August 29, 2013

KONKURS!

W związku z tym, że niestety kończą się już wakacje, postanowiłyśmy z Jessiką z bloga Pamiętnik Jessiki zrobić konkurs :). Wielokrotnie obiecywałam wam, że zrobię jakoś loterię albo konkurs tylko zawsze miałam dylemat co będzie nagrodą. Chciałam żeby to była jakaś oryginalna rzecz i wreszcie po długich poszukiwaniach znalazłam ją (a właściwie je) w Londynie.
 Mieliśmy styczność z popularnymi zwrotami Keep Calm, a teraz w Anglii możemy spotkać bardzo ciekawe żele pod prysznic i mydełka Keep Clean!


Warunki konkursu: 

- Zostań publicznym obserwatorem mojego bloga. 
- Zostań publicznym obserwatorem bloga Jessiki 
- Polubić fanpage Jessiki
- W komentarzu napisz swój e-mail, imię i pierwszą literę nazwiska, a następnie odpowiedz na pytanie: 
Z czym kojarzy ci się Anglia ? 

Najciekawsza odpowiedź wygrywa!!!
*wyniki ogłosimy 10 września* 

A więc: KEEP CLEAN AND SHOWER!
xoxo
P.S. Powodzenia :* 

22 comments:

  1. Karolina W
    cathen@op.pl
    Anglia kojarzy mi się ze spokojem. Deszczowa szaruga to to co lubię. Nie przepadam za upałami, wolę skryć się w domku z ciepłym kocem. Moim marzeniem jest zamieszkać w Anglii choć na trochę!

    ReplyDelete
  2. Natalia B
    natex@onet.eu

    Kiedy myślę "Anglia" od razu na myśl nasuwa mi się stwierdzenie "tolerancja". Można spotkać tam ludzi każdej narodowości, którzy nie mają uprzedzeń i oporów ;-) Nie ma znaczenia czy jesteś Polakiem, Indusem, Amerykaninem czy Libańczykiem. Wszyscy są równi. Wielka Brytania kojarzy mi się również z Big Benem, London Eye, królową Elżbietą, piętrowymi autobusami. Szkoda byłoby nie wspomnieć o najsławniejszych zespołach jak The Beatles, Queen czy Iron Maiden ;-) Anglia kojarzy mi się również z uczelniami, zaliczanymi do najlepszych na świecie jak Oxford czy Cambridge. Jestem godna podziwu dla tego kraju.

    ReplyDelete
  3. Magdalena G
    magdalenagroblicka97@gmail.com

    Z Anglią kojarzy mi się deszcz - paradoksalnie nie przynoszący smutku, marzenia - bo większość moich wiąże się z Anglią, czerwone budki telefoniczne i piękne uliczki.

    ReplyDelete
  4. Oliwia K.
    jeste.miki@onet.pl

    Na pierwszy rzut oka kiedy wypowiem słowo ` Anglia ` kojarzą mi się czerwony kolor , a inaczej czerwone butki telefoniczne , oraz autobusy piętrowe <3 , potem z marzeniami - wielkie miasto , każdy pewnie by chciał zwiedzić ; 3 , następnie z pochmurną pogodą , deszcz , chmury .

    Anglia - Wielkie miasto które kojarzy mi się z niezbyt dobrą pogodą ; / , piękne uliczki i ulice , auta , sklepy , autobusy , butki i wiele innych jedno o czym marzę < 3

    ReplyDelete
  5. Świetne rozdanie! ;*
    Ja obserwuję, twoja kolej ;*

    Angelikaa-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Patrycja Z.
    patrycjazalewska@op.pl
    Z czym kojarzy mi się Anglia ? Najbardziej z budkami telefonicznymi , czystymi ulicami czy też parkami . Z autobusami , sklepami z The Beatles . Z London Eye . Ogółem tam jest inaczej niż w Polsce . Ludzie są inni wobec Siebie , milsi , tolerancyjni , nie patrzą na kolor skóry i na upodobania ;) . Chciałabym się kiedyś wybrać do Londynu i może za parę lat tam polecę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  7. A jak nie ma się facebooka to nie można wziąć udziału w konkusie ? Szkoda ;/ Fajne nagody. Życzę powodzenia !

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie -> http://recenzje-ksiazek-natka.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Można ale trzeba spełnić wszystkie inne warunki :)

      Delete
  8. Olivia S
    oliviastebakowska@gmail.com
    Anglia kojarzy mi się z czerwonymi budkami telefonicznymi, wielkim Big Benem, na pewno kiedy patrzę w dal widzę czerwone autobusy, również piętrowe. Myślę, że z książką Magdy Opach "Cios za ciosem", bo tam dzieje się akcja. Kojarzę też Tower Bridge, piękny most! Ciekawie wygląda też London Eye. Ach, Wielka Brytania to także wspaniałe parki, w których ludzie wyluzowani siedzą na trawie, grają w piłkę, karmią wiewiórki i kaczki. Wspaniałe wspomnienia!

    ReplyDelete
  9. Zostałaś nominowana do Libster Blog Award :) Więcej u mnie .

    ReplyDelete
  10. Niestety nie wezmę udziału bo i tak nie wygram.
    zapraszam do mnie http://ania-anuskaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. natka1105@vp.pl
    Natalia.K

    Z czym kojarzy ci się Anglia ?

    Kiedy słyszę słowo Anglia, wyobrażam sobie czerwone budki telefoniczne, żółte taksówki i charakterystyczne czerwone, piętrowe autobusy. Czyte i zadbane Parki i oczywiście ludzie ze świetnym stylem. Widzę ulice Londynu, a po jej obu stronach różne sklepy z rzeczami, których niestety nie znajdziemy w Polsce. Kolorowe sklepy ze słodyczami i stragany z czapkami ciasteczkowy potwór czy spongebob. Anglia kojarzy mi się także ze sławnym Big Benem i Muzeum Figur Woskowch w Londynie. Anglia kojarzy mi się również z najpopularniejszym zespołem wszech czasów - The Beatles, który, nadal gra we wspomnieniach Brytyjczyków. Tak dużo skojarzeń, ale kiedy mówię o Angli mam na myśli piękny kraj, który chciałabym kiedyś odwiedzić. Zobaczyć wszystko na własne oczy, a nie za ekranem monitora. Anglia kojarzy mi się z czymś nowym, nieznanym, pięknym <3 Takie budki telefoniczne czy taksówki...niby zwykła rzecz, a jest jak zabytek. Anglia kojarzy mi się z ... radością ;)


    http://recenzje-ksiazek-natka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Karolina P.
    karooolajna11@gmail.com
    Z czym kojarzy ci się Anglia ?
    Anglia najbardziej kojarzy mi się z pięknymi , piętrowymi ,czerwonymi autobusami i z budkami telefonicznymi . Oprócz tego kojarzy mi się również z ogromnymi i czystymi parkami w których przesiadują na ławeczkach starsi ludzie jak i również biegające po parku małe i słodkie dzieci .
    Anglia to również lepsze życie i rozrywka i własny styl , który każdy z nas posiada . Przechadzając się po ulicach można ujrzeć naprawdę świetne sklepy z masą cudownych ubrań .Z mundurkami szkolnymi które są obowiązkowe , ale jednak bardzo urocze i eleganckie . Jeśli Anglia to oczywiście też wielka biblioteka Oxfordu ,w której znajdziemy odpowiedzi na wszystkie pytania .
    Urokiem Londynu jest oczywiście też London Eye , katedra i ogromny Big Ben . Co do muzyki to oczywiście The Beatles i Roling Stones . Uwielbiam Anglie ,dlatego że jest jedyna w swoim rodzaju .
    http://staybloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. weronika.kudrej@gmail.com
    Weronika K.

    Anglia kojarzy mi się z czerwonymi budkami telefonicznymi, piętrowymi czerwonymi autobusami, herbatą, pałacem Bukingham, Big-Ben'em. Z akcentem jakim mówią Anglicy. Z Sherlokiem Cholmsem. Z babcią i dziadkiem, którzy opatuleni w koce siedzą i piją herbatę równo z wybiciem godziny 5 po południu. Z rodziną Królewską. Z tłumem ludzi pędzących do pracy o rannej porze. Z klimatem- wieczny deszcz (choć nie zawsze). Z pięknymi wioskami. Tak naprawdę pomimo wszystkich zabytków w mieście to najpiękniejsza jest tam przyroda.

    ReplyDelete
  14. Witam. :) Chciałabym spróbować udziału w tym konkursie.
    Na początku powiem że obserwuję oba blogi pod nazwą ''Nadi'' Nazywam się Nadia Wywiórka (nie chcę podawać pierwszej litery bo to wygląda jakbym była przestępcą xD) A mój mail: klesajsys@gmail.com.

    Anglia kojarzy mi się z porcelaną, np maleńkimi filiżankami w piękne wzory. Z meczem Polska-Anglia podczas którego kibicami wbiegli na murawę. :D Z kamiennym kręgiem Stonehenge. I z Robertem Pattinsonem pochodzącym z Londynu i grającym w moim ukochanym filmie -Zmierzch! ♥
    Z Lechem Wałęsą jadącym bryczką z królową angielską i biorącym udział w dyskusji w której tłumaczy koń. hah! :D

    Dobra, to już chyba koniec. :)

    ReplyDelete
  15. magda1134@onet.eu
    Magdalena J
    Anglia kojarzy mi się z marką rimmel (prosto z Londynu ! :D) oraz z zamieszaniem jakie wywołała ciąża Kate, potem z narodzinami dziecka.
    Z uniwersytetem w Oxfordzie, potworem z Loch Ness,zespołem the Beatles i znanym autorem dramatów W.Shekspir

    ReplyDelete
  16. Wzięłabym z chęcią udział. Ale z racji tego, że nie przepadam za Anglią nie mam zbytniej ochoty.
    Powodzenia dziewczyny!!!
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Fajnie że dbasz o czytelników ;)

    zapraszam do mnie
    Calia-caliaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Nie przepadam za Anglią i raczej nie będę pisała z czym mi się ona kojarzy...

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡