March 05, 2014

Konkurs! 5x30$ do firmoo!!!

   Jak obiecałam przychodzę do was z konkursem. Do wygrania są bony: 5 bonów po 30 $ a warunki są bardzo proste. Wygrywa 5 osób w czym każda wygrywa jeden bon :) Firmoo.com mają bardzo ładne i z tego co przeczytałam w recenzjach - to również wygodne okulary i to w dobrych cenach :) !

Warunki: 
♥ Zaobserwuj publicznie mojego bloga. 
♥ Polub firmoo.com na fb: KLICK
♥ Kliknij w linki pod zdjęciami w tym poście: http://fashioncarolinna.blogspot.com/2014/03/lazy-day-sheinside.html
Musicie kliknąć łącznie w cztery linki. :) Tylko raz ;) Kliknięcia mogę sprawdzać więc proszę nie oszukiwać ;) 

♥ Napisz w komentarzu: imię i pierwszą literę nazwiska, nazwę pod jaką obserwujesz mojego bloga, oraz ile razy kliknąłeś w linki. 

Podgląd w które linki musicie kliknąć: 





Powodzenia ;)) 
*konkurs trwa 7 dni - do 12 marca, dzień później ogłoszę wyniki*
xoxo C.

27 comments:

  1. rewelacynie prowadzony blog :)
    super konkurs :)

    https://subtelnyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ola M.
    Obserwuję jako : Olka Mikler mojprzyjaciel-pies
    Kliknęłam po 2 razy w każdy link :)

    ReplyDelete
  3. Natalia D
    Nelly
    8 razy, po dwa razy w każdy link :)

    ReplyDelete
  4. Marta L.
    Obserwuję jako Marta
    Kliknęłam raz w każdy link ;)

    ReplyDelete
  5. Dominika S
    Domi Nika
    15 razy w każdy ♥

    ReplyDelete
  6. Liwia M.
    Obserwuję jako: Liwia Michalik
    Kliknęłam w link po 3 razy :)

    ReplyDelete
  7. Świetny blog, obserwuję :)

    http://xmidnightcharmx.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Powodzenia dla wszystkich biorących udział w tym konkursie :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zuzanna Ch.
    Obserwuję jako Zuzanna Chmielewska
    Kliknęłam w linki:)
    Życzę wszystkim powodzenia.

    ReplyDelete
  10. Martyna N
    Obserwuję jako Miyo Hideyoshi
    Kliknęłam po dwa razy we wszystkie cztery linki ^^

    ReplyDelete
  11. Nath Madeline ( Natalia P. ), kliknęłam w każdy link jeden raz :)

    ReplyDelete
  12. Weronika B.
    Obserwuję jako wera2dancer
    kliknęłam 1 raz wszystkie linki

    ReplyDelete
  13. Marta K.
    obserwuję jako: Maartuuś
    kliknęłam we wszystkie cztery ^^

    ReplyDelete
  14. Klaudia J.
    Obserwuje jako:allthatmaaters
    kliknęłam we wszystkie po 1 razie

    ReplyDelete
  15. Elwira L.
    Obserwuję jako: Elwira Lewandowska
    Kliknęłam we wszystkie cztery linki ;)

    ReplyDelete
  16. Kasia W.
    obserwuję jako: Kasia W.
    kliknęłam po 2 razy we wszystkie 4 linki ;)

    ReplyDelete
  17. Klaudia K.
    Obserwuję już od dawna jako: Klaudia :)
    Klikałam już ostatnio w te 4 linki, jednak teraz zrobiłam to jeszcze raz ^^

    ReplyDelete
  18. Great giveaway! Nice blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Gabriela H.
    my-life-is-pastel@wp.pl
    Obserwuje jako: my-life-is-pastel.blogspot.com
    Kliknęłam 1 raz we wszystkie linki.

    ReplyDelete
  21. Oliwia K.
    obserwuje ; Oliiwia
    e-mail ; oliiwiablog@gmail.com
    Kliknełam więcej niż po 30 razy w jeden link ;)
    Powodzenia ;)

    ReplyDelete
  22. Daria S.
    Obserwuje jako Haru5
    Kliknęłam raz we wszystkie linki :3

    ReplyDelete
  23. Imię i 1. litera nazwiska: Marta K.
    Nazwa pod jaką obserwuję bloga: Marthaa
    (Mój e-mail: letonia554@gmail.com)
    W każdy link kliknęłam 10 razy. (Liczyłam :))
    Pozdrawiam,Marta :*

    ReplyDelete
  24. ♥ obserwuję jako notthisstyle,
    ♥ lubię jako Magda Sz.
    ♥ kliknęłam 3 razy w każdy link :)

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡