November 10, 2013

Niedzielne przemyślenia

Hei!
   Dzisiaj obudziłam się z bólem gardła. Każdy chyba wie że nie jest to przyjemne uczucie a tym bardziej przy przełykaniu. Mam nadzieję że nie będę chora, ponieważ za 2 tygodnie jadę do Włoch i chce być w pełni zdrowa żeby w spokoju zwiedzać zabytki.
  Od pewnego czasu ciągle myślałam co dalej robić z blogiem, co mam zmienić, co zacząć a co skończyć. W mojej głowie rodzi się wiele pomysłów, ale są one tylko chwilowe i zaraz wymyślam coś nowego i świeższego. Mam nadzieję , że niedługo wpadnę na coś co po prostu mnie oświeci i zacznę to robić od razu.


Zbliżają się święta więc postanowiłam wyciągną reniferka-poduszkę :) 





Może wy mnie zainspirujecie? W komentarzu napiszcie mi pomysły co bym mogła zmienić w blogu,  co zacząć, a co skoczyć.

Miłej niedzieli kochani! :)) 

95 comments:

  1. śliczna poduszka :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mogłabyś zrobić w końcu ten ROOM TOUR 24 października pisałaś, że zrobisz już niebawem ................grrr a tak chciałam zobaczyć xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zrobię zrobię :))) tylko o to chodzi że nie mam jeszcze komody, lustra i drzwi. Obiecuję że zrobię, ale po prostu nie mam kiedy pojechać do ikei :)
      Zobaczysz zobaczysz! Trochę cierpliwości. Będą jeszcze filmiki z Włoch z moją siostrą i filmiki jak pokonuję stres :)

      Delete
    2. super ;D to kupuj, kupuj

      Delete
  3. Też czytam GONE :*
    Wspaniała książka i świetne masz zdjęcia:)

    ReplyDelete
  4. Ja mam na szczęście jesienną grypę za sobą, ale od dwóch tygodni męczy mnie kaszel, i sama nie wiem co mam zrobić, bo żadne lekarstwa nie działają.

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może idź do lekarza. Może potrzebny ci jakiś antybiotyk albo coś ;/

      Delete
  5. dawno mnie tu u ciebie nie było a widzę że się rozwinęłaś bardzo :) mile zaskoczona
    ból gardla to okropieństwo. zdrowiej :*
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. poduszka jest taka słodka :) aż chciałoby się do niej przytulić :)
    miłej niedzieli ;*

    ReplyDelete
  7. Dzięki za komentarz :)
    podoba mi się tu :)
    + jasne, daj znać jak się dodasz, a na pewno zrobię to samo :)

    ReplyDelete
  8. Ból gardła jest okropny! Zdrowiej. ;)

    ReplyDelete
  9. Mnie też boli gardło, więc nie jesteś jedyna ;-;
    Fajna poduszka c:

    *chamska reklama*
    http://go-fuck-a-cactus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Jakie śliczne zdjęcie tej poduszki :)
    gdzie ją kupiłaś ? podoba ci się tak książka Gone,bo planuję kupić ;3 ?
    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poduszkę kupiłam w Home&You rok temu w święta. A Gone jet fajne :) ( ale dopiero co zaczęłam i jestem na 100 stronie :P )

      Delete
  11. Wspaniały wygląd bloga!! A zdjęcia też są przepiękne <3

    carlyyy-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Przesliczna podusia :))
    Zapraszam do siebie, www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Haha, jaka zajefajna poduszka reniferek! :d Super zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu do Włoch. *o* Wracaj szybko do zdrowia! Pozdrawiam. :))
    ________________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :3
    www.natonator.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Gone <3 czytałam, jest świetna <3

    http://caroline-caaroline-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Śliczna poduszka, gdzie kupiłaś ?
    zapraszam , dopiero zaczynam ale komentarze mile wiedziane-
    http://mylife-mydream-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetne zdjęcia, jesteś śliczna <3 Życzę udanego wyjazdu, bez żadnego przeziębienia czy co gorsza, choroby C:

    http://helloiamcarla.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. ślicznie ;d
    dodajemy do obserwowanych ? :)

    ReplyDelete
  18. Fajne tu ^^ Poduszka jest super :P

    Jasne ja już obserwuję teraz Ty ;)

    ReplyDelete
  19. Fajna poduszka ;)

    *nowy link do bloga*
    Miłej niedzieli! ;>

    ReplyDelete
  20. ale słodka poduszka :)
    obserwuję i liczę na rewanżyk :)

    ReplyDelete
  21. Świetna ta poduszka <33
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. świetny blog, lubię czytać twoje posty :) mam nadzieje ze kolejny pojawi się szybko :) zapraszam też do siebie luuvmy.blogspot.com + obserwujemy ? :)

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjęcia, słodka poduszka! <3

    meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Może jakieś filmiki ;) albo muzyka do każdego posta ;)

    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. zdrowiej!!!
    fantastyczny blog! świetne zdjęcia!!!
    jak dla nas jest idealnie!!! ;)
    dodajemy do obserwowanych i czekamy na więcej!

    Alicja i Magda

    ReplyDelete
  26. jej, 2 dni temu obudziłam się z tym samym! do tej pory mnie gardło boli:( mam katar, kaszel i to gardło w dodatku! hehe a więc życzę ci szybkiego powrotu do zdrowia! I supeeeer śliczne zdjęcia! ;)
    Jeżeli cię zaciekawi mój blog, to zaobserwuj! Niedawno zaczęłam.
    lewandowskaklaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Śliczna jest ta poduszka ! ;)

    http://white-and-black-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Mnie od jakiegoś czasu też gardło boli. Fajny renifer! :D

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    ReplyDelete
  29. Nie jestem kreatywna. Dla mnie Twój blog jest idealny! *-* Pytałaś o obserwację. Zacznij,a ja na 100% się odwdzięczę ;*. Ps: Mogłabyś zadać pare pytań skierowanych do mojej siostry bądź do mnie w ostatnim poście? Z góry dziękuję! ;* http://ania-ania3.blogspot.com/2013/11/pytania.html

    ReplyDelete
  30. fajny blog! :)
    obserwacja za obserwację? :)
    +fajna poduszka
    http://mylifesanders.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Świetny blog będę częściej wpadać
    obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Urocza ta poduszka :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Zdrowiej! Śliczna jest ta poduszka i oczywiście zdjęcia :-)

    http://kinlala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. ale świetna ta poduszka! mam taką samą białą ramkę jak ty :D

    ReplyDelete
  35. super zdjęcia, zdrówka! ;) jasne, że obserwujemy, ja już i teraz twoja kolej. P.S. obseruje na gfc i na BLOGLOVIN ;)

    positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. jak już pisałaś obserwacja za obserwacje ty pierwsza

    ReplyDelete
  37. Jasne , że obserwuję ;)
    I klikam w banery :D

    http://mywordola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Jak dla mnie to Twój blog jest już świetny i nie ma w nim czego zmieniać ;> Jedyne co mogłabyś zrobić to post o swojej największej pasji, opisz ją itp. Lubię poznawać pasje innych, więc to byłoby naprawdę ciekawe :> Słodki reniferek ;>

    Obserwujemy? ;>
    www.ariena-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Obserwuję :)
    Fajnie wyjechać teraz do Włoch. Słodki renifer.
    emeraldsandnutella.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Znam ten ból , jak budzę się z bolącym gardłem. Eh.. Nic zjeść nie można ;c
    Co do reniferka to mega świetny , aż święta czuć *.*

    Mój Blog- zapraszam ;)

    ReplyDelete
  41. świetne zdjęcia <3 ciekawe inspiracje :3

    Dodajemy?

    ReplyDelete
  42. Mam nadzieję, że nie rozchorujesz się bardziej!
    Pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  43. już renifery?
    nie za szybko? :)
    a wyjazdu do Włoch strasznie zazdroszczę!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No już za niecały miesiąc są mikołajki więc powoli małymi kroczkami coś tak już trzeba wyciągnąć :)

      Delete
  44. Jaki słodki reniferek <3 Może napisz jakiś tematyczny post, coś w stylu Pomysły na ...

    pozdrawiam ;*
    http://striking-rose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Zdrowiej Ty mi tam! :3
    Jakie sliczne zdjecia, a Twoj blog jest piekny :) obserwuje

    sali-pno.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. wracaj do zdrowia. ;) też już się przygotowuję do świąt.


    olis-oliss.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Może po prostu "pobaw" się blogiem? Wtedy zobaczysz co Ci się podoba, a co nie. ;)

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobry pomysł :) Po prostu zrobię kilka rzeczy i już moi czytelnicy zdecydują co lepsze :D Dzięki ;**

      Delete
  48. Mniam, zjadłbym sobie te ciastka :D
    Powrotu do zdrowia życzę :)
    Dodaję do obserwowanych :D
    Zapraszam blogniepoprawnego.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  49. świetna poduszka :) skąd wytrzasnęłaś mikado?

    ReplyDelete
  50. Bardzo ładne zdjęcia :)
    I fajny blog ! ; DD

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Chcę taką poduszkę! Jest świetna. :)
    Zapraszam wobodo.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Śliczne zdjęcia ;)
    Obserwuję, i liczę na rewanż :D
    nata-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. przepiękne zdjęcia ;)

    http://magneticloveme.blogspot.com/ | zapraszam ;D

    ReplyDelete
  54. zdrowiej kochana!

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. fajnie ci, że kończysz tak wcześnie, jak masz wywiadówki.
    U mnie wywiadówki są wieczorem :D

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wywiadówki są rzadko a codziennie kończę szkołę najwcześniej o 18 :P Więc nie wiem czy to jest tak wcześniej ;) tak to jest jak się ma dwie szkoły :)

      Delete
  56. Piękny reniferek. Twój blog jest prześliczny, obserwuję!
    ♥ kunikk.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  57. śliczne zdjęcia, blog i wgl ;)

    zapraszam serdecznie:

    zuzaa-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Jak na twój wiek to niesamowite zdjęcia :***
    http://nasze-dwa-swiaty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Dziękuję bardzo :) Uwielbiam czytać takie komentarze :)

    ReplyDelete
  60. Według mnie nie potrzebujesz zmian na blogu. Masz śliczny szablon i ciekawe wpisy. :)
    Mam nadzieję, że do wyjazdu nie zachowujesz ;)
    aroxxr.blogspot.de

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już się lepiej czuję, ale głowa mnie strasznie boli ;c
      Dziękuję :)

      Delete
  61. ja jestem chora ;c już wolałabym być zdrowa i chodzić to dej szkoły, chociażby dlatego, że teraz jest czwarta nad ranem a ja nie mogę spać i przeglądam blogi ;D

    http://basiek-baasiek.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biedulka ;ccc Zdrowiej!!!!!!!! Szczerze to jak ja zawsze jestem chora to też bym wolała być już w szkole :P
      Świetny blog! :)

      Delete
  62. masz super bloga, nie zmieniaj ! <3
    śliczne zdjęcia, aż mi narobiłaś ochotę na jedzonko na pierwszym zdjątku :3 :D
    zapraszam do mnie w wolnej chwili ;) www.blogkinga.blogsot.com

    ReplyDelete
  63. Mikado <3, zdrowiej! Może wspomnisz o moim blogu u siebie? To dla mnie bardzo ważne! Zapraszam na nowy post!
    http://livpily.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Ja już przetrwałam jesienne przeziębienie ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Ale słodki pluszak :)
    Zapraszam :
    http://sweetchilisweet.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡