February 25, 2016

London Fashion Week | Street Style

Od dziecka marzyłam, aby pojechać na Fashion Week, niestety, Londyn, Nowy Jork czy Paryż na tę chwilę są nieznacznie odległym marzeniem, ale zawsze, kiedy mam możliwość uczestniczenia w pokazach jestem tam z wielką przyjemnością.
Ostatnio dostałam dość miłą propozycję pojechania na jeden dzień  do Berlina, ale niestety, moje plany tak się potoczyły, że musiałam odmówić. Jednak patrząc na eventy, na których mogłam się pojawić...cóż, więcej takiego błędu nie popełnię.

Fashion Week w Londynie dobiegł końca, a wraz z nim w internecie pojawiły się zdjęcia street style. UWIELBIAM przeglądać stylizacje fashionistów wybierających się na pokazy. Większość nie ubiera się pod dyktando tegorocznych nowinek modowych - co według mnie jest strasznie fajne -, co najbardziej widoczne jest w Nowym Jorku, gdzie ludzie wyglądają tak jak chcą. Nic dziwnego, że każdy czuje się tam sobą :) xx K.
Lubicie street style z fashion weeków? xx K.

24 comments:

  1. stylizacje z dnia trzeciego podobają mi się chyba najbardziej :) szkoda, że nie pojechałaś, miałabyś okazję spełnić jakieś małe marzenie, mam nadzieję, że w przyszłości uda Ci się pojechać i trzymam kciuki! :)

    zapraszam: MOJ BLOG

    ReplyDelete
  2. to różowe futerko skradło moje serce <3
    pozdrawiam gorąco!

    ReplyDelete
  3. Jak ja kiedyś chciałabym tam pojechać! *-* Stylizacje są świetne, wszystkie bardzo mi się podobają. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. W Anglii wogóle każdy czuje się sobą i ubiera jak chce :) dzień 1 podoba mi się najbardziej ;)

    ReplyDelete
  5. Też chciałabym pojechać, ale jak na razie jest to nie realne ;/

    Mój Blog - klik!
    Konkurs - klik!

    ReplyDelete
  6. Świetny post! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Tam wszyscy ubieraja sie jak chca, bo nic nie jest wysmiewane ani tym bardziej narzucane :))

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. również bacznie obserwowałam street style londyńskiego tygodnia mody i przyznam że wiele osób wyprzedziło samych projektantów. jestem pod ogromnym wrażeniem!

    NicolaL

    ReplyDelete
  9. Świetne stylizacje, uwielbiam street style :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  10. Bardzo mi się podoba przed ostatnie zdanie :D Co do ich ubioru to właśnie widać, że każdy ubiera się tak jak chce i dobrze się w tym czuje.
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  11. Świetne są te stylizacje! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajne i niekiedy odważne stylizacje, jak dla mnie :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Te stylizacje są mega:))

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. W niektóruch stylizacjach brakuje mi takiego Fashion Week'owego szaleństwa, ale ogólnie to post mi się bardzo podoba! Szkoda, że nie mogłaś pojechać do Berlina ;)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam taki styl!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Dla mnie też w Nowym Jorku wspaniałe jest to, że każdy może czuć się sobą i ubierać się jak tylko podoba :D
    Niektóre stylizacje są naprawdę świetne! *.*
    Super pomysł na post :3
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam przeglądać tego rodzaju zdjęć z wszelkiego rodzaju modowych iwentów, jest to mega inspirujące i wypełniają mnie bardzo pozytywnymi emocjami. :)Pozdrawiam! :*
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  18. Bardzo ciekawy post. Super zdjęcia. Czekam na kolejne wpisy. Pozdrawiam
    http://fashionpattie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Również uwielbiam przeglądać zdjęcia z pokazów itp. Te z trzeciego dnia bardzo mi się podobają. Marzy mi się kiedyś tam pojechać C:
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ciekawy post, bardzo ładne zdjęcia♥ fajne inspiracje
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://fashionpattie.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡