September 18, 2016

Youth

Z imprezy rano iść grać koncert. Tylko u mnie to możliwe. 

Totalnie się rozchorowałam, ale widząc dzisiejszą pogodę nie mam motywacji do jakiegokolwiek wyjścia z domu. Dobija mnie niestety fakt, że lato się kończy, i chociaż lubię założyć gruby sweter, usiąść z kubkiem gorącej herbaty, to tęsknię za kilkugodzinnym siedzeniem na plaży i popijaniem smoothie. Taka jest kolej rzeczy i jedynym wyjściem, które pozostało jest przeprowadzka do LA...no cóż na razie nie w tym życiu, hahahha!
W tym tygodniu czeka mnie masę świetnych eventów. Szczerze mówiąc, to na początku roku nie pomyślałabym nawet, że będę mogła uczestniczyć w tylu wyjściach przeznaczonych dla blogerów, a jednak! Być może nawet zahaczę za kilka dni o Warszawę, ale abym to zrobiła muszę mieć wszystko dopięte na ostatni guzik (w tym momencie pozdrawiam moją przyjaciółkę Anię Guzik) - czyli typowa ja. Strasznie się cieszę, bo każdy dzień zaskakuje mnie czymś innym co pobudza mnie do życia, a często tego potrzebuję. Niestety należę do tej grupy społecznej, która myśli o stu rzeczach na sekundę i wymyśla rozmaite czarne scenariusze. Wiecie, taka wyobraźnia tylko idąca w złą stronę. 
Kolejna rzecz z nowinek - niebawem ukaże się tu nowa seria inspirowana blogiem mojej koleżanki z redakcji. Nie chcę zapeszać i obiecywać nie wiadomo czego, ale na samą myśl aż mi miło, że wreszcie mogę się ponieść i zrobić coś nowego. Finally!
Jeśli chodzi o blogi to zapraszam na stronę mojej kochanej przyjaciółki Kariny (BLOG KARINY), która wyprzedziła mnie z dodaniem zdjęć w spodniach z ZAFUL hhahahha (na zaful możecie grać w pokemony za co dostajecie kupony rabatowe i dolary na zakupy! Super sprawa!) (blog zaful). Pod zdjęciami znajdziecie też informację odnośnie przeglądu blogów :). Ja tymczasem idę kontynuować umieranie w łóżku z powodu bólu gardła i głowy. Trzymajcie się i dbajcie o siebie! xx K.

top | ZARA
sandals | ZARA
culottes | HERE
necklace | HERE
cap | HERE
-
JEŚLI CHCESZ WZIĄĆ UDZIAŁ W NASTĘPNYM PRZEGLĄDZIE BLOGOWYM (WYNIKI BĘDĄ TEŻ OPUBLIKOWANE NA MOIM INSTAGRAMIE I INNYCH SOCIAL MEDIAS) PODAJ PROSZĘ W KOMENTARZU CENY UBRAŃ, KTÓRE ZNAJDZIESZ W ADNOTACJI POWYŻEJ ("HERE" - PO KLIKNIĘCIU PRZEJDZIECIE DO STRONY DANEGO PRODUKTU). POWODZENIA KOCHANI!
-
 Instagram | @thecarolineblog | Snapchat | queenycaroline

14 comments:

  1. Jestem w tym topie zakochana, muszę go mieć! :)

    ReplyDelete
  2. Mam taką samą czapkę, tylko że białą :) Czekam na nową serie! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. U mnie w szkole też już powoli zaczyna panować jakaś choroba i wszyscy zaczynają kaszleć, więc życzę szybkiego powrotu do zdrowia :) A stylizacja jest super

    pamalowanemarzeniami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ślicznie wyglądasz! Z tego co widzę na innych blogach zaful ma bardzo dobrą jakość ubrań jak na chińskie sklepy :)
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    ReplyDelete
  5. Ja na szczęście pochorowałam tylko dwa dni, wracaj do zdrowia! Przepięknie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjęcia! Życzę udanego tygodnia! :D
    Ceny:
    27.49$
    1.46$
    3.42$

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ach, uwielbiam takie połączenia! I buty, same cudowności :)

    ReplyDelete
  8. Powodzenia w każdym działaniu!;)
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. To się nazywa synchronizacja, haha! Tak długo trzymałam te zdjęcia i przypadkowo dodałam dzień przed Tobą :D Pięknie wyglądasz, świetny pomysł na outfit z tymi cudeńkami od Zaful!

    ReplyDelete
  10. Wyglądasz cudnie a zdjęcia są przepiękne!
    I powodzenia w dalszych działaniach!

    MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    ReplyDelete
  11. Mam identycznie jak Ty; mimo że kocham usiąść w grubym swetrze, z kubkiem czegoś ciepłego pod kocem to i tak będę tęskniła za latem, opalaniem itp. Ale cóż, w końcu za rok będzie kolejne! :D
    Genialna stylizacja!
    Zdrówka :*
    Spodnie - 27,49$
    Naszyjnik - 1,46$
    Czapka - 4,05$

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. swietne zdjecia:))

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Cudownie wyglądasz, szkoda, że już lato się kończy, chociaż lubię jesień ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡