ,,blogu" są same konkursy :wygraj to wygraj tamto . Właściwie to nigdy nie podala wyników tych konkursów .Ostatnio było takie coś ,, wyniki pod koniec kwietnia " i gdzie one są ? Ich Brak. Do wygrania była spodniczka, bluzka, 100$ do sheinside i teraz jeszcze świeca .Te jej konkursy to same , czyste kłamstwo .Nie mam na celu nikogo urazenia lecz po prostu takiego czegoś nie powinno być ! Pozatym inne blogerki które mają zorganizowane z nią konkursy to chyba też się domyslaja .Dziękuję że poruszylas ten myślę że ważny temat .Pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. Masz rację , na jej ,,blogu" są same konkursy :wygraj to wygraj tamto . Właściwie to nigdy nie podala wyników tych konkursów .Ostatnio było takie coś ,, wyniki pod koniec kwietnia " i gdzie one są ? Ich Brak. Do wygrania była spodniczka, bluzka, 100$ do sheinside i teraz jeszcze świeca .Te jej konkursy to same , czyste kłamstwo .Nie mam na celu nikogo urazenia lecz po prostu takiego czegoś nie powinno być ! Pozatym inne blogerki które mają zorganizowane z nią konkursy to chyba też się domyslaja .Dziękuję że poruszylas ten myślę że ważny temat .Pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. śliczne zdjęcia :)
    http://claudia-claaaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. jeju genialne połączenie w ubiorze, uwielbiam takie kurtki ;o
    http://fashion--our--passion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Dziwne to, bo ta dziewczyna wydawała się wiarygodna... Szkoda :c Fajny post! podollblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Oooo nie miałam pojęcia o takim zachowaniu tej bloggerki.
    To już jest szczyt chamstwa. :/

    ReplyDelete
  22. też majówkę spędzam nad książkami, więc masz pocieszenie- nie jesteś jedyna :)
    śliczne zdjęcia i świetna kurtka ♥

    marcziii.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ja nie biorę udziału w takich konkursach. Widziałam na blogu tej dziewczyny, że często robiła jakieś konkursy i dziwiłam się że ma pieniądze żeby często je robić. To było trochę dziwne!

    ReplyDelete
  24. Ślicznie wyglądasz :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. śliczne zdjęcia!
    a o tej sprawie z konkursami, to chyba coś obiło mi się o uszy !

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Oo nigdy bym się nie spodziewała takiego czegoś po tej bloggerce! *o*
    Cudowne zdjęcia ♥

    Mój blog [KLIIK]

    ReplyDelete
  27. Jezu, ciągle te konkursy, tak naprawdę ma tego całego "fejma" z tych wszystkich oszustw. Co tydzień jakiś konkurs, ale zwycięzcy nigdy nie ma.
    Co do stylizacji, fajna, podoba mi się. :)

    ✿❀nataliaa-blog.blogspot.com❀✿

    ReplyDelete
  28. Świetne zdjęcia. Śliczne są te buty.

    my-world-lol.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Zachowanie tej blogerki jest dziecinne, wprost żałosne. Ktoś jeszcze w ogóle prowadzi bloga dla przyjemności ? ♥ - Myślę , że mało osób. Teraz prawie wszystkim zależy tylko na popularności , komentarzach i obserwatorach. Zdjęcia są śliczne ! ♥
    Jeżeli masz chęć oraz czas to zapraszam do mnie ! ♥
    http://matiswiat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Świetnee zdjęcia! Fajne buty.
    Już teraz rozumiem dlaczego miała aż tylu obserwowanych, i tyle konkursów robiła.
    Taki ktoś nie powinien być nazywany blogerką.
    Miłej majówki. :)

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Prześliczne zdjęcia i strój, ale jak zawsze zresztą! :) A ta dziewczyna nie zasługuje na miano blogerki ! !
    Zakochałam się w Twoim blogu!♥
    Zapraszam do mnie-KLIK!

    ReplyDelete
  32. zdjęcia mi się bardzo podobają !
    masz bardzo ładną buzię ;)
    pozdrowionka:*
    zapraszam do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Co do twojego komentarza na moim blogu. Obiecuje, że nie zrobię już takiej głupoty. Postąpiłam źle i ja to wiem. Nie chcę mieć żadnych konfliktów. Bloga zostawię, bo trochę szkoda, ale konkursów nie będzie (może od czasu do czasu np. Na rocznice bloga z drobnymi nagrodami) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrze wieżę ci, ale przysięgam i wszyscy co teraz to czytają - są świadkami - że jeśli jeszcze raz natknę się na coś takie, to zrobię wszystko,żebyś poniosła konsekwencje. Z natury i charakteru jestem dobrym i miłym człowiekiem, ale po prostu jak natknęłam się na tę sprawę.... Już mało jest osób dla których ważniejsze od liczby obserwatorów są prawdziwi czytelnicy, którzy nie muszą być liczni, ale żeby po prostu byli i byli prawdziwi.

      Delete
    2. Dziękuję bardzo ;* Nie zawiedziecie się :)

      Delete
  34. Outfit świetny, o sprawie nie mam zdania, nadal będę ją obserwować, bo po prostu lubię jej posty.

    onthewaytoperfectionn.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡