April 26, 2014

Wygraj post promujący!

Kochani! Wraz z Sarą i Darią mamy dla was konkurs na post promujący :)
Myślę, że będzie to fajny początek maja dla osoby, która będzie mogła napisać po poście na naszych blogach :) Zasady są bardzo proste więc myślę, że każdy może wziąć udział :)
Zasady: 
♥ Zaobserwuj mojego bloga, bloga Sary i blog Darii
♥ Kliknij w dwa dowolne linki w tym poście : KLICK
♥ Napisz w komentarzu: Pod jaką nazwą nas obserwujesz oraz swój e-mail 

*Konkurs trwa do 5 maja do końca dnia* - 6 maja ogłosimy wyniki!

Wygrywa jedna osoba, która w ramach nagrody napisze na naszych blogach posty promujące na dowolny temat!



54 comments:

  1. Obserwuję Was jako Julia Jaśkiewicz :)
    e-mail: something0more@gmail.com

    Mam takie pytanie: czy trzeba wstawiać banner na bloga? :)

    ReplyDelete
  2. Poklikałam :D
    Obserwuję jako: Mercy i Lulu albo Marcelina B. - zależy jak się wyswietli
    mercyandlulu@interia.eu

    ReplyDelete
  3. Obserwuję jako: marionetka
    klaudia32961@znajomi.pl
    :)

    ReplyDelete
  4. obserwuję jako Kinga Lewandowska
    oh.lunaticcc@gmail.com :)

    ReplyDelete
  5. Obserwuję jako: Oleksandra Official
    oleksandraofficial@onet.pl

    ReplyDelete
  6. Obserwuję jako : Czytruska
    czytruska@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Oliwia Nicz
    leigh.anne.parker@op.pl

    ReplyDelete
  8. Biorę udział .
    Obserwuję pod nazwą " ♥♥ Alex ♥♥ "
    Mail - pysia1806@gmail.com
    +Kliknęłam we wszystkie linki :)

    Alex-bloguje.blogspot.com !

    Zależy mi :)

    ReplyDelete
  9. Obserwuję jako: Julia Tarasiewicz
    julia.t.blog@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Poklikałam we wszystkie.
    obserwuje jako: Nelly94
    e-mail: daisy.moredaisy@o2.pl

    ReplyDelete
  11. michalina tuliszka
    michalinafoto@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Obserwuję blogi jako: Majeczkkaa
    Poklikałam w linki
    e-mail:majaszcz6@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Poklikałam We wszystkie blogi w linku
    Obserwuję jako Julie Tta
    e-mail julikaz@wp.pl

    ReplyDelete
  14. Obserwuję jako: Misiaa.
    misiaa-misiaa@wp.pl

    ReplyDelete
  15. Obserwuje jako : Juu Ju
    julka0316@interia.pl

    ReplyDelete
  16. obserwuje jako: Waldorka
    email: all.beautiful.creatures@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Obserwuje jako : Fashionable Girl
    e-mail : neversaynever678@gmail.com

    ReplyDelete
  18. obserwuje jako: Inka-blog
    kliknełam we wszystkie linki
    email: karolinawnuk141@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Obserwuję od dawna jako: Klaudia :)
    email: klaudia.klaudia.klaudia98@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Obserwuje jako: Emilka K.
    email: emilka11.2000@tlen.pl

    ReplyDelete
  21. ciekawy post, bardzo mi się podoba twój blog, ja obserwuje już go i mam ogromną nadzieje że również zaobserwujesz mojego ponieważ jest to dla mnie ważne
    z góry dziękuję i zapraszam


    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. obserwuje jako : AlexetAlex
    email : olusiaa200@amorki.pl

    ReplyDelete
  23. obserwuję jako Sylwia :D
    email: herooine@op.pl

    ReplyDelete
  24. Biorę udział w konkursie, ale zgłosiłam się na blogu Darii :)))

    ReplyDelete
  25. Obserwuję jako- Terese
    E-mail - verycrazyforever@gmail.com

    terese-myworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Obserwuje jako: Asia P.
    E-mail: asia.1321@onet.pl

    ReplyDelete
  27. Cześć! ♥
    1) Obserwuję wszystkie 3 blogi ♥.♥
    2) Poklikałam we wszystkie linki ♥.♥
    3) Adres e-mail: SandraStream@wp.pl (gdyby nie chciało to adres mam jeszcze na moim blogu: sandra-suzy-blog.blogspot.com) ♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Pozdrawiam ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


    ( sorka za serduszka, lubię je pisać )

    ReplyDelete
  28. Haha biore udzial-sprobuje szczescia :D
    Zaobserwowalam wszystkie 3 blogi i poklikalam w linki!
    Obserwuje jako BlondieBrownie Blog
    blondiebrownieblog@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Pwodzenia ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Obserwuje jako Patrishia
    E-mail patrycja.klo@vp.pl

    ReplyDelete
  31. Obserwuję jako Kasia jestem ;)
    e-mail - kasia2001226@wp.pl

    ReplyDelete
  32. Obserwuje jako Madda
    magda-13@o2.pl

    ReplyDelete
  33. Obserwuję jako Weronika Durło
    aloha_9893@wp.pl


    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Warunki spełnione:)
    Obserwuję jako Kasia Wrona (Katiee)
    life-by-katiee@o2.pl

    http://life-by-katiee.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Warunki spełnione :)
    Obserwuje jako :Dominika Wojtczak
    domi_carli@vp.pl

    http://muffinka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Powodzenia życzę wszystkim!

    Proszę mogłabyś poklikać w linki z tego posta? To dla mnie bardzo ważne...
    http://karolinas-bloog.blogspot.com/2014/04/sheinside.html

    ReplyDelete
  37. obserwuje jako Dorey ♥ lub papilot26
    sasanka_sasaanka1.blogspot.com@onet.pl
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Obserwuję jako :Amy Love
    Email: fashionandfashionblog@o2.pl
    poklikałam ;)

    ♥ zapraszam do mnie ♥
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  40. Obserwuję jako Nati Natu
    Mój e-mail to : nathalie.fengier@wp.pl
    <33

    ReplyDelete
  41. obserwujemy jako: BlondieBrownie Blog
    email: blondiebrownieblog@gmail.com
    poklikałam

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Obserwuję wszystkie blogi!
    Kliknęłam w każdy link jaki tylko dostrzegłam.
    Obserwuję jako Olga Lewandowska, a mój mail to 28lew28@gmail.com

    Bardzo zależy mi na wygranej, ponieważ chciałabym rozkręcić trochę bloga!
    Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia!

    ReplyDelete
  43. Obserwuję jako Govinda Wilczyńska
    Email: kociak.wilk2@gmail.com

    banner: http://superphot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Obserwuje jako akkie
    e-mail: www.bakusiowataaa@o2.pl

    ReplyDelete
  45. Obserwuję jako DomiNika
    E-mail: Zagalopuj@wp.pl

    ReplyDelete
  46. Obserwuje jako : Kindzior, e-mail Kiniaaalu@gmail.com ;)

    ReplyDelete
  47. obserwuję : Martyna Sumcia Sumisławska
    E-mail : sumciaaa@gmail.com

    ReplyDelete
  48. Obserwuję jako: Luna Art
    E-mail: lunaaart@gmail.com
    Pozdrawiam :D

    lunandraw.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Obserwuję jako: Anna Suchecka
    email: aniasuchecka2002@gmail.com

    ReplyDelete
  50. Świetny pomysł z tym konkursem kochana
    obserwuje jako : Nie podam
    e-mail : fashionourpassion18@gmail.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡