December 14, 2013

Włochy #1 / Wenecja.

Hej Kochani!
Po długim i ciężkim tygodniu mam chwilę czasu aby pokazać wam wreszcie trochę zdjęć z Włoch gdzie byłam ponad 2 tygodnie temu! Niestety szkoła, nadrabianie i egzaminy nie pozwoliły mi na pochłaniające czas obrabianie zdjęć i pisanie postów. Teraz nauczyciele dali nam luz na lekcjach z okazji zbliżających się świąt, ale we wtorek mam ważny egzamin z gitary więc na razie nie myślę o wigilii i prezentach tylko jak wypadnę na "występie". Powiedzmy sobie szczerze. Może się go nie boje i nie mam tremy, ale chciałabym wypaść jak najlepiej. Choć czuję, że z każdym rokiem coraz mniej się stresuję to i tak muszę dużo ćwiczyć i nie mam czasu na bloga.
Wracając do wycieczki do Włoch.......Zacznijmy może z kim pojechałam. Otóż część z was pewnie myśli, że do Włoch pojechałam Julką z którą byłam również w Londynie. Niestety nie. To nie ta Julka. Nie zdziwcie się jak wspomnę kiedyś o jeszcze jednej posiadaczce tego imienia, ponieważ w mojej klasie są aż 3 Julki ( nie mówiąc o tym ile jeszcze znam ich poza moim gimnazjum ).
W pierwej notce chciałabym wam napisać trochę o pierwszym dniu i pobycie w Wenecji.
Podróż była w miarę przyjemna ( jechaliśmy całą noc ) chociaż nie polecam spania w autokarze na jednym siedzeniu. Po tym mój kręgosłup wręcz "krzyczał", że mu źle. Rozważałam, żeby położyć się na ziemi jak robiły to niektóre osoby, ale wbrew pozorom jest to niehigieniczne i przede wszystkim niebezpieczne. ( W drodze do Anglii praktycznie cała podłoga była zajęta, ale ja na szczęście miałam ten komfort, że mogłam rozłożyć się na dwóch siedzeniach, ponieważ Julka stwierdziła, że skorzysta z opcji podłogowej ).
Pierwszym przystankiem we Włoszech była Wenecja, do której przyjechaliśmy o 7-8 rano . Bardzo ładne miasto, ale zdecydowanie nie przypadło mi do gustu. Było zimno, mokro i przez to nie dało się nic zwiedzić. Zdecydowanie polecam przyjechać tam w lato kiedy będzie w miarę dobra pogoda.
Najbardziej spodobała mi się jak dla mnie zbyt krótka podróż gondolą :) Mogłabym płynąć i płynąć a i tak by mi się to nie znudziło.
Co mnie najbardziej rozbawiło w Wenecji ? Wyobraźcie sobie że tam prawie każdy budynek i każda wieża są krzywe ( z powodu nierównego gruntu)! Na prawdę wyglądało to trochę dziwne :P Zresztą sami zobaczycie to zaraz na zdjęciach.
Zwiedzanie zakończyło się ponad 2-godzinnym czasem wolnym. W tym czasie poszłyśmy wraz z Julią i Luizą kupić słynne maski weneckie a później pod wpływem zmęczenia postanowiłyśmy odpocząć na schodach na placu przed zegarem słonecznym ( ponieważ wyczerpały nam się baterie w telefonach a nie miałyśmy gdzie ich podładować, a musiałyśmy pilnować czasu do zbiórki ) i patrzyłyśmy jak ludzie karmią stado gołębi i mew, które co chwile podlatywały prosząc o jedzenie ( były nawet zdolne do siadania ludziom na głowach i ramionach aby dostać jedzenie ). I takim miłym akcentem zakończyła się wycieczka w Wenecji. O godzinie 18 byliśmy już w hotelu i mogliśmy spokojnie podładować wyczerpane baterie w komórkach i zadzwonić do rodziny aby pochwalić się przeżyciami związanymi z tym dniem.
A teraz czas na fotorelację:















 Zdjęcie na górze przedstawia głównie jedną w krzywych budynków o których pisałam.







xoxo C.

31 comments:

  1. Ciekawie przedstawiłaś początek pobytu ... zdjęcia są prześliczne :-)

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. jak cudownie tylko zazdrościć <3

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia :D Chciałabym tam pojechać ;)

    wake-hope.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. śliczne zdjęcia :)
    wpadniesz?zaobserwujesz?ja zaczęłam
    zapraszam http://misiaczek2000.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jakie piękne zdjęcia ;o No no, zazdroszczę ;o Może Wenecja latem jest ładniejsza, skoro zimą ci nie przypadła do gustu ;)

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Wow!! Śliczne widoki *.* chciałabym odwiedzić to miasto :)

    zapraszam do mnie natalie-natali.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Fajnie, że miło spędziłąś czas! Cudne zdjęcia ♥

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia bardzo ładne,Wenecja też,a zwłaszcza w lato,masz rację. (Mój tata był) Nie mogę się doczekać następnej serii zdjęć,gdyż twojego bloga odwiedzam w każdej wolnej chwili. Pozdrawiam,Marta ;)

    ReplyDelete
  9. Jak pięknie *o*
    www.blog017.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  10. Jakie piękne zdjęcia : ) Marzę wyjechać do Włoch :)
    uczepionamarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Piękne zdjęcia :) :o
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Zazdroszczę ci :)
    Powodzenia na gitarze :)
    Śliczne zdjęcia :)

    http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. świetne zdjęcia,byłam we Włoszech jak była mała więc za dużo nie pamiętam.chętnie wybrałabym się tam!

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Cudownie na zdjęciach to wygląda. Sama chciałabym kiedyś tam pojechać :)

    emeraldsandnutella.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. jaaaaaak ślicznie <3
    super super super :3
    zapraszam do skomentowania najnowszego wpisu będzie wspaniale :
    uszatkaa.blogspot.com
    + jeśli ci się spodoba zostań na dłużej

    ReplyDelete
  16. Śliczne zdjęcia!
    Byłam w Wenecji w ubiegłym roku w wakacje, było świetnie <3

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ale tam pięknie! Zazdroszczę :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Uroczę miejsce! Tam jest tak romantycznie^^
    Mam nadzieję , że niedługo się tam wybiorę :3


    amiteses.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetne zdjęcia! <3
    Zazdroszczę :3
    newworldbyclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. bylam w Wenecji kilka lat temu. to miasto jest cudowne, tak zupelnie inne od calej reszty... mam nadzieje, ze w niedlugim czasie uda mi sie tam wrocic :)

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Jejku, jakie piękne zdjęcia! Zazdroszczę Ci takiej podróży, marzę o odwiedzeniu tego miejsca, ale to raczej dla mnie nie realne:(

    http://chesire-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Cudne zdjęcia <3
    http://firsttendayy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Wenecja to śliczne miasto miałam okazje tam być dwa razy :)
    Śliczne zdjęcia :)
    Ciekawie piszesz :)
    Obserwuję :)
    zapraszam do mnie :
    http://amazing-life-girl.blogspot.com/2013/12/konkurs.html

    ReplyDelete
  24. O jejku! ale tam ślicznie *,*

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Wspaniałe widoki, piękne zdjęcia. Aż chce się czytać, tak ciekawie to opisałaś! Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡